Dat stelde bar weinig voor in vergelijking met 9/11 en men keek vooral Iran erop aan, niet 'de moslim'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:47 schreef arjan1112 het volgende:
Nou je had toen dat gezeik met Salman Rushdie al he.. dus ik weet het niet.

Oh ja, goed punt. Dat was in 1989 toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:47 schreef arjan1112 het volgende:
Nou je had toen dat gezeik met Salman Rushdie al he.. dus ik weet het niet.

Ja, je wil niet dood he? Want dat soort groeperingen zijn gewoon extreem.. Elke normale moslim zit dan ook op zolder..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:51 schreef sp3c het volgende:
nou ik hoorde wel eens wat van Rushdie enzo maar toen kreeg je het echt mee alsof er een obscure groep ergens in de bergen domme dingen liep te roepen, haalde je je schouders voor op
nu zou iedereen zich gelijk bibberend voor Al Qaida op de zolderkamer verstoppen

dat soort groepen ga je gewoon niet tegenkomen in je levenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, je wil niet dood he? Want dat soort groeperingen zijn gewoon extreem.. Elke normale moslim zit dan ook op zolder..

Opvallend inderdaad, omdat ik veel over beide partijen heb gelezen vind ik ze wel een beetje met elkaar vergelijkbaar. Jobbik jegens de zigeuners, GD jegens de illegalen (of zelfs alle buitenlanders).quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ze zitten niet in de regering.
Die partij in Hongarije Jobbik is volgens mij veel enger.
Gouden Dageraad is een zooitje van zuiplappen en gekken

Hopelijk niet nee, maar ze bestaan dus echt wél..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat soort groepen ga je gewoon niet tegenkomen in je leven
ze worden veel groter/belangrijker gemaakt dan ze zijn ... soort James Bond schurken die de hele wereld willen overnemen

Ik bibber ook niet... Toch wens ik ze niet tegen te komen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:54 schreef De_Coulance het volgende:
Ik ben nu ook op zolder. Maar ik bibber niet.
Tot zover OT

tuurlijk, in Afghanistan heb je er ook echt wel last van maar in Nederland?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee, maar ze bestaan dus echt wél..

Ataka! (what's in the name) in Bulgarije zijn ook al van die frisse figuren... Heeft Roemenie echt niet zo'n partij, ook niet marginaal?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:55 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad, omdat ik veel over beide partijen heb gelezen vind ik ze wel een beetje met elkaar vergelijkbaar. Jobbik jegens de zigeuners, GD jegens de illegalen (of zelfs alle buitenlanders).
Allebei partijen die ruim vertegenwoordigd zijn in het parlement en hun eigen privé-milities hebben die soms geweld niet schuwen. Opvallend eigenlijk dat een land als Roemenië geen grote extreemrechtse partij heeft

Ja , dat snap ik ook niet, maar als ik erover klaag ben ik een huilie ofzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:56 schreef El_Matador het volgende:
In de jaren 80 en 90 vonden verreweg de meeste terroristische aanslagen plaats door IRA, ETA en de kartels in dit land, met wat incidentele Palestijntjes die te ver gingen.
Er zijn gruwelijke oorlogen in de wereld (LRA, Oeganda/Centraal-Afrika/Zuid-Soedan met stip op 1, maar ook de "War on Drugs" is gruwelijk en zinloos en immoreel), waar nauwelijks aandacht aan wordt besteed.
Als er voor de 17e keer in die week een of andere gek zich opblaast in Pakistan, dan moeten we dat wel ineens de huiskamers inrammen als een briesende Gouden Dageraadaanhanger met Terminatorneigingen.

quote:De leider van de Griekse extreem-rechtse partij Gouden Dageraad blijft voorlopig vastzitten. Nikos Michaloliakos moest gisteravond voor de rechter verschijnen op verdenking van het oprichten van en deelnemen aan een criminele organisatie.
Diep in de nacht kwam naar buiten dat de rechter heeft besloten om de extreem-rechtse politicus niet op borgtocht vrij te laten. Hij blijft vastzitten in afwachting van zijn proces. Ook werd duidelijk dat Michaloliakos heeft verklaard dat hij onschuldig is.
Moord
Michaloliakos werd afgelopen weekend opgepakt, net als 21 andere leden van de partij. De directe aanleiding voor de arrestaties is de dood van een rapper. Hij werd doodgestoken, vermoedelijk door een lid van Gouden Dageraad.
Tegen de verschillende verdachten zijn aanklachten ingediend van moord, mishandeling en witwassen.
http://nos.nl/artikel/558(...)aad-blijft-vast.html 9 uur vanavond ge update ...

Joh, mensen (niet alle) kunnen best relativeren.. Ik vind "moslims" niet eng. Sommige groepn wel, en ik hoop ze nooit tegen te komen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:56 schreef El_Matador het volgende:
In de jaren 80 en 90 vonden verreweg de meeste terroristische aanslagen plaats door IRA, ETA en de kartels in dit land, met wat incidentele Palestijntjes die te ver gingen.
Er zijn gruwelijke oorlogen in de wereld (LRA, Oeganda/Centraal-Afrika/Zuid-Soedan met stip op 1, maar ook de "War on Drugs" is gruwelijk en zinloos en immoreel), waar nauwelijks aandacht aan wordt besteed.
Als er voor de 17e keer in die week een of andere gek zich opblaast in Pakistan, dan moeten we dat wel ineens de huiskamers inrammen als een briesende Gouden Dageraadaanhanger met Terminatorneigingen.
Eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk, in Afghanistan heb je er ook echt wel last van maar in Nederland?
mweh

Nou ja, obscure groep in de bergen, het was het Iraanse regimequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:51 schreef sp3c het volgende:
nou ik hoorde wel eens wat van Rushdie enzo maar toen kreeg je het echt mee alsof er een obscure groep ergens in de bergen domme dingen liep te roepen, haalde je je schouders voor op
nu zou iedereen zich gelijk bibberend voor Al Qaida op de zolderkamer verstoppen

Hans Janmaat..Joop (?) Glimmerveenquote:

ik ben niet zo oud als jou braquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, obscure groep in de bergen, het was het Iraanse regime

Nee, post #302. Tot de modbezem door de Gouden Dageraadfetisjist van FOK! heenging.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hans Janmaat..Joop (?) Glimmerveen

Nah, het was Khomeini toch? (ja die had de feitelijke macht)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, obscure groep in de bergen, het was het Iraanse regime

Ik doel op wat je zegtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, post #302. Tot de modbezem door de Gouden Dageraadfetisjist van FOK! heenging.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |