Wat lief van je en toen zei zij zeker ach dat had niet gehoeven Toek terwijl haar hart stiekem een sprongetje van vreugde maaktequote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Toekito het volgende:
die leuke collega wilde kruidnoten Indaha. Alleen bij haar waren alle winkels gisteren dicht. Dus had zakje op haar bureau neergelegd.
Nou ze zei dat ik het te gek gemaakt had en dat ze wilde betalen. Dat heb ik geweigerd.quote:Op maandag 30 september 2013 11:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat lief van je en toen zei zij zeker ach dat had niet gehoeven Toek terwijl haar hart stiekem een sprongetje van vreugde maakte(Ik hoop dat het zo gegaan is ,ik hou van romantische verhalen met een goede afloop
)
nee sorry ik pas ffquote:Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef Ynske het volgende:
Iemand na 50 tinten nog zin in dat genre boeken?
Tip: Negentig_geheimen_van_Jacey_-_Carrington,_Lucinda
Lucinda_Carrington_-_Negentig_dromen_van_Elise
Carrington,_Lucinda_-_Negentig_dagen_Genevieve
mietjequote:
Was het een tweekilozak?quote:Op maandag 30 september 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
Nou ze zei dat ik het te gek gemaakt had en dat ze wilde betalen. Dat heb ik geweigerd.
quote:Op maandag 30 september 2013 12:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ze zei dat ik het te gek gemaakt had en dat ze wilde betalen. Dat heb ik geweigerd.
nee 500 gr en een chocoletter.quote:
quote:
Dat mag ook, alleen wordt dan niet boos als ik zeg: NIKS!quote:Op maandag 30 september 2013 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou ik ook gedaan hebben, vragen wat de ander ervoor krijgt
das wel veelquote:
dan zou ik nogmaals zeggen dat dit niet de bedoeling is,en wat je ervan krijgt.quote:[..]
[..]
Dat mag ook, alleen wordt dan niet boos als ik zeg: NIKS!
Dan al helemaal verklaarbaar dat ze zo reageert.quote:Op maandag 30 september 2013 13:45 schreef Oognip het volgende:
Pas je op dat je het niet te bont maakt, Toek? Als ik goed heb opgelet is dit al het derde ding binnen een week (of twee weken) wat je voor haar hebt gekocht. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze het te veel vindt worden. Zou ik wel hebben iig.
Goeie beslissing dusquote:Op maandag 30 september 2013 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan al helemaal verklaarbaar dat ze zo reageert.
k ben nog altijd zo blij met mn oorbellen, weinig last van, alleen koptelefoon voor muziek is iets lastiger nu.
nu denk ik wel eens vaker waarom heb ik dit niet veel eerder gedaan
k vraag me best af hoe t is om ze uit te doen, maar vooral hoe die vleugeltjes van de knopjes af te krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goeie beslissing dus
Toen ik mijn tweede gaatjes had kon ik niet wachten tot die stomme zweerknopjes uit konden en m'n eigen oorbellen in kondenheb jij dat niet?
Vleugeltjes? eh?quote:Op maandag 30 september 2013 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vraag me best af hoe t is om ze uit te doen, maar vooral hoe die vleugeltjes van de knopjes af te krijgen.
k vind de knopjes niet eens zo heel lelijk die ik heb nu, dus das niet zo lastig
wat ik me alleen afvroeg was, naar de sauna gaan ook maar niet he de eerste 6 weken?
hoe heet dat dan? de achterkantjes die ervoor zorgen dat de knopjes blijven zittenquote:Op maandag 30 september 2013 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vleugeltjes? eh?![]()
Naar de sauna gaan lijkt me geen probleem als je de gaatjes daarna gewoon goed schoonmaakt met sterilon.
Dat andere goedje zal dezelfde werking hebben. Ik zou gewoon naar de sauna gaan en daarna met jouw goedje het schoonmakenquote:Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe heet dat dan? de achterkantjes die ervoor zorgen dat de knopjes blijven zitten
k heb geen sterilon, maar ander goedje gekregen
thnx!quote:Op maandag 30 september 2013 14:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat andere goedje zal dezelfde werking hebben. Ik zou gewoon naar de sauna gaan en daarna met jouw goedje het schoonmaken
Oh, je bedoelt gewoon de achterkantjesOorbel aan de voorkant vasthouden en het achterkantje kun je er zo af trekken.
Klinkt als migraine, oorzaak kan ook gewoon 'niets' zijn helaasquote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef Candaasje het volgende:
Of gewoon wat weekjes wachten, die achterkantjes verlies je vanzelf![]()
(Ik wel in elk geval...hoe vaak ik wel niet heb lopen zoeken........)
Zo, ik moet nog even teruglezen. Beetje brakke nacht gehad, kutmigraine. (Of wat het ook geweest moge zijn. Enorme koppijn, zweten en het tegelijkertijd koud hebben, geen licht, geluid of aanraking kunnen verdragen en - godzijdank slechts eenmaal, jaja, er zit verbetering in... - overgegeven.)
Dus voor morgen een afspraak met de HA gemaakt, want ik wordt het een beetje zat om zo vaak aanvallen te krijgen, op de meest idiote momenten, zonder te weten waar het vandaan komt (stress kan op dit moment eigenlijk niet de oorzaak zijn...) en er ook niks tegen te kunnen doen.
(Misschien valt er echt niks tegen te doen, maar er is ook nog nooit wat fatsoenlijk getest. Mijn vorige huisarts keek me gewoon wat meewarig aan en stuurde me naar huis met een receptje voor wat ibro... dat wassut... gelukkig nu een nieuwe HA)
Ja zou t?quote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef Candaasje het volgende:
Of gewoon wat weekjes wachten, die achterkantjes verlies je vanzelf![]()
(Ik wel in elk geval...hoe vaak ik wel niet heb lopen zoeken........)
idd migrainequote:Zo, ik moet nog even teruglezen. Beetje brakke nacht gehad, kutmigraine. (Of wat het ook geweest moge zijn. Enorme koppijn, zweten en het tegelijkertijd koud hebben, geen licht, geluid of aanraking kunnen verdragen en - godzijdank slechts eenmaal, jaja, er zit verbetering in... - overgegeven.)
Dus voor morgen een afspraak met de HA gemaakt, want ik wordt het een beetje zat om zo vaak aanvallen te krijgen, op de meest idiote momenten, zonder te weten waar het vandaan komt (stress kan op dit moment eigenlijk niet de oorzaak zijn...) en er ook niks tegen te kunnen doen.
(Misschien valt er echt niks tegen te doen, maar er is ook nog nooit wat fatsoenlijk getest. Mijn vorige huisarts keek me gewoon wat meewarig aan en stuurde me naar huis met een receptje voor wat ibro... dat wassut... gelukkig nu een nieuwe HA)
ow en laat je ook niet op propanolol (geloof dat t zo heette) zetten om een spiegel op te bouwen, nergens voor nodig en echt niet goed voor je lichaamquote:
nee zal ik niet doen...en candaasje ook nietquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en laat je ook niet op propanolol (geloof dat t zo heette) zetten om een spiegel op te bouwen, nergens voor nodig en echt niet goed voor je lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |