ik ook. Wel mijn echte nummer ingevuld.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef Dlocks het volgende:
Done... en het default telefoonnummer 020-1234567 ingevuld zodat ze mij niet telefonisch gaan lastig vallen.
Ben benieuwd of ik het ga ontvangen.
Bij iemand anders?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:16 schreef HPLC het volgende:
Gedaan bij iemand.
Hopelijk werkt het, bedankt voor de tip
Alleen op zaterdag, want dat is de weekendkrantquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:33 schreef n00b13 het volgende:
He!
Ik heb een vraagje. Inmiddels krijg ik het AD.
Maar ik krijg geen krant in het weekend. Jullie wel?
Het is me niet de moeite waard om hiervoor te gaan bellen/klagen bij het AD: gratis is gratis, laten we eerlijk wezen.
Daarom vraag ik het hier even.
Niet gekregenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag, want dat is de weekendkrant
Ik kreeg hem wel andersquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:07 schreef Cat22 het volgende:
Hier ook geen zaterdagkrant.
Ach, voor gratis vier weken lezen ga ik niet zeuren en wellicht stond het ergens in kleine lettertjes waar ik overheen gelezen heb.
Was vorige week je eerste week? Want dan zou ik de zaterdageditie komend weekend wel moeten krijgen.quote:
Ja, hij zal vast de maandagadressen gebruiken ofzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Zaterdageditie ontvangen! Blijkbaar moet de weekendbezorger een weekje nadenken of hij wel bij ons wil bezorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |