Deed je net toen PSV scoorde, ik ging er van uit dat je mij hielp, omdat ik het misschien had gemist.quote:
Depay scoordequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed je net toen PSV scoorde, ik ging er van uit dat je mij hielp, omdat ik het misschien had gemist.
Dus ik doe jou nu ook een plezier.
En dan is ie net gestopt met voetbal. Eet vast iedere avond samen met Theo Jansen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs Sjon van de Beukering is niet zo breed
Misschien wat voor Ajax, die andere IJslander van AZ is ook wel een succes namelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Die Aron Johansson doet het best redelijk bij AZ tot nu toe.
Bedankt voor deze verhelderende analyse.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Die Aron Johansson doet het best redelijk bij AZ tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, bedankt. Jij zou trainer moeten worden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Meer druk naar voren zou ik doen.
Die fapt keihard op frikandellen dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan is ie net gestopt met voetbal. Eet vast iedere avond samen met Theo Jansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |