quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:35 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
Geloof dat wij eens moeten meeten, kan ik mijn zweepje tenminste weer eens gebruiken
Ha een potje vindt een dekseltjequote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:40 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ha een potje vindt een dekseltje![]()
![]()
En nee Quellerniet zo'n potje
Ja ik ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:04 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zoek geen dekseldie ik had ben ik blij van verlost te zijn maar ben dol op mensen ontmoeten
hihiquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ooken ik weet ook dat je geen dekseltje zoekt maar ik kon het niet laten
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:10 schreef indaha het volgende:
En even later![]()
Alleen Ollie is er nog niet![]()
[ afbeelding ]
Nee hoezo , ik hou gewoon van potjes en dekseltjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:33 schreef Toekito het volgende:
Indaha krijg jij geld als je mensen koppelt
Mijn man gaat goed vooruit en gaat komende week kijken of de voet al sterk genoeg is om te fietsen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Heel herkenbaar indaha.
alles goed met je man? Is hij mobiel voor zover mogelijk?
anders had ik je nr gegeven van de vrouw die ik leuk vinquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoezo , ik hou gewoon van potjes en dekseltjes
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:10 schreef indaha het volgende:
En even later![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat je haar dat echt zelf zal moeten laten weten , ik denk ook niet dat het zou werken als ik haar zou bellenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
anders had ik je nr gegeven van de vrouw die ik leuk vin
Niks tegen Adnap uiteraard.
Ze heeft vorige week toen ze ziek was een kaartje gehad en vandaag als het goed is een ballon en kaartje. Alleen ze heeft verjaardag dus ze is niet hele middag thuis geweest om haar pakje aan te pakje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je haar dat echt zelf zal moeten laten weten , ik denk ook niet dat het zou werken als ik haar zou bellen![]()
Gewoon doen , succes
Goed bezig , ik duimquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze heeft vorige week toen ze ziek was een kaartje gehad en vandaag als het goed is een ballon en kaartje. Alleen ze heeft verjaardag dus ze is niet hele middag thuis geweest om haar pakje aan te pakje.
Heb dr al uur of wat niet gesproken dus weet niet of ze het heeft.
oh en de appjes e.d. niet te vergeten natuurlijk Soms gewoon normaal en soms flirterigquote:
Je hebt helemaal geen hulp nodig, jij Casanovaquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh en de appjes e.d. niet te vergeten natuurlijk Soms gewoon normaal en soms flirterig
nou jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen hulp nodig, jij Casanova
Klinkt goed en lekker volhouden ! Heel veel succes !quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh en de appjes e.d. niet te vergeten natuurlijk Soms gewoon normaal en soms flirterig
Thnxquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:26 schreef Adnap het volgende:
[..]
Klinkt goed en lekker volhouden ! Heel veel succes !
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:12 schreef indaha het volgende:
ik hou gewoon van potjes en dekseltjes
quote:
Zo ontzettend herkenbaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:10 schreef indaha het volgende:
En even later![]()
[ afbeelding ]
middag!quote:
Nee thanks,quote:Op zondag 29 september 2013 12:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
middag!
Heb al mensen beroofd, vermoord en bedrogen. Net gedoucht en nu naar Feyvoor hen die het kennen gebruiken en vergeet niet: vanavond Penoza
Druk ochtendje achter de rug?quote:Op zondag 29 september 2013 12:30 schreef Toekito het volgende:
middag!
Heb al mensen beroofd, vermoord en bedrogen. Net gedoucht en nu naar Feyvoor hen die het kennen gebruiken en vergeet niet: vanavond Penoza
GTA en Fey waren succes. Nu lekker chillenquote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Toekk succes. als ik het zo lees moet dat helemaal goedkomen.
Therapeutisch uurtjequote:Op zondag 29 september 2013 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik ga misschien gewoon wat vaker mee mijn broer en nichtje mee op de zaterdag...ze gaat gelijk door voor B en daarna C
Feli! Die van mij triomfeerde gisteren. Nu nog maar één kind in de zwembandjes in het gezin van mijn broer.quote:Op zondag 29 september 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
Mijn oudste nichtje heeft vandaag haar zwemdiploma A gehaald. Echt leuk om te zien hoe goed ze het al kan![]()
En een dikke plus was het warme zwembadklimaat...een uur lang amper pijn gehad daar...daarna was de pret weer over
quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook echt zo niet dol op zwemmen
Hulp papa? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Laysa het volgende:
Spannend Bamba![]()
Mijn broer is hulp papa bij het zwemmen...
Ohquote:Op zondag 29 september 2013 23:11 schreef Laysa het volgende:
Dat ze de badmeesters helpen...dus oa in het water springen indien nodig...
Da's het belangrijkste iddquote:Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef Laysa het volgende:
Ik geloof dat er 45 kinderen vandaag voor A afzwommen![]()
Maar mijn broer vindt het gewoon ook leuk hoor
Op dit moment geen pijn, wel af en toe een pijnscheut. Maar ik heb normaal ook niet elke dag pijn, het komt en het gaat. Het is afwachten. Wel merk ik dat ik ietwat labieler ben door de hormonen, daar ben ik niet echt blij meequote:Op zondag 29 september 2013 23:25 schreef Laysa het volgende:
Hoe gaat het nu Bamba, is de pijn al vermindert?
Ik denk dat dit een heel helder inzicht isquote:Op zondag 29 september 2013 23:38 schreef Laysa het volgende:
Al denk ik zelf dat ik gewoon zo op ben door alles met J en het enorme verdriet plus die zeer heftige ontstekingen.
+1quote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
Meissie toch
Ik ben trots op je dat je hulp accepteert, je hoeft niet alles alleen te kunnen mop.
Hoop zo enorm dat je je binnenkort weer veel beter voelt. Hele dikke kus!
Dank je welquote:
Geen idee of ik er heel gevoelig voor ben, maar ik krijg natuurlijk al hormonen binnen door de Mirena, al is dat niet heel veel geloof ik. En nu die zooi van de prikpil. Het is dat het een zware buikoperatie wordt als dit niet helpt, anders had ik de prikpil niet eens geprobeerd denk ikquote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba, met de prikpil krijg je ook ineens voor 3 maanden aan zooi binnen in een hoge dosering, dus als je er al gevoelig voor bent....
Hormonen zijn een bitch soms
Je moet jezelf nu echt ff op 1 zetten; als jij je lichamelijk weer beter voelt ben je geestelijk ook weer sterker.quote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Laysa het volgende:
Wat hartverwarmend zijn jullie toch![]()
Ik ben gewoon een eigenwijs persoontje....mijn schoonvader vroeg heel lief of hij het mocht overnemen...en toen zei ik gelijk ja...mijn schoonmoeder was een half uur stil ervan
Dus nu kan ik me even meer bezig houden met weer meer ziekenhuis shit
Lekker dubbelopquote:Op zondag 29 september 2013 23:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geen idee of ik er heel gevoelig voor ben, maar ik krijg natuurlijk al hormonen binnen door de Mirena, al is dat niet heel veel geloof ik. En nu die zooi van de prikpil. Het is dat het een zware buikoperatie wordt als dit niet helpt, anders had ik de prikpil niet eens geprobeerd denk ik![]()
Bovenmenselijk wil ik zelf niet durven beweren...wel weet ik dat ik terug val in oude slechte patronen...maar dan net op tijd tot besef kom dat die patronen me juist ooit in grote problemen hebben gebrachtquote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet jezelf nu echt ff op 1 zetten; als jij je lichamelijk weer beter voelt ben je geestelijk ook weer sterker.
In jouw geval is dat dan een soort bovenmenselijk übervrouwpersoon, want ik vind je al zo mega-sterk
Ik ben bang van wel en als ik heel eerlijk ben, zie ik dat totaal niet zittenquote:Op maandag 30 september 2013 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker dubbelop
Ikzelf ben ook absoluut geen voorstander van de prikpil...
En als dit helpt, moet je deze combi dan altijd gebruiken?
Buikoperatie betekent Grote Endometrioseschoonmaak of nog rigoreuzer in de zin van "gooi alles er maar uit"?quote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en als ik heel eerlijk ben, zie ik dat totaal niet zitten
Mijn moeder misschien...de rest durft dat geloof ik niet zo goedquote:Op maandag 30 september 2013 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Zolang je maar tijdig tot inkeer komt
En volgens mij schupt je familie je anders ook wel onder je hol
schoonmaakquote:Op maandag 30 september 2013 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Buikoperatie betekent Grote Endometrioseschoonmaak of nog rigoreuzer in de zin van "gooi alles er maar uit"?
Dan schupt ze maar extra hardquote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn moeder misschien...de rest durft dat geloof ik niet zo goed
Ja volgens de Gyn dus wel....zolang ik die nwe pil maar maanden blijf slikken....en anders mag ik elk gewenst moment bellenquote:Op maandag 30 september 2013 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeker niet onverstandig lijkt me
Is dat ene (de shabu-verpestert) nu wel beter?
quote:Op maandag 30 september 2013 00:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja volgens de Gyn dus wel....zolang ik die nwe pil maar maanden blijf slikken....en anders mag ik elk gewenst moment bellen
Stokjes moeten er dan ook uit? Zitten daar ook haarden?quote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
schoonmaak. Eigenlijk hetzelfde als de vorige operaties, alleen zit de endometriose nu veel dieper, dus moeten ze waarschijnlijk weer buikspieren doorsnijden
Alles weghalen is idd wel heel rigoreus, ik hoef geen kinderen meer, maar de overgang zit ik ook nog niet op te wachten
Nee, het zit normaal gesproken alleen bij m'n baarmoeder zeg maar. Ik heb ook geen klassieke endometriose, het is bij mij gekomen van de keizersnede. Ik heb eigenlijk gewoon "pech".quote:Op maandag 30 september 2013 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stokjes moeten er dan ook uit? Zitten daar ook haarden?
ik zit sinds mijn 35e in de overgang, nu bijna 6 jaar. Zonder dé pil ben ik werkelijk niet te harden, de hormonen maken een hormonster van mij. Zo erg dat ik er voor gekozen heb om de pil nu tot mijn 55e door te slikken, met extra controles op oa borstkanker, dat wel maar never nooit meer zoals het was.quote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
schoonmaak. Eigenlijk hetzelfde als de vorige operaties, alleen zit de endometriose nu veel dieper, dus moeten ze waarschijnlijk weer buikspieren doorsnijden
Alles weghalen is idd wel heel rigoreus, ik hoef geen kinderen meer, maar de overgang zit ik ook nog niet op te wachten
Laysa jij lieve eigenwijzequote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Laysa het volgende:
Wat hartverwarmend zijn jullie toch![]()
Ik ben gewoon een eigenwijs persoontje....mijn schoonvader vroeg heel lief of hij het mocht overnemen...en toen zei ik gelijk ja...mijn schoonmoeder was een half uur stil ervan
Dus nu kan ik me even meer bezig houden met weer meer ziekenhuis shit
quote:Op maandag 30 september 2013 07:30 schreef Adnap het volgende:
[..]
ik zit sinds mijn 35e in de overgang, nu bijna 6 jaar. Zonder dé pil ben ik werkelijk niet te harden, de hormonen maken een hormonster van mij. Zo erg dat ik er voor gekozen heb om de pil nu tot mijn 55e door te slikken, met extra controles op oa borstkanker, dat wel maar never nooit meer zoals het was.
Ik denk dat ik in de overgang zit maar moet zeggen dat ik er nog betrekkelijk weinig last ervan heb.quote:Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef Queller het volgende:
Ow, en ik heb haat aan hormonen...Waar de f*ck is dat allemaal goed voor? De fabriek is gesloten en ik ben al eeuwig getrouwd, dus die hormonen kunnen wel een ander opzoeken. Ik vind dat niet erg...
Wie riep er om kruidnoten danquote:Op maandag 30 september 2013 09:17 schreef Toekito het volgende:
goedemorgen Dames
de roep om kruidnoten moet je blijkbaar niet beantwoordenvrouwen
Maar dat was niet goed?quote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Toekito het volgende:
die leuke collega wilde kruidnoten Indaha. Alleen bij haar waren alle winkels gisteren dicht. Dus had zakje op haar bureau neergelegd.
Wat lief van je en toen zei zij zeker ach dat had niet gehoeven Toek terwijl haar hart stiekem een sprongetje van vreugde maaktequote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Toekito het volgende:
die leuke collega wilde kruidnoten Indaha. Alleen bij haar waren alle winkels gisteren dicht. Dus had zakje op haar bureau neergelegd.
Nou ze zei dat ik het te gek gemaakt had en dat ze wilde betalen. Dat heb ik geweigerd.quote:Op maandag 30 september 2013 11:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat lief van je en toen zei zij zeker ach dat had niet gehoeven Toek terwijl haar hart stiekem een sprongetje van vreugde maakte(Ik hoop dat het zo gegaan is ,ik hou van romantische verhalen met een goede afloop
)
nee sorry ik pas ffquote:Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef Ynske het volgende:
Iemand na 50 tinten nog zin in dat genre boeken?
Tip: Negentig_geheimen_van_Jacey_-_Carrington,_Lucinda
Lucinda_Carrington_-_Negentig_dromen_van_Elise
Carrington,_Lucinda_-_Negentig_dagen_Genevieve
mietjequote:
Was het een tweekilozak?quote:Op maandag 30 september 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
Nou ze zei dat ik het te gek gemaakt had en dat ze wilde betalen. Dat heb ik geweigerd.
quote:Op maandag 30 september 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ze zei dat ik het te gek gemaakt had en dat ze wilde betalen. Dat heb ik geweigerd.
nee 500 gr en een chocoletter.quote:
quote:
Dat mag ook, alleen wordt dan niet boos als ik zeg: NIKS!quote:Op maandag 30 september 2013 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou ik ook gedaan hebben, vragen wat de ander ervoor krijgt
das wel veelquote:
dan zou ik nogmaals zeggen dat dit niet de bedoeling is,en wat je ervan krijgt.quote:[..]
[..]
Dat mag ook, alleen wordt dan niet boos als ik zeg: NIKS!
Dan al helemaal verklaarbaar dat ze zo reageert.quote:Op maandag 30 september 2013 13:45 schreef Oognip het volgende:
Pas je op dat je het niet te bont maakt, Toek? Als ik goed heb opgelet is dit al het derde ding binnen een week (of twee weken) wat je voor haar hebt gekocht. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze het te veel vindt worden. Zou ik wel hebben iig.
Goeie beslissing dusquote:Op maandag 30 september 2013 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan al helemaal verklaarbaar dat ze zo reageert.
k ben nog altijd zo blij met mn oorbellen, weinig last van, alleen koptelefoon voor muziek is iets lastiger nu.
nu denk ik wel eens vaker waarom heb ik dit niet veel eerder gedaan
k vraag me best af hoe t is om ze uit te doen, maar vooral hoe die vleugeltjes van de knopjes af te krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goeie beslissing dus
Toen ik mijn tweede gaatjes had kon ik niet wachten tot die stomme zweerknopjes uit konden en m'n eigen oorbellen in kondenheb jij dat niet?
Vleugeltjes? eh?quote:Op maandag 30 september 2013 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vraag me best af hoe t is om ze uit te doen, maar vooral hoe die vleugeltjes van de knopjes af te krijgen.
k vind de knopjes niet eens zo heel lelijk die ik heb nu, dus das niet zo lastig
wat ik me alleen afvroeg was, naar de sauna gaan ook maar niet he de eerste 6 weken?
hoe heet dat dan? de achterkantjes die ervoor zorgen dat de knopjes blijven zittenquote:Op maandag 30 september 2013 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vleugeltjes? eh?![]()
Naar de sauna gaan lijkt me geen probleem als je de gaatjes daarna gewoon goed schoonmaakt met sterilon.
Dat andere goedje zal dezelfde werking hebben. Ik zou gewoon naar de sauna gaan en daarna met jouw goedje het schoonmakenquote:Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe heet dat dan? de achterkantjes die ervoor zorgen dat de knopjes blijven zitten
k heb geen sterilon, maar ander goedje gekregen
thnx!quote:Op maandag 30 september 2013 14:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat andere goedje zal dezelfde werking hebben. Ik zou gewoon naar de sauna gaan en daarna met jouw goedje het schoonmaken
Oh, je bedoelt gewoon de achterkantjesOorbel aan de voorkant vasthouden en het achterkantje kun je er zo af trekken.
Klinkt als migraine, oorzaak kan ook gewoon 'niets' zijn helaasquote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef Candaasje het volgende:
Of gewoon wat weekjes wachten, die achterkantjes verlies je vanzelf![]()
(Ik wel in elk geval...hoe vaak ik wel niet heb lopen zoeken........)
Zo, ik moet nog even teruglezen. Beetje brakke nacht gehad, kutmigraine. (Of wat het ook geweest moge zijn. Enorme koppijn, zweten en het tegelijkertijd koud hebben, geen licht, geluid of aanraking kunnen verdragen en - godzijdank slechts eenmaal, jaja, er zit verbetering in... - overgegeven.)
Dus voor morgen een afspraak met de HA gemaakt, want ik wordt het een beetje zat om zo vaak aanvallen te krijgen, op de meest idiote momenten, zonder te weten waar het vandaan komt (stress kan op dit moment eigenlijk niet de oorzaak zijn...) en er ook niks tegen te kunnen doen.
(Misschien valt er echt niks tegen te doen, maar er is ook nog nooit wat fatsoenlijk getest. Mijn vorige huisarts keek me gewoon wat meewarig aan en stuurde me naar huis met een receptje voor wat ibro... dat wassut... gelukkig nu een nieuwe HA)
Ja zou t?quote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef Candaasje het volgende:
Of gewoon wat weekjes wachten, die achterkantjes verlies je vanzelf![]()
(Ik wel in elk geval...hoe vaak ik wel niet heb lopen zoeken........)
idd migrainequote:Zo, ik moet nog even teruglezen. Beetje brakke nacht gehad, kutmigraine. (Of wat het ook geweest moge zijn. Enorme koppijn, zweten en het tegelijkertijd koud hebben, geen licht, geluid of aanraking kunnen verdragen en - godzijdank slechts eenmaal, jaja, er zit verbetering in... - overgegeven.)
Dus voor morgen een afspraak met de HA gemaakt, want ik wordt het een beetje zat om zo vaak aanvallen te krijgen, op de meest idiote momenten, zonder te weten waar het vandaan komt (stress kan op dit moment eigenlijk niet de oorzaak zijn...) en er ook niks tegen te kunnen doen.
(Misschien valt er echt niks tegen te doen, maar er is ook nog nooit wat fatsoenlijk getest. Mijn vorige huisarts keek me gewoon wat meewarig aan en stuurde me naar huis met een receptje voor wat ibro... dat wassut... gelukkig nu een nieuwe HA)
ow en laat je ook niet op propanolol (geloof dat t zo heette) zetten om een spiegel op te bouwen, nergens voor nodig en echt niet goed voor je lichaamquote:
nee zal ik niet doen...en candaasje ook nietquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en laat je ook niet op propanolol (geloof dat t zo heette) zetten om een spiegel op te bouwen, nergens voor nodig en echt niet goed voor je lichaam
aah ja sorryquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee zal ik niet doen...en candaasje ook niet![]()
![]()
geeft toch helemaal nietsquote:Op maandag 30 september 2013 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah ja sorry
voor jou gewoon een dikkeen knuf!
uhhm de vorige set kruidnoten heb ik gedeeld, niet speciaal voor haar gekocht. Alleen die kaart +ballon en dan dit vanmorgen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:45 schreef Oognip het volgende:
Pas je op dat je het niet te bont maakt, Toek? Als ik goed heb opgelet is dit al het derde ding binnen een week (of twee weken) wat je voor haar hebt gekocht. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze het te veel vindt worden. Zou ik wel hebben iig.
Je zei zaterdag dat ze toen een kaart en ballon kreeg en vorige week een kaartje en nu ditquote:Op maandag 30 september 2013 14:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhm de vorige set kruidnoten heb ik gedeeld, niet speciaal voor haar gekocht. Alleen die kaart +ballon en dan dit vanmorgen.
Vandeweek heeft zei btw koffie betaald bij SB en het chocoding/.
Klinkt bekend, alleen bij mij na afloop van het geheel moet en zal ik vet eten. echt bizarquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef Ynske het volgende:
'Mijn' friture weet zelfs wanneer ik migraine heb
het lucht mij op als ik gekotst heb als ik migraine heb, anders kan ik ook niet liggen om te slapen.
dus dan ren ik meestal even bij haar naar binnen, om meteen weer te vertrekken. die geur doet zn werk goed
Ja, ik vreesde er al voor. Ik weet dat spanning het bij mij absoluut triggert (daar kun je echt de klok op gelijk zetten) maar ook moet ik de pil slikken, wil ik geen last krijgen. (Over die hormonen gesproken van een pagina terug....)quote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef Adnap het volgende:
[..]
Klinkt als migraine, oorzaak kan ook gewoon 'niets' zijn helaas
Niet altijd verlies je ze hoor, maar ik heb het wel regelmatig gehad. (Volgens mij heb ik de achterkantjes van die zweerknopjes nog wel. Zal wel iets betere kwaliteit zijn of gewoon beter op elkaar aansluiten dan oorbellen van een willekeurige marktkraam.)quote:Op maandag 30 september 2013 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja zou t?
K wil ze nu ook nog niet uitdoengewoon braaf die 6 weken wachten misschien wel langer
quote:idd migraine
vraag anders om Naramig. laat je niet afschepen met Imigran, dat werkt bij veel mensen niet eens
hier helpt t bij t vermoeden van meteen aan de Aleve gaan, werkt dat niet > Naramig en plat.
Bedankt voor de tips! Ik zal het even opschrijven!quote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Ynske het volgende:
ow en laat je ook niet op propanolol (geloof dat t zo heette) zetten om een spiegel op te bouwen, nergens voor nodig en echt niet goed voor je lichaam
doenquote:Op maandag 30 september 2013 15:09 schreef Candaasje het volgende:
Oh, en ik heb zin in CHIPS.......en we hebben nog een pringle bus staan...
Ja, zout doet het altijd wel goed ja. Of het nu bouillon is, nootjes, of chipsquote:Op maandag 30 september 2013 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
doenje lichaam heeft zout nodig om te herstellen
oh dat kaartje 2 weken terug was omdat ze ziek was. Maar snap je punt.quote:Op maandag 30 september 2013 14:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zei zaterdag dat ze toen een kaart en ballon kreeg en vorige week een kaartje en nu ditMaakt mij niet uit verder hoor.
Of maxaltquote:Op maandag 30 september 2013 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja zou t?
K wil ze nu ook nog niet uitdoengewoon braaf die 6 weken wachten misschien wel langer
[..]
idd migraine
vraag anders om Naramig. laat je niet afschepen met Imigran, dat werkt bij veel mensen niet eens
hier helpt t bij t vermoeden van meteen aan de Aleve gaan, werkt dat niet > Naramig en plat.
Hadquote:Op maandag 30 september 2013 15:33 schreef Candaasje het volgende:
*Noteert*
Dankjulliewel!![]()
Wat hebben eigenlijk veel mensen last van migraine
Oef, das heftig!quote:Op maandag 30 september 2013 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had![]()
Laatste x was half jaar gelee oid. En 8 jaar geleden had ik had 2x pw![]()
Toen had ik ook imigran, werkte niet (neus). Toen injectie, werkte ook niet, toen maxalt.. werkte ook niet. Elke keer als ik nu hevige migraine heb (en dan zijn echt exact dezelfde symptomen als een tia praktisch, dus ik heb al 3x voor de kat zijn kut bij de SEH gezeten) neem ik morfine
Ik verdenk hier de kaas van enige medeplichtigheid. Ik heb er absoluut geen hard bewijs voor (en om het nu even lekker uit te gaan testen zie ik niet zitten...) maar ik laat hem nu maar even mooi in z'n bakje in de koelkast liggen. (En ik ben dol op kaasquote:Op maandag 30 september 2013 15:38 schreef Ynske het volgende:
ik kan t triggeren, tis bij mij of spanningsgerelateerd vanuit mijn nek (whiplash) of als reactie op smaakversterkers
Ach, valt wel meequote:
Maak een hoofdpijn dagboek. Met elke dag ook wat je eet.quote:Ik verdenk hier de kaas van enige medeplichtigheid. Ik heb er absoluut geen hard bewijs voor (en om het nu even lekker uit te gaan testen zie ik niet zitten...) maar ik laat hem nu maar even mooi in z'n bakje in de koelkast liggen. (En ik ben dol op kaas)
quote:Op maandag 30 september 2013 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, valt wel mee
[..]
Maak een hoofdpijn dagboek. Met elke dag ook wat je eet.
Ja, dat gevoel ken ik wel.quote:Op maandag 30 september 2013 16:24 schreef Laysa het volgende:
Thnx lieve mensen![]()
Ken je dat....Dat je zo ontzettend zin hebt om iets kapot te gooien![]()
Maar dat doen we maar niet, want het zijn mijn eigen spullen
ik ook....nu nog voor elkaar krijgen dat de vervolg afspraak wordt geplandquote:Op maandag 30 september 2013 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel ken ik wel.
Onmacht, met je gevoel nergens heen kunnen, frustratie.... dat is bij mij meestal de bron. En dat zal bij jou op dit moment nog wel wat graadjes heviger zijn.
Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zo voelt. Ik hoop dat het snel wat beter gaat Laysa
Heb hier nog een doos staan met spullen die weg mogen, mag je komen kapot gooien en dan ruim ik het op ook nogquote:Op maandag 30 september 2013 16:24 schreef Laysa het volgende:
Thnx lieve mensen![]()
Ken je dat....Dat je zo ontzettend zin hebt om iets kapot te gooien![]()
Maar dat doen we maar niet, want het zijn mijn eigen spullen
quote:Op maandag 30 september 2013 17:03 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heb hier nog een doos staan met spullen die weg mogen, mag je komen kapot gooien en dan ruim ik het op ook nog
Hoezo zou je dat niet toelaten? Ik heb geen vakantie gehad tijdens de zomervakantie. Toen hadden ze ook hard mensen nodig. Dan mag ik nu toch gewoon lekker vakantie hebben?quote:Op maandag 30 september 2013 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Vakantie in september/oktober?Dat sommige werkgevers dit nog toelaten...
preciesquote:Op maandag 30 september 2013 17:23 schreef Laysa het volgende:
Ik zou gewoon alles nog lekker verdelen...elke dag een beetje
Als Laysa niet wil mag ik danquote:Op maandag 30 september 2013 17:03 schreef Adnap het volgende:
[..]
Heb hier nog een doos staan met spullen die weg mogen, mag je komen kapot gooien en dan ruim ik het op ook nog
Wat een kul, bij zat werkgevers hebben ze juist liever dat je buiten de zomerperiode gaatquote:Op maandag 30 september 2013 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Vakantie in september/oktober?Dat sommige werkgevers dit nog toelaten...
Tuurlijk, van mij mag iedereenquote:Op maandag 30 september 2013 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als Laysa niet wil mag ik dan
Vanaf je roze wolk?quote:Op maandag 30 september 2013 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als Laysa niet wil mag ik dan
op en af,quote:Op maandag 30 september 2013 18:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanaf je roze wolk?
Hoe gaat het met jullie?
gelukkigquote:Op maandag 30 september 2013 18:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
op en af,
Maar dat ligt meer bij mij Sac is echt een geweldig kinden Ean is ook ontzettend lief
en het werkt, eerste AD ligt hier op de tafelquote:
Hopelijk gaat het met jou ook snel weel beterquote:Op maandag 30 september 2013 18:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
op en af,
Maar dat ligt meer bij mij Sac is echt een geweldig kinden Ean is ook ontzettend lief
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vandaag eindelijk voor t eerst sinds tijden tot half 10 geslapen. Vriendlief hoeft pas om 18.00 te werken dus we gaan nu met sprongen vooruit
Ow en Sophie is vandaag precies een jaar bij ons![]()
Heel veel succesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik typte het verkeerd. Ik wil graag dat als ze naar buiten gaat ze het vestje om heeft. En ze zit iedere keer als wij door de deur gaan ontzettend te snuiven en geïntrigeerd te kijken. Ook zit ze veel in het raam naar buiten te kijken, en dan ook echt lang. Dus heb wel het idee dat ik haar daar blij mee kan maken, maar dan wel graag met vestje aan
Naja ze is net de krabpaal ingeklommen dus ze heeft door dat ze wel kan bewegen. Ik laat het wel ff aan en dan gaan we zo iedere keer een stapje verder. Had haar gsiteren wss niet al mee naar buiten moeten nemen.
Gisteren toen ze buiten was was ze ook gemengd "bang" maar ook ontzettend nieuwsgierig aan het rond snuffen.
Kinderen kunnen zo lief en troostend zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef Laysa het volgende:
Vandaag begon echt weer verrot.![]()
En ik zou eigenlijk niet naar mn nichtjes en neefje gaan vandaag, maar was toch 2 uurtjes geweest....Mn jongste nichtje uit bed gehaald en die lispelde, terwijl ze dr armpjes om mee heen sloeg, dat tante Laysa de allerliefste tante is...nou...dat maakt een hoop goed vandaag
Ik snap het helemaal , wij zijn ook zo blij met ons petekind en haar zussenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef Laysa het volgende:
Nou...het geeft wel even het zo nodige zonnetje in mijn leven die 6 kinderen...3 van mijn kant en 3 van DK zijn kant
O helemaal overheen gelezenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Adnap het volgende:
Enkel komt weer goed hoor, gewoon bandje opgerekt of zo, hij loopt wel wat kreupel maar das natuurlijk ook bere interessant.
School weer gehad, ik ben bekaf maar kop vol....
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:54 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Pfff nog een héle dag werken deze week, hoe kan ik het volhouden?
Kutquote:
Weer iets met je voet Q?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut
Moet eerst met specialist overleggen of het kan ivm medicatie. Omdat het ws een open wond gaat worden. Dus er is best een kans dat ie nee zegt
hmm ben benieuwdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut
Moet eerst met specialist overleggen of het kan ivm medicatie. Omdat het ws een open wond gaat worden. Dus er is best een kans dat ie nee zegt
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:57 schreef Bamba het volgende:
Ik heb alle ramen van binnen en buiten gezeemd, vitrage zit in de was en overgordijnen gaan ook in de was. Was al 2 uur bezig met de ramen zemen#amateurhuisvrouw
Ik weet wel hoe ik ramen moet zemenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
http://ikzorgerwelvoor.nl/nieuws/werkkaarten/ramen-zemen.html
hihi kan je wel een kudde leerlingen sturenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik ramen moet zemenIk doe er alleen gewoon lang over naar mijn zin
kunnen ze ook op een hoge trap? Dan mogen ze die van boven doen aan de buitenkantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:34 schreef Adnap het volgende:
[..]
hihi kan je wel een kudde leerlingen sturenmag jij de beoordeling invullen
nee dat mag verzekeringstechnisch nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
kunnen ze ook op een hoge trap? Dan mogen ze die van boven doen aan de buitenkant
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:36 schreef Adnap het volgende:
[..]
nee dat mag verzekeringstechnisch niet
idem maar dan moeten ze de ramen wel komen wassen. en zorgen dat ze proper zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:07 schreef Adnap het volgende:
zelf doe ik ht ook niet hoor, ik laat het doen of doe het met een uitschuifsteel
Ramen wel hoor maar alleen beneden, boven echt nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
idem maar dan moeten ze de ramen wel komen wassen. en zorgen dat ze proper zijn.
dat laat hier wel steekjes vallen hoor.
Ja anders ik wel. Zie er aan de ene kant gruwelijk tegen op. Ik was al gewaarschuwd dat het flink pijn kon gaan doen. Aan de andere kant moet het ook gewoon echt nodig. Ik heb iig over 2 weken een telefonisch consult met de internist omdat het zijn medicijnen zijn... Misschien dat hij nog iets weet om het risico te kunnen verkleinen.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Best lastig Q. Wil je er zo graag vanaf?Weekend
Ik hoop voor je dat het lukt! Dat is het nadeel van die permanente plakplaatjes, lastig om vanaf te komenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
JaEigenlijk wel. Kijk, als het echt niet kan kan het niet, en heb ik er maar mee te leven natuurlijk (eigen domme schuld, story of my life, blabla) maar ja, ik zou er wel graag vanaf willen.
Ja vertel mij wat. Ik was in een kliniek in Alkmaar waar ik ook bij de dermatoloog ben (onder behandeling) en doorgaans ligt de prijs rond de 100 euro per behandeling. Hier op 175quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het lukt! Dat is het nadeel van die permanente plakplaatjes, lastig om vanaf te komen
Nope. Ja, zou wel kunnen, maar dan krijg / moet ik mijn complete bovenarm vol, wil je iets hebben wat erover heen kan en heb je dikke kans dat die tattoo dwars door de nieuwe komt omdat hij er onwijs dik bovenop ligt (hij is te dik gezet).quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:48 schreef Rewimo het volgende:
Poeh dat is heftig allemaal. Ik kan me voorstellen dat je niet zegt "doen we wel even"...
Is het niet mogelijk om er iets overheen te zetten?
En als je spijt hebt, heb je een klein probleemquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:50 schreef Bamba het volgende:
Oh het ging over een tattoo laserenDat is mijn grootste punt nog dat ik nog steeds geen tattoo heb: ik ben bang spijt te krijgen
Hopelijk kan het doorgaan Q
Ook geen optie dus. Kl*** zeg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:59 schreef Qwea het volgende:
Nope. Ja, zou wel kunnen, maar dan krijg / moet ik mijn complete bovenarm vol, wil je iets hebben wat erover heen kan en heb je dikke kans dat die tattoo dwars door de nieuwe komt omdat hij er onwijs dik bovenop ligt (hij is te dik gezet).
En ik wil niet mijn hele arm vol.
Wat gaafquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
lang geledenik ben zaterdag naar zoiets leuks geweest en f&f gerelateerd, le cafe des chats in Parijs
zulke lieve poezels
let wel op dat jr de medicijnen op tijd gaat nemen niet wachten tot t te erg is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:13 schreef Candaasje het volgende:
Bagger Q, ik zag je tat in het andere topic en ik snap wel dat je bovenarm dan helemaal vol komt te staan ja.![]()
(Ik zit nog even te puzzelen ondertussen, maar 't is echt verdomd lastig ja.)
Zo, gisteren naar de HA geweest. Altijd fijn als je een uur van tevoren opeens barstende hoofdpijn krijgt en je daarna jankend in de wachtruimte zit. Gelukkig heb ik nu een heel lieve huisarts
.
Zij verbaasde zich erover dat ik nooit iets tegen de misselijkheid had gehad, en toen ze vroeg of ik ook last had van het niet kunnen verdragen van licht en geluid moest ik wel even lachen:
HA zei: ' en dat je denkt " HOU JE KOP?!" ...![]()
Receptje voor sumatriptan meegekregen (ik weet niet of het nu toch imigran is of nuiet, want ik moet nog even googlen, daar was ik gisteren niet meer toe in staat...) en domperidon tegen de misselijkheid. Met de afspraak om sowieso over 6 weken terug te komen voor evaluatie, en mocht het de eerste keer niet werken, het in elk geval een tweede kans te geven, maar anders gaan we gewoon over op wat anders. (Een andere triptan, of nog zwaarder geschut.)
Nouja, de eerste keer werkte niet. Maar tegen de tijd dat ik terug was van de apotheek (iedereen was wel heel vriendelijk) zag ik zo scheel van de koppijn dat ik ergens ook niet verwachtte dat die medicijnen de aanval zouden kunnen doorbreken.
Dus goed, ergens hoop ik dat die tweede kans nog even op zich laat wachten, maar ik ben in elk geval zo blij dat ik nu een HA heb die me echt serieus wil helpen!
Dat was gisteren inderdaad het probleem denk ik ja; de aanval was al te ver gevorderd. (Ik moest natuurlijk eerst naar de HA, en daarna naar de apotheek, dus 't duurde even.)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
let wel op dat jr de medicijnen op tijd gaat nemen niet wachten tot t te erg is.
Domperidom zorgt ervoor dat je maag sneller leegt.
Vertel mij watquote:
Jup. En ik zie het ook wel weer fout gaan met infecties enzo en daar zit ik echt niet op te wachten. Dus wil sowieso dat poli interne wondcontrole doet als het wel kan. Dan is er een extra failsafe. En ene kant wil ik het wel in die kliniek doen want dan zit je gelijk bij huidspecialisten in de kliniek, maar ja, 175 euroquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:19 schreef indaha het volgende:
Wat een gedoe Q, goed dat je eerst advies vraagt want er zit dus toch wel veel risico aan voor jou .
Candaasje fijn dat de dokter je klachten serieus neemt.
weer op vakantie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
m-m wb weer op vakantie geweest?
Naar dat cafe wil ik ook nog een keer.
dank jequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan gebeurennog gefeliciteerd met de kleine
heb wel her en der meegelezen
Laten zetten is niks aan, ouder worden ermee is de uitdagingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 06:37 schreef Toekito het volgende:
Ik durf geen tattoo te laten zetten maar wil welgoeiemorgen!
damn dat is veelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 06:05 schreef Adnap het volgende:
Sumatriptran is de stofnaam en het middel is het zelfde als immigran. Ik neem er 2 tegelijk (van 50 mg) en dan 2 uur later nog 2 als het niet is afgenomen.
Wok Bonzaiiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Qwea het volgende:
Zeg Yns, nog een restaurant aanrader in Heerlen / kerkrade? Afgezien van evv?
Thnx! Erenstein zuigtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wok Bonzaii
http://www.restaurantkasteelerenstein.nl
http://www.de-posthoorn-kerkrade.nl
http://www.hetnieuwepakhuis.nl
Gaat alles goed F_R?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Met de kindjes is het prima. Ean is een lieve zus.
troost je ik ben ook te zwaar.
Ik heb even bijgelezen hier en ik moet eerlijk zeggen dat ik het enorm verstandige beslissing vind.quote:
Balenquote:
Ja. Bedankt voor het kaartje+sokjes.quote:
Ach, hier z'n gangetje. Djinne (zwarte poes) hebben we vorige moeten laten inslapenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja. Bedankt voor het kaartje+sokjes.
Hoe is het bij jullie?
@Q ik snap de man wel. Je hebt nu eenmaal wat aandoeningen die niet zonder risico zijn. Wel zuur voor jou.
Ja. Ik snap het ook wel hoor. Ik heb afspraak met internist al staan dus zal hem ook eens vragen, maar ik ben bang dat ik er aan vast zit. En idd, net wat je zegt... kijkend naar mijn vinger en een wondje (nou hij is echt niet zo groot, nog geen cm) van zaterdag, die nu helemaal aan het ontsteken is... moet je je voorstellen dat dat gebeurd op een wond van 15cm bij 4 cm...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even bijgelezen hier en ik moet eerlijk zeggen dat ik het enorm verstandige beslissing vind.
Jammer voor jou (niet sarcastisch ofzo, gewoon jammer omdat je het echt wilde!) maar je noemde zelf al zoveel mogelijke bijwerkingen die bij jou veel meer kans hadden om daadwerkelijk eh... bij te gaan werken (hoe noem je dat). Straks zit je met nog veel meer ellende.
Djinni was 14quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Hè wat naar van DjinneHoe oud was ze? En uitglijden, je bent wel goed verkeerd terechtgekomen zo te lezen
Beterschap!
Wat leuk van je webwinkel!PM je me als je winkel online is? Leuk!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Bamba het volgende:
Q, ik denk idd ook dat het een verstandige keuze is. Maar wel enorm balen zeg![]()
Strega, jeetje weer een beestje overleden bij jullieHeel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met je knie en been zeg
Ik zou het niet doen Q, als ik zie wat open wonden bij mij doe en hoe slecht ze genezenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het ook wel hoor. Ik heb afspraak met internist al staan dus zal hem ook eens vragen, maar ik ben bang dat ik er aan vast zit. En idd, net wat je zegt... kijkend naar mijn vinger en een wondje (nou hij is echt niet zo groot, nog geen cm) van zaterdag, die nu helemaal aan het ontsteken is... moet je je voorstellen dat dat gebeurd op een wond van 15cm bij 4 cm...
Het is altijd rot om een beestje te moeten missen. En jullie hebben al een paar lieverds moeten laten gaan de laatste tijdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Strega het volgende:
Djinni was 14![]()
Maar had al flink wat van haar 9 levens verbruikt.
Dat been is erg vervelend ja. Mijn necrose wond op de voet was eindelijk dicht, maar nu zitten er weer drie open schaafwonden. En lopen gaat nu nog slechter.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
sterkte strega
hier gister een nijnsel vandood gegaan
ja zulke dagen blijven idd altijd rot, sterktequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Adnap het volgende:
Gut al die beesies die er tussenuit kruipen.
Hier een kaarsjesdag, 5 jaar geleden overleed een leerling/vriendin van 19. Blijft een beladen dag
maar wel lief was dat mijn zusje kwam eten
Heb je die afspraak alleen om over het weglaseren te praten? Dan zou ik hem afzeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het ook wel hoor. Ik heb afspraak met internist al staan dus zal hem ook eens vragen, maar ik ben bang dat ik er aan vast zit. En idd, net wat je zegt... kijkend naar mijn vinger en een wondje (nou hij is echt niet zo groot, nog geen cm) van zaterdag, die nu helemaal aan het ontsteken is... moet je je voorstellen dat dat gebeurd op een wond van 15cm bij 4 cm...
Beterschap Strega en ik bewonder je positieve kijk maar het is wordt toch echt tijd voor betere tijden voor julliequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Djinni was 14![]()
Maar had al flink wat van haar 9 levens verbruikt.
Dat been is erg vervelend ja. Mijn necrose wond op de voet was eindelijk dicht, maar nu zitten er weer drie open schaafwonden. En lopen gaat nu nog slechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef indaha het volgende:
Bamba ik hoop dat het snel opgelost is met de bank maar ik heb geen goede ervaringen met die bank
thanks maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:
strega![]()
M-M![]()
Adnap![]()
en de rest![]()
En ik zou het zeker niet doen Q...tenzij je masochistisch bent...
Hij krijgt een icd volgende week maar het gaat bijzonder goed !quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef Bamba het volgende:
Aww wat was hij een mooi konijnSneu al die beestjes idd
Veel sterke vandaag AdnapHoe was het nog afgelopen met die leerling die beademt werd bij je op school?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
dank je indaha
en poezencafe was leuk, allemaal hysterische mensen die gek op katten zijn, behalve pg, die boeit katten niet zomaar ging mee omdat ik graag wilde en wie was uiteindelijk de enige waarbij vrijwillig een kat op schoot kroop in het cafe
katten voelen die rust echt wel aan
Misschien dat ik mijn man dan eindelijk zover krijg dat we een weekendje naar Parijs gaan, hij houd niet van Franse mensen maar wel van (Franse) kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
erg weinig echt Fransen meegemaakt, vooral toeristen hahaha maarja 2 dagen disney en 1 dag parijs dusja toeristen overalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien dat ik mijn man dan eindelijk zover krijg dat we een weekendje naar Parijs gaan, hij houd niet van Franse mensen maar wel van (Franse) katten
Dank je, ga jij een beetje goed?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is altijd rot om een beestje te moeten missen. En jullie hebben al een paar lieverds moeten laten gaan de laatste tijd
Ik hoop dat het snel weer geneest joh, echt balen, pechvogel
Ach, wat sneu, zomaar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
sterkte strega
hier gister een nijnsel vandood gegaan
Wat een mooierd!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Semmie
ja nu moet de overgebleven voedster weer herkoppelt gaan worden, is nu bij het andere koppeltje gezet, hopelijk gaat dat goed als trio anders moet er weer een rammetje bij enwilde eigenlijk inperken qua aantal nijnsels maarja je eigen beestjes doe je ook niet zomaar weg, dus hoop dat de koppeling slaagt, lijkt nu redelijk goed te gaan, dan hebben 2 vlamen en 1 klein konijn wel de hele achtertuin als ren (en 3 grote hokken) dus op zich ruimte genoeg om zich terug te trekken etc
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Adnap het volgende:
Gut al die beesies die er tussenuit kruipen.
Hier een kaarsjesdag, 5 jaar geleden overleed een leerling/vriendin van 19. Blijft een beladen dag
maar wel lief was dat mijn zusje kwam eten
Ik hoop voor jou ook zo dat je wat minder pijn krijgt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:
strega![]()
M-M![]()
Adnap![]()
en de rest![]()
Volgende week donderdag ga ik beginnen...en dan kan het nog wel weken duren voordat ik wat merk...maar dan is in ieder geval de behandeling begonnenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook zo dat je wat minder pijn krijgt.
Dat voelt iig al positief.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik beginnen...en dan kan het nog wel weken duren voordat ik wat merk...maar dan is in ieder geval de behandeling begonnen
Ja. Telefonisch consult. Maar ik ben het wel met je eens. Heb het er nog eens met Mo over gehad, en gezien mijn vinger nu (uit het andere topic )quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die afspraak alleen om over het weglaseren te praten? Dan zou ik hem afzeggenOf bedoel je dat je daar aan vast zit, aan die afspraak? Ik zou in jouw geval absoluut het risico niet gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het gewoon niet slim. En dit is echt een onwijs simpel wondje. Opgelopen omdat ik EHBO heb verleend afgelopen zaterdag en mijn vinger aan een autobumper openhaalde (fiets zat er klem onder. Vervolgens bloed op bloed contact geweest ook nog want geen handschoenen). Dus echt heel heel simpel. Kun je nagaan wat een brandwond zou kunnen doen
Ik vind het ook te veel risico. En ik wilde evt kijken of ik kon stoppen met de medicatie omdat mijn crohn al een poos in remissie is... Mijn internist zal die gok wel willen nemen, maar voor mijn reuma is het niet slim want dat is nu al niet weg.
Dus, pechStupid me.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik moest n.a.v die post van Greys even terugdenken aan mijn "OMFG IK MOET 3 WEKEN IN HET ZIEKENHUIS LIGGEN VANWEGE EEN INFECTIE" avontuur afgelopen januari.. ja, ik laat hem wel gewoon zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:
Ooh en een kusje en een knuffel voor jouquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:
strega![]()
M-M![]()
Adnap![]()
en de rest![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Telefonisch consult. Maar ik ben het wel met je eens. Heb het er nog eens met Mo over gehad, en gezien mijn vinger nu (uit het andere topic )Heel rot voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het gewoon niet slim. En dit is echt een onwijs simpel wondje. Opgelopen omdat ik EHBO heb verleend afgelopen zaterdag en mijn vinger aan een autobumper openhaalde (fiets zat er klem onder. Vervolgens bloed op bloed contact geweest ook nog want geen handschoenen). Dus echt heel heel simpel. Kun je nagaan wat een brandwond zou kunnen doen
Ik vind het ook te veel risico. En ik wilde evt kijken of ik kon stoppen met de medicatie omdat mijn crohn al een poos in remissie is... Mijn internist zal die gok wel willen nemen, maar voor mijn reuma is het niet slim want dat is nu al niet weg.
Dus, pechStupid me.
maar ook heel verstandig
Ik hoop dat de behandeling snel werktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik beginnen...en dan kan het nog wel weken duren voordat ik wat merk...maar dan is in ieder geval de behandeling begonnen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel rot voor jemaar ook heel verstandig
[..]
Ik hoop dat de behandeling snel werkt
Ja, best redelijk, al begint rechts langzaam slechter te worden. Maar links gaat primaquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]Sebastien Millon, die gast is echt gestoord maakt zulke vage tekeningen maar ik moet er vaak zo om lachen
Echt, dat je er überhaupt serieus over nadacht je lijf (en onsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest n.a.v die post van Greys even terugdenken aan mijn "OMFG IK MOET 3 WEKEN IN HET ZIEKENHUIS LIGGEN VANWEGE EEN INFECTIE" avontuur afgelopen januari.. ja, ik laat hem wel gewoon zitten
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, dat je er überhaupt serieus over nadacht je lijf (en ons) dat aan te doen.
Gelukkig leert zelfs een Q van ervaringen uit het verleden.
....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest n.a.v die post van Greys even terugdenken aan mijn "OMFG IK MOET 3 WEKEN IN HET ZIEKENHUIS LIGGEN VANWEGE EEN INFECTIE" avontuur afgelopen januari.. ja, ik laat hem wel gewoon zitten
... en dit!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Laysa het volgende:
Gofter Q ik ben gewoon trots op je dat je niet eigenwijs gaat doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |