Zo ontzettend herkenbaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:10 schreef indaha het volgende:
En even later![]()
Alleen Ollie is er nog niet![]()
[ afbeelding ]
middag!quote:
Nee thanks,quote:Op zondag 29 september 2013 12:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
middag!
Heb al mensen beroofd, vermoord en bedrogen. Net gedoucht en nu naar Feyvoor hen die het kennen gebruiken en vergeet niet: vanavond Penoza
Druk ochtendje achter de rug?quote:Op zondag 29 september 2013 12:30 schreef Toekito het volgende:
middag!
Heb al mensen beroofd, vermoord en bedrogen. Net gedoucht en nu naar Feyvoor hen die het kennen gebruiken en vergeet niet: vanavond Penoza
GTA en Fey waren succes. Nu lekker chillenquote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Toekk succes. als ik het zo lees moet dat helemaal goedkomen.
Therapeutisch uurtjequote:Op zondag 29 september 2013 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik ga misschien gewoon wat vaker mee mijn broer en nichtje mee op de zaterdag...ze gaat gelijk door voor B en daarna C
Feli! Die van mij triomfeerde gisteren. Nu nog maar één kind in de zwembandjes in het gezin van mijn broer.quote:Op zondag 29 september 2013 22:31 schreef Laysa het volgende:
Mijn oudste nichtje heeft vandaag haar zwemdiploma A gehaald. Echt leuk om te zien hoe goed ze het al kan![]()
En een dikke plus was het warme zwembadklimaat...een uur lang amper pijn gehad daar...daarna was de pret weer over
quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook echt zo niet dol op zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |