Heb je vandaag nog gevoetbald?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
Met een liesblessure ben je wel even zoet is mijn ervaring.
Tyton is een gek in de goal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig valt het mee en kan Tyton ook aardig keepen
Speelt komende donderdag weer mee, aldus dokter Tan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei Humberto Tan toen bij Reis toch?
Tyton kan er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig valt het mee en kan Tyton ook aardig keepen
Dat is de definitie van een keeper.quote:
Beter dan Vermeer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyton kan er helemaal niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het schijnt datStijn klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de spoiler.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Van 2 geweldige Arsenal doelpunten terug naar Az - Psv... Mijn ogen
Doe je nu Arnold of Jan na? Het zijn beide eenheidsworsten dus het is lastig voor mij om te bepalen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Robbin Ruiter hersteld is van zijn blessure, heerst er meer rust achterin bij Utrecht.
Koude kroketquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Ik eet een broodje kroket met mosterd.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |