Mensen die daadwerkelijk terreurhandelingen (onschuldige immigranten molesteren o.a.) hebben gepleegd of gefaciliteerd komen niet zo snel meer vrij hoor. Misschien kunnen ze zelfs nog naar het Strafhof in Den Haag komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:31 schreef arjan1112 het volgende:
Nou Coulance dat is nog helemaal niet zeker; misschien worden ze wel weer vrijgelaten
of alleen de leider ofzo
Het onderzoek is toch nog bezig. Je weet helemaal niet of ze allemaal schuldig zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:34 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Mensen die daadwerkelijk terreurhandelingen (onschuldige immigranten molesteren o.a.) hebben gepleegd of gefaciliteerd komen niet zo snel meer vrij hoor. Misschien kunnen ze zelfs nog naar het Strafhof in Den Haag komen.
Typisch slinks dit... He ontwijkkoning. Ga je nog in op mijn vraag, voor de 3rde keer:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, dus met immigranten de kanker inslaan an sich is niets mis?
ja maar in Slowakije voed je met een tientje een heel gezin voor een week ofzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat was in 2010 he... toen was Griekenland al failliet... maar in Slowakije zijn de lonen gewoon lager... daar zijn ze gewoon arm.. in Griekenland niet
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het onderzoek is toch nog bezig. Je weet helemaal niet of ze allemaal schuldig zijn.
lol ... nee dat kan nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:34 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze zelfs nog naar het Strafhof in Den Haag komen.
De wàt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:34 schreef Terminator2000bc het volgende:
de stimuleringsacties van de GD richting illegalen
Jammer.quote:
hoezo?quote:
Precies. Het Internationaal Strafhof gaat volgens mij alleen over conflicten tussen landen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo?
wat zou de meerwaarde ervan zijn?
het zou een beetje een raar verhaal worden als je voor dit soort misdaden al naar Den HaagScheveningen gestuurd kan worden ... loopt het snel vol
dit moet een Griekse rechtbank prima zelf af kunnen handelen lijkt me
True, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo?
wat zou de meerwaarde ervan zijn?
het zou een beetje een raar verhaal worden als je voor dit soort misdaden al naar Den HaagScheveningen gestuurd kan worden ... loopt het snel vol
dit moet een Griekse rechtbank prima zelf af kunnen handelen lijkt me
Ook over grote interne dingen als genocide enzo toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. Het Internationaal Strafhof gaat volgens mij alleen over conflicten tussen landen.
Stom, ja natuurlijk. Bashir moet er verschijnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:40 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ook over grote interne dingen als genocide enzo toch?
De jaren '90 waren mooie tijden in veel Europese landen. (Behalve Joegoslavië)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:41 schreef arjan1112 het volgende:
In 1989, Greeks were presented by the Eurobarometer as the people most tolerant of foreigners in all the EU
...
Van die linkse socioloogjes. Hoe meet je in godsnaam "tolerantie"? En onder hoeveel mensen is dat onderzoek gedaan? Door de EU/EEG zelf zelfs. Iets met WC-eend...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:41 schreef arjan1112 het volgende:
In 1989, Greeks were presented by the Eurobarometer as the people most tolerant of foreigners in all the EU
...
Heel globaal gezien heb je gelijk. Maar je laat de nuance wel heel erg weg op deze manier hé.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Onzin. Het zijn nog altijd de honderdduizenden illegale turken, afghanen en paki's die Griekenland onveilig hebben gemaakt, zij hebben de GD over zichzelf hebben afgeroepen. En niet 'het verleden' oid.
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Ja dat ging heel snel van : kleine minderheid die negatief staat tov moslims naar 50%. Is nog steeds zo volgens mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:46 schreef El_Matador het volgende:
Als je in 1989 een onderzoek in Nederland gehouden had "wat vind u van de islam?", dan had 80% van Nederland ook geen probleem gehad.
Houd hetzelfde onderzoek eens op 3 oktober 2001.
Het feit dat Ali B doodgeslagen kan worden (met volledige instemming van Terminator) omdat Ali A toevallig een kutallochtoon is, gaat alle perken te buiten. Ik vraag me af hoe je dat "globaal ziet"?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heel globaal gezien heb je gelijk. Maar je laat de nuance wel heel erg weg op deze manier hé.
Ik ben het eens met zijn kritiek op de immigranten, op dat gebied heeft hij globaal gezien in mijn ogen gelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het feit dat Ali B doodgeslagen kan worden (met volledige instemming van Terminator) omdat Ali A toevallig een kutallochtoon is, gaat alle perken te buiten. Ik vraag me af hoe je dat "globaal ziet"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |