Hij bedoelt dat je de bron moet plaatsen bij je copypasta en hij heeft gelijk, dat heb ik je ook al zo vaak gezegd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je quote mij niet en ik moet leren quoten ?
Je weet heel goed wat ik bedoel, heb je dat al vaker gezegd, dus zeur nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je quote mij niet en ik moet leren quoten ?
Ik plaats toch altijd de link naar het bericht ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je de bron moet plaatsen bij je copypasta en hij heeft gelijk, dat heb ik je ook al zo vaak gezegd.
Me van geen kwaad bewust. Dacht dat ik goed bezig was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet heel goed wat ik bedoel, heb je dat al vaker gezegd, dus zeur niet
Heb je het al eerder uitgelegd, dus plaats je bericht tussenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik plaats toch altijd de link naar het bericht ?
Of ben ik nu gek en moet ik iets nieuws leren ?
Ik geef toch steeds de nieuwsbron ? En de TT's neem ik ook over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je het al eerder uitgelegd, dus plaats je bericht tussen
[ afbeelding ]
met daaronderquote:bericht uit tongs telegraaf
Dat is niet waar.quote:
Dacht dat ik het goed deed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
NWS / Likken in de lik
En negen van de tien keer moeten ze verduidelijkt worden.
Ja, dat is best boeiend. Het is gewoon plezierig om aan de TT al te zien wat het onderwerp van het topic is. Bij Tong is dat vaak een compleet raadsel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:18 schreef Dagonet het volgende:
Dat gedoe over die tt's ook. Zolang ze niet aanstootgevend zijn of totaal niet stroken met het bericht is het nogal boeiend zeg.
9 van de 10 keer is het uit het bericht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is best boeiend. Het is gewoon plezierig om aan de TT al te zien wat het onderwerp van het topic is. Bij Tong is dat vaak een compleet raadsel.
Van de vier topics die net genoemd zijn is één tt anders, en daar is meteen al duidelijk waar het iver gaat, tenzij je echt dacht aan ijsjes voor gevangenen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is best boeiend. Het is gewoon plezierig om aan de TT al te zien wat het onderwerp van het topic is. Bij Tong is dat vaak een compleet raadsel.
Ja, ze zijn regelmatig onduidelijk. In die zin, dat je er niet uit op kunt maken waar het topic over gaat. Ik denk zelf dat je meer lezers trekt als ze duidelijk zijn; met de krantenkop moet dat prima lukkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het uit het bericht.
Wordt me nu verweten dat de krantentitels onduidelijk zijn ?
Ik pas ze soms aan om het bericht duidelijker te maken.
Ben weg nu.
Enjoy.
Sommige zijn al aangepastquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van de vier topics die net genoemd zijn is één tt anders, en daar is meteen al duidelijk waar het iver gaat, tenzij je echt dacht aan ijsjes voor gevangenen.
Ik heb er bij Tong amper problemen mee en waar ze echt niet duidelijk zijn vind ik ook dat ze aangepast moeten worden, zoals ik al zei.
Of op verzoekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:26 schreef Specularium het volgende:
Als ze nergens op slaan worden ze vanzelf aangepast.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef MarkBroflovski het volgende:
Allemaal joods mods hier? Kritiek op Israël is weer niet toegestaan
Lees dit nu pas.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:59 schreef MarkBroflovski het volgende:
Waarom had ik bal naast mijn reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |