Hulp papa? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Laysa het volgende:
Spannend Bamba![]()
Mijn broer is hulp papa bij het zwemmen...
Ohquote:Op zondag 29 september 2013 23:11 schreef Laysa het volgende:
Dat ze de badmeesters helpen...dus oa in het water springen indien nodig...
Da's het belangrijkste iddquote:Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef Laysa het volgende:
Ik geloof dat er 45 kinderen vandaag voor A afzwommen![]()
Maar mijn broer vindt het gewoon ook leuk hoor
Op dit moment geen pijn, wel af en toe een pijnscheut. Maar ik heb normaal ook niet elke dag pijn, het komt en het gaat. Het is afwachten. Wel merk ik dat ik ietwat labieler ben door de hormonen, daar ben ik niet echt blij meequote:Op zondag 29 september 2013 23:25 schreef Laysa het volgende:
Hoe gaat het nu Bamba, is de pijn al vermindert?
Ik denk dat dit een heel helder inzicht isquote:Op zondag 29 september 2013 23:38 schreef Laysa het volgende:
Al denk ik zelf dat ik gewoon zo op ben door alles met J en het enorme verdriet plus die zeer heftige ontstekingen.
+1quote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
Meissie toch
Ik ben trots op je dat je hulp accepteert, je hoeft niet alles alleen te kunnen mop.
Hoop zo enorm dat je je binnenkort weer veel beter voelt. Hele dikke kus!
Dank je welquote:
Geen idee of ik er heel gevoelig voor ben, maar ik krijg natuurlijk al hormonen binnen door de Mirena, al is dat niet heel veel geloof ik. En nu die zooi van de prikpil. Het is dat het een zware buikoperatie wordt als dit niet helpt, anders had ik de prikpil niet eens geprobeerd denk ikquote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba, met de prikpil krijg je ook ineens voor 3 maanden aan zooi binnen in een hoge dosering, dus als je er al gevoelig voor bent....
Hormonen zijn een bitch soms
Je moet jezelf nu echt ff op 1 zetten; als jij je lichamelijk weer beter voelt ben je geestelijk ook weer sterker.quote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Laysa het volgende:
Wat hartverwarmend zijn jullie toch![]()
Ik ben gewoon een eigenwijs persoontje....mijn schoonvader vroeg heel lief of hij het mocht overnemen...en toen zei ik gelijk ja...mijn schoonmoeder was een half uur stil ervan
Dus nu kan ik me even meer bezig houden met weer meer ziekenhuis shit
Lekker dubbelopquote:Op zondag 29 september 2013 23:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geen idee of ik er heel gevoelig voor ben, maar ik krijg natuurlijk al hormonen binnen door de Mirena, al is dat niet heel veel geloof ik. En nu die zooi van de prikpil. Het is dat het een zware buikoperatie wordt als dit niet helpt, anders had ik de prikpil niet eens geprobeerd denk ik![]()
Bovenmenselijk wil ik zelf niet durven beweren...wel weet ik dat ik terug val in oude slechte patronen...maar dan net op tijd tot besef kom dat die patronen me juist ooit in grote problemen hebben gebrachtquote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet jezelf nu echt ff op 1 zetten; als jij je lichamelijk weer beter voelt ben je geestelijk ook weer sterker.
In jouw geval is dat dan een soort bovenmenselijk übervrouwpersoon, want ik vind je al zo mega-sterk
Ik ben bang van wel en als ik heel eerlijk ben, zie ik dat totaal niet zittenquote:Op maandag 30 september 2013 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker dubbelop
Ikzelf ben ook absoluut geen voorstander van de prikpil...
En als dit helpt, moet je deze combi dan altijd gebruiken?
Buikoperatie betekent Grote Endometrioseschoonmaak of nog rigoreuzer in de zin van "gooi alles er maar uit"?quote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en als ik heel eerlijk ben, zie ik dat totaal niet zitten
Mijn moeder misschien...de rest durft dat geloof ik niet zo goedquote:Op maandag 30 september 2013 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Zolang je maar tijdig tot inkeer komt
En volgens mij schupt je familie je anders ook wel onder je hol
schoonmaakquote:Op maandag 30 september 2013 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Buikoperatie betekent Grote Endometrioseschoonmaak of nog rigoreuzer in de zin van "gooi alles er maar uit"?
Dan schupt ze maar extra hardquote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn moeder misschien...de rest durft dat geloof ik niet zo goed
Ja volgens de Gyn dus wel....zolang ik die nwe pil maar maanden blijf slikken....en anders mag ik elk gewenst moment bellenquote:Op maandag 30 september 2013 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeker niet onverstandig lijkt me
Is dat ene (de shabu-verpestert) nu wel beter?
quote:Op maandag 30 september 2013 00:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja volgens de Gyn dus wel....zolang ik die nwe pil maar maanden blijf slikken....en anders mag ik elk gewenst moment bellen
Stokjes moeten er dan ook uit? Zitten daar ook haarden?quote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
schoonmaak. Eigenlijk hetzelfde als de vorige operaties, alleen zit de endometriose nu veel dieper, dus moeten ze waarschijnlijk weer buikspieren doorsnijden
Alles weghalen is idd wel heel rigoreus, ik hoef geen kinderen meer, maar de overgang zit ik ook nog niet op te wachten
Nee, het zit normaal gesproken alleen bij m'n baarmoeder zeg maar. Ik heb ook geen klassieke endometriose, het is bij mij gekomen van de keizersnede. Ik heb eigenlijk gewoon "pech".quote:Op maandag 30 september 2013 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stokjes moeten er dan ook uit? Zitten daar ook haarden?
ik zit sinds mijn 35e in de overgang, nu bijna 6 jaar. Zonder dé pil ben ik werkelijk niet te harden, de hormonen maken een hormonster van mij. Zo erg dat ik er voor gekozen heb om de pil nu tot mijn 55e door te slikken, met extra controles op oa borstkanker, dat wel maar never nooit meer zoals het was.quote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
schoonmaak. Eigenlijk hetzelfde als de vorige operaties, alleen zit de endometriose nu veel dieper, dus moeten ze waarschijnlijk weer buikspieren doorsnijden
Alles weghalen is idd wel heel rigoreus, ik hoef geen kinderen meer, maar de overgang zit ik ook nog niet op te wachten
Laysa jij lieve eigenwijzequote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Laysa het volgende:
Wat hartverwarmend zijn jullie toch![]()
Ik ben gewoon een eigenwijs persoontje....mijn schoonvader vroeg heel lief of hij het mocht overnemen...en toen zei ik gelijk ja...mijn schoonmoeder was een half uur stil ervan
Dus nu kan ik me even meer bezig houden met weer meer ziekenhuis shit
quote:Op maandag 30 september 2013 07:30 schreef Adnap het volgende:
[..]
ik zit sinds mijn 35e in de overgang, nu bijna 6 jaar. Zonder dé pil ben ik werkelijk niet te harden, de hormonen maken een hormonster van mij. Zo erg dat ik er voor gekozen heb om de pil nu tot mijn 55e door te slikken, met extra controles op oa borstkanker, dat wel maar never nooit meer zoals het was.
Ik denk dat ik in de overgang zit maar moet zeggen dat ik er nog betrekkelijk weinig last ervan heb.quote:Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef Queller het volgende:
Ow, en ik heb haat aan hormonen...Waar de f*ck is dat allemaal goed voor? De fabriek is gesloten en ik ben al eeuwig getrouwd, dus die hormonen kunnen wel een ander opzoeken. Ik vind dat niet erg...
Wie riep er om kruidnoten danquote:Op maandag 30 september 2013 09:17 schreef Toekito het volgende:
goedemorgen Dames
de roep om kruidnoten moet je blijkbaar niet beantwoordenvrouwen
Maar dat was niet goed?quote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Toekito het volgende:
die leuke collega wilde kruidnoten Indaha. Alleen bij haar waren alle winkels gisteren dicht. Dus had zakje op haar bureau neergelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |