Goed, bewijs dat Nikolaos Michaloliakos oproept tot geweld?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou dat "openlijk" moeten gebeuren?
Natuurlijk is het nog afwachten, ze zijn nog niet berecht. Dat wil echter niet zeggen dat de politie niet gerechtigd is je op te pakken he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus dan is het nog afwachten.
Begrijp jij wel iets van rationeel argumenteren? Of ben jij meer van het hysterisch speculeren?
Geef gewoon een betrouwbare bron met bewijs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus je hebt er al een mening over zonder dat je weet wat deze vent uithaalt?
Ontken ik dat?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nog afwachten, ze zijn nog niet berecht. Dat wil echter niet zeggen dat de politie niet gerechtigd is je op te pakken he?
Heb je het logo van de partij gezien? Lijkt dat volgens jou ergens op?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geef gewoon een betrouwbare bron met bewijs.
Zo lastig kan dat niet zijn.
Je bent wel erg met mijn persoon bezig. Je legt me ook voortdurend woorden in de mond. Ik ben er wel klaar mee, je komt niet met argumenten voor je insteek maar blijft schoppen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus dan is het nog afwachten.
Begrijp jij wel iets van rationeel argumenteren? Of ben jij meer van het hysterisch speculeren?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed, bewijs dat Nikolaos Michaloliakos oproept tot geweld?
http://www.mo.be/artikel/(...)land-dramatisch-hoogquote:Uitspraken zoals die van Partijleider Nikolaos Michaloliakos, die eerder stelde dat hij er geen problemen van maakt als er geweld wordt gebruikt tegen buitenlanders, doet [sic] weinig om de gespannen situatie te verbeteren.
Volgens mij moet de vraag zijn:quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed, bewijs dat Nikolaos Michaloliakos oproept tot geweld?
Krijgen we dat ook nog.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef clavier het volgende:
[..]
Heb je het logo van de partij gezien? Lijkt dat volgens jou ergens op?
Op de persoon bezig?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent wel erg met mijn persoon bezig. Je legt me ook voortdurend woorden in de mond. Ik ben er wel klaar mee, je komt niet met argumenten voor je insteek maar blijft schoppen.
Daar worden ze van verdacht he? Ik heb ze nog niet zo genoemd overigens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ontken ik dat?
Maar ze zijn nog onschuldig totdat het tegendeel bewezen is hé.
Ze nu al afdoen als een criminele organisatie is gewoon belachelijk.
Ik ook niet, maar ik geloof dat de grammofoonplaat vast zit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar worden ze van verdacht he? Ik heb ze nog niet zo genoemd overigens.
Ja, op een deel van een typisch Griekse versiering. De kleuren zijn eerder "verdacht".quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef clavier het volgende:
[..]
Heb je het logo van de partij gezien? Lijkt dat volgens jou ergens op?
Beweer ik soms dat jij ze zo genoemd hebt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik geloof dat de grammofoonplaat vast zit.
Omdat de zwarten niet miljoenen blanken op een schip hebben gezet naar Malawi om als slaven te dienen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom wordt er altijd een vergelijking gemaakt als het om racisme gaat met de KKK en nooit met de Black power ?
want vind het altijd maar raar dat alleen blanken mensen kunnen discrimineren maar de andere bevolkingen nooit ..
Omdat de KKK veel beruchter is voor veel meer racistisch geweld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
waarom wordt er altijd een vergelijking gemaakt als het om racisme gaat met de KKK en nooit met de Black power ?
slachtofferalert.quote:want vind het altijd maar raar dat alleen blanken mensen kunnen discrimineren maar de andere bevolkingen nooit ..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de vraag zijn:
Bewijs voor het feit dat de Griekse politie heeft vastgesteld dat er banden zijn tussen hoge partijfunctionarissen, knokploegen en criminele elementen en er sprake is van oprichting van een criminele organisatie?
En dat bewijs dient aan een Griekse rechtbank getoond te worden, die er over zal oordelen.
Ze zitten niet in de regering.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:20 schreef Jellereppe het volgende:
En dat zit bij de EU! Als je de standpunten van de Gouden Dageraad erop na slaat, dan kun je gerust tot de conclusie komen dat ze verwant zijn aan de nazi's.
Die mensen vermoorden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gouden Dageraad is een zooitje van zuiplappen en gekken
De parlementsleden of de leden of de aanhangers?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ze zitten niet in de regering.
Die partij in Hongarije Jobbik is volgens mij veel enger.
Gouden Dageraad is een zooitje van zuiplappen en gekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |