Van Gaal kan alles.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Dat Feyenoord zich daar voor heeft laten lenen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Nee, die Haps gaat het niet worden.
/jinx
AZ ole ole ole AZ ole ole olequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
Goede spreekkoren hebben ze bij AZ.
Ik verwacht elk moment het oe ah van de tribunes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:25 schreef Morendo het volgende:
Goede spreekkoren hebben ze bij AZ.
*knotsgekkequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De ene week wint een ploeg met 4-0, week erna verliezen ze bijna. EN zo heeft een plog de grootste vormcrisis en kan het zomar dat die nog maar 1 punt op de nummer staan.
Wat hebben we een rare competitie.
Dan kun je inderdaad beter YNWA overdoen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment het oe ah van de tribunes.
Vergelijken met de rest van Europa wordt steeds droeviger maar puur intern gezien hebben we echt een hele leuke competitiequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De ene week wint een ploeg met 4-0, week erna verliezen ze bijna. EN zo heeft een plog de grootste vormcrisis en kan het zomar dat die nog maar 1 punt op de nummer staan.
Wat hebben we een rare competitie.
Klopt. Of Zuid-Amerikaantje spelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter YNWA overdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |