SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ja, omdat ze 2 posities hebben. Tering zeg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Schone is ook een middenvelder, zetten ze ook nog wel eens rechtsbuiten. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Bazoer is een verdediger, staat op het middenveld.
Iedere rechtsback is beter dan Van Rhijn. Oke misschien is Bovenberg iets slechterquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die is toch niet beter dan van Rhijn
Mwah, Ligeon is echt niet beter hoor. Gewoon een rechtsbackbroer van Lukokiquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedere rechtsback is beter dan Van Rhijn. Oke misschien is Bovenberg iets slechter
Mad?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat ze 2 posities hebben. Tering zeg.
Nee, jammer dit.quote:
Niet echt, eerder verbaasd dat je er zo weinig van snapt.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, eerder verbaasd dat je er zo weinig van snapt.
Ja, prima. Ben een beetje zenuwachtig voor GAE, niet op letten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
René, heb je wel goed geslapen vannacht?
uitgetest vind ik echt een kutwoord. Ik heb liever dat je gewoon getest zegt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens bij FOX5 kijken, de doellijntechnologie wordt uitgetest.
Nog zoiets onbenulligs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens bij FOX5 kijken, de doellijntechnologie wordt uitgetest.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer: 'Bojan blijft in de spits. Ik wil vastigheid krijgen in het elftal. Het ging de afgelopen weken goed met hem, dus blijft hij staan'
Frank de Boer.
Ging echt goed idd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer: 'Bojan blijft in de spits. Ik wil vastigheid krijgen in het elftal. Het ging de afgelopen weken goed met hem, dus blijft hij staan'
Frank de Boer.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
Daley Blind is niet helemaal okselfris.
Tyron
Het is een kleine eerste stap. Maar dat soort momenten zijn eigenlijk zelden beslissendquote:
Huilen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus Davy.
Moet ik lachen of huilen?
Bojan hoeft niet per se een goal te maken, maar dit soort dingen zijn te diep voor jou.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huilen.
Totdat Bojan een goal maakt, dan heb ik natuurlijk niks gezegd.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er idd 's nachts van wakker lig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bojan hoeft niet per se een goal te maken, maar dit soort dingen zijn te diep voor jou.
Snap ook niet waarom, Tyton is beter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Az supporters lekker juichen als iemand geblesseerd raakt
Wat daar zit komt voor een groot deel uit 020quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Az supporters lekker juichen als iemand geblesseerd raakt
Heb je vandaag nog gevoetbald?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
Met een liesblessure ben je wel even zoet is mijn ervaring.
Tyton is een gek in de goal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig valt het mee en kan Tyton ook aardig keepen
Speelt komende donderdag weer mee, aldus dokter Tan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Humberto Tan toen bij Reis toch?
Tyton kan er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig valt het mee en kan Tyton ook aardig keepen
Dat is de definitie van een keeper.quote:
Beter dan Vermeer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyton kan er helemaal niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt datStijn klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de spoiler.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Van 2 geweldige Arsenal doelpunten terug naar Az - Psv... Mijn ogen
Doe je nu Arnold of Jan na? Het zijn beide eenheidsworsten dus het is lastig voor mij om te bepalen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Robbin Ruiter hersteld is van zijn blessure, heerst er meer rust achterin bij Utrecht.
Koude kroketquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik eet een broodje kroket met mosterd.
Einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Corona van AZquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Haps kan er helemaal niets van
Matavz kan er ook helemaal niets van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Nee, die Haps gaat het niet worden.
/jinx
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nicky Hofs gaat ermee uit eten
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel voor dat we StijnIk denk dat je dat ook niet kan, Stijn is namelijk druk bezig in Alkmaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
AZ scoort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed je net toen PSV scoorde, ik ging er van uit dat je mij hielp, omdat ik het misschien had gemist.quote:
Depay scoordequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed je net toen PSV scoorde, ik ging er van uit dat je mij hielp, omdat ik het misschien had gemist.
Dus ik doe jou nu ook een plezier.
En dan is ie net gestopt met voetbal. Eet vast iedere avond samen met Theo Jansen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs Sjon van de Beukering is niet zo breed
Misschien wat voor Ajax, die andere IJslander van AZ is ook wel een succes namelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Die Aron Johansson doet het best redelijk bij AZ tot nu toe.
Bedankt voor deze verhelderende analyse.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Die Aron Johansson doet het best redelijk bij AZ tot nu toe.
Goh, bedankt. Jij zou trainer moeten worden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Meer druk naar voren zou ik doen.
Die fapt keihard op frikandellen dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan is ie net gestopt met voetbal. Eet vast iedere avond samen met Theo Jansen.
Bijna.quote:
Dan is hij vast het geheim achter het succes van de XXL Frikandelquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die fapt keihard op frikandellen dus dan weet je het wel
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De tegenstander van PSV komende dondagDnipro uit, altijd lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf in de kelder gestookt samen met Ma Flodderquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is hij vast het geheim achter het succes van de XXL Frikandel
Cavaliers is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
Bijna de 3-1. Lekker verdedigd wederom
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vanavond?
Ajax kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vanavond?
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Maher zal het aantoonbaar beter gaan inderdaad.
Met AZ wel ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Maher zal het aantoonbaar beter gaan inderdaad.
quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
Elm schiet op doel.
Voorruit van een witte renault megane aan diggelen.
Neen. Kwam vanmorgen 7 uur thuis en wil een keer niet brak zijn in de Kuip.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
Caland. Ga jij nog op stap vanavond?
Schandalig dat hij niet twintig centimeter langer is inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
Tyton maakte trouwens wel een foutje.
Wie zei hier ook al weer dat hij beter is dan Zoet?
Ja, of niet 3 meter voor de doellijn gaat staan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Schandalig dat hij niet twintig centimeter langer is inderdaad.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Grifte het volgende:
Straks krijgt die Haps nog zijn eigen burger
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Met het huidige eredivisie niveau moet je applaus geven als een speler een bal naar het juiste team weet over te spelen
quote:Chelsea step up interest in Ricardo van Rhijn ahead of January bid
Saturday 28 Sep 2013 1:46 pm
Chelsea have stepped up their interest in Ajax defender Ricardo van Rhijn ahead of a move in the January transfer window.
Blues manager Jose Mourinho is already known to be working on a short-list of targets for the new year, and Van Rhijn is thought to be among them.
The 22-year-old is widely expected to depart Ajax when the transfer window re-opens, and with Cesar Azpilicueta being eyed by Barcelona, Chelsea see Van Rhijn as a replacement.
Mourinho is thought to be mulling over a bid, and has now demanded in depth reports on the player from every match he plays in until January.
Van Rhijn is well known for his speed, strength and power, and fits the bills of a classic Mourinho-esque player.
Ajax are resigned to selling the Holland international and expect to get around £7million for his services.
Inter Milan and Juventus have previously been linked with his signature, along with PSG, but he has made no secret of his desire to play in the Premier League in recent weeks.
Wil je jezelf nog met terugwerkende kracht verontschuldigen voor je opmerking tegen mij gisteravond?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen. Kwam vanmorgen 7 uur thuis en wil een keer niet brak zijn in de Kuip.
I'm not laughing anders.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef Kopsterk het volgende:
Willems speelt lachwekkend slecht.
Behalve de laatstequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Brenet speelt ze wel makkelijk voorbij
Feitelijk gezien zijn mijn vrienden bijna allemaal burgerlijk aan het doen of op preparty's voor de derby van Gelderland morgen. Aan beiden wens ik niet deel te nemen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je jezelf nog met terugwerkende kracht verontschuldigen voor je opmerking tegen mij gisteravond?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan Eriksen.
Groetjes,
Knalerwtje.
LR woont in de buurt van Rotterdam. Misschien kunnen jullie samen een drankje gaan doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zijn mijn vrienden bijna allemaal burgerlijk aan het doen of op preparty's voor de derby van Gelderland morgen. Aan beiden wens ik niet deel te nemen.
Ja, en als hij dat niet doet en hij verspeelt de bal krijg je gelul als "soms moet je hen toch gewoon wegschieten"quote:
Ik zit niet in Roffaquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LR woont in de buurt van Rotterdam. Misschien kunnen jullie samen een drankje gaan doen.
Haha ja, stelletje hypocrietjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij af of ze ook klappen als Maher de 2-2 maakt.
Haha, ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan gaan ze JUICHEN!quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Problemen met de financiering van de tweede ring in het Kyocera Stadion.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Waar zou De_kromme eigenlijk uithangen?
2e ring van het ADO-stadion aan het bouwenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Waar zou De_kromme eigenlijk uithangen?
Die zijn dan sPECkoper.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het 2-1 blijft, kan PEC weer koploper worden.
Gudelj loopt Schaars aan gortquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind het middenveld van AZ stukken beter dan het middenveld van PSV.
Ik kijk al uit naar de terugkeer van Rekik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:18 schreef Caland het volgende:
PSV is verdedigend zeer kwetsbaar. Al zal een enkeling je anders doen geloven.
Ik vind het wel een beetje gay van je Caland. Je kan best ff de stad in om te proberen een nat vingertje te halen.quote:
haha voetbalgrapjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gudelj loopt Schaars aan Gorter
De terugkeer naar Manchester?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar de terugkeer van Rekik.
Handig, zo'n 10 die 6 goals per seizoen maakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
Maher weer niet op 10, laat hem dan op de bank zitten
Nah. Morgen ook weer de hele dag bieren. Ik vind het wel prima een rustig avondje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje gay van je Caland. Je kan best ff de stad in om te proberen een nat vingertje te halen.
Die 6 goals zijn nu anders wel handigquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Handig, zo'n 10 die 6 goals per seizoen maakt.
Uth is beter dan Klosequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
RKC Waalwijk gaat degraderen, zomaar een voorspelling in deze Mickey Mouse League
Uth lekker bezig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
RKC Waalwijk gaat degraderen, zomaar een voorspelling in deze Mickey Mouse League
xDquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tis toch al niets. Dus wat dat betreft
quote:
Ik ga stuk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit een grappige foto.
[ afbeelding ]
No-look passquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
No lookquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Dat Feyenoord zich daar voor heeft laten lenen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal kan alles.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Dat Feyenoord zich daar voor heeft laten lenen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Nee, die Haps gaat het niet worden.
/jinx
AZ ole ole ole AZ ole ole olequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
Goede spreekkoren hebben ze bij AZ.
Ik verwacht elk moment het oe ah van de tribunes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
Goede spreekkoren hebben ze bij AZ.
*knotsgekkequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De ene week wint een ploeg met 4-0, week erna verliezen ze bijna. EN zo heeft een plog de grootste vormcrisis en kan het zomar dat die nog maar 1 punt op de nummer staan.
Wat hebben we een rare competitie.
Dan kun je inderdaad beter YNWA overdoen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment het oe ah van de tribunes.
Vergelijken met de rest van Europa wordt steeds droeviger maar puur intern gezien hebben we echt een hele leuke competitiequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De ene week wint een ploeg met 4-0, week erna verliezen ze bijna. EN zo heeft een plog de grootste vormcrisis en kan het zomar dat die nog maar 1 punt op de nummer staan.
Wat hebben we een rare competitie.
Klopt. Of Zuid-Amerikaantje spelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter YNWA overdoen.
Wat is er nou leuk aan joh. Doet toch gewoon met het seizoen meer pijn aan je ogen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergelijken met de rest van Europa wordt steeds droeviger maar puur intern gezien hebben we echt een hele leuke competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |