Dus omdat bepaalde leden van de gouden dageraad van geweld worden verdacht is die gehele partij fout?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat degenen die van geweld verdacht worden lid zijn van de partij misschien?
Heb het allemaal gelezen en ben het er nog steeds niet mee eens dat die partij een criminele organisatie zou zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er in sommige reacties informatie staat.
Oké, en wat moet ik daarmee, dat jij het niet met de Griekse justitie eens bent? Betoog liever op eigen kracht waarom je dat vindt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb het allemaal gelezen en ben het er nog steeds niet mee eens dat die partij een criminele organisatie zou zijn.
Jaja, dat is de boel omdraaien hé.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, en wat moet ik daarmee, dat jij het niet met de Griekse justitie eens bent? Betoog liever op eigen kracht waarom je dat vindt.
Er zijn al twee mensen bruut vermoord en er vinden regelmatig zeer gewelddadige incidenten plaats. Voor jou is dat kennelijk niet genoeg. Voor mij wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, dat is de boel omdraaien hé.
Geef eerst maar eens goede argumenten waarom het wel een criminele organisatie zou zijn.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Volgens Griekse media heeft de politie vastgesteld dat er banden zijn tussen hoge partijfunctionarissen, knokploegen en criminele elementen."
http://www.nu.nl/buitenla(...)geraad-opgepakt.html
Die daden zijn voor mij wel genoeg. Maar je maakt gewoon een logische fout in je redenering.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn al twee mensen bruut vermoord en er vinden regelmatig zeer gewelddadige incidenten plaats. Voor jou is dat kennelijk niet genoeg. Voor mij wel.
Nee kijk, je ziet het verkeerd. Dat de Gouden Dageraad buitenlanders bestempelt als minderwaardige mensen en oproept tot geweld en discriminatie tegen buitenlanders en politieke tegenstanders heeft er natuurlijk niets mee te maken dat leden van de Gouden Dageraad regelmatig worden aangemerkt als daders van geweld tegen buitenlanders en politieke tegenstanders, dat moet je natuurlijk geheel los zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn al twee mensen bruut vermoord en er vinden regelmatig zeer gewelddadige incidenten plaats. Voor jou is dat kennelijk niet genoeg. Voor mij wel.
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:59 schreef arjan1112 het volgende:
Als er een paar kamerleden van hun de bak in gaan dan komen toch gewoon de volgende op de kandidaten lijst in het parlement?
Ik lees het ook met verbazing.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee kijk, je ziet het verkeerd. Dat de Gouden Dageraad buitenlanders bestempelt als minderwaardige mensen en oproept tot geweld en discriminatie tegen buitenlanders en politieke tegenstanders heeft er natuurlijk niets mee te maken dat leden van de Gouden Dageraad regelmatig worden aangemerkt als daders van geweld tegen buitenlanders en politieke tegenstanders, dat moet je natuurlijk geheel los zien.
Aldus de hier aanwezige neonazi-apologeten.
Ah, iedereen die nuance in deze discussie probeert te brengen is een neo-nazi.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee kijk, je ziet het verkeerd. Dat de Gouden Dageraad buitenlanders bestempelt als minderwaardige mensen en oproept tot geweld en discriminatie tegen buitenlanders en politieke tegenstanders heeft er natuurlijk niets mee te maken dat leden van de Gouden Dageraad regelmatig worden aangemerkt als daders van geweld tegen buitenlanders en politieke tegenstanders, dat moet je natuurlijk geheel los zien.
Aldus de hier aanwezige neonazi-apologeten.
Dus van de maffia mogen alleen de leden die daadwerkelijk misdrijven begaan aangepakt worden en de capi die de orders uitdelen en het meeste geld opstrijken mogen vrij rondlopen van jou?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
[..]
Die daden zijn voor mij wel genoeg. Maar je maakt gewoon een logische fout in je redenering.
Die geweldplegers moeten aangepakt worden. Maar waarom moet dan zo,n gehele partij aangepakt worden?
Bewijs dat Nikolaos Michaloliakos openlijk oproept tot geweld?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus van de maffia mogen alleen de leden die daadwerkelijk misdrijven begaan aangepakt worden en de capi die de orders uitdelen en het meeste geld opstrijken mogen vrij rondlopen van jou?
Probeert er hier iemand nuance aan te brengen? Ik zie hier wel iemand met vage redeneringen verdedigen dat de top van een nazi-organizsatie buiten schot moet blijven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, iedereen die nuance in deze discussie probeert te brengen is een neo-nazi.![]()
Aldus de slinkse medemens (ik kan dat ook).
1: "nazi-organisatie"quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Probeert er hier iemand nuance aan te brengen? Ik zie hier wel iemand met vage redeneringen verdedigen dat de top van een nazi-organizsatie buiten schot moet blijven.
En ja, ik ben links en ben er blij mee dat ik hiervoor uit kan komen zonder bang te hoeven zijn opgewacht te worden door een groep neo-nazi's
Je bedoelt dat de Griekse justitie een 'logische fout' in zijn redenering maakt. Je hebt alleen nog steeds niet uiteen gezet waarom je dat vindt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:59 schreef theunderdog het volgende:
Maar je maakt gewoon een logische fout in je redenering.
Omkering van het bewijslast.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de Griekse justitie een 'logische fout' in zijn redenering maakt. Je hebt alleen nog steeds niet uiteen gezet waarom je dat vindt.
En dat gaan ze ook doen. Aan de hand van de bewijzen die ze hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omkering van het bewijslast.
Ik hoef dat niet te doen. De justitie (en jij bent het eens met de mening van de Griekse justitie) moet bewijzen waarom de Gouden Dageraad een criminele organisatie is.
Waarom zou dat "openlijk" moeten gebeuren?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bewijs dat Nikolaos Michaloliakos openlijk oproept tot geweld?
Dat jij ontkent dat het een nazi-organisatie is zegt al genoeg.quote:
quote:Kom gewoon met rationele argumenten in plaats dit soort geneuzel.
2: Wees maar niet bang hoor.
Dus dan is het nog afwachten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat gaan ze ook doen. Aan de hand van de bewijzen die ze hebben.
Begrijp jij wel iets van rechtsgang?
Dus je hebt er al een mening over zonder dat je weet wat deze vent uithaalt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bewijs dat Nikolaos Michaloliakos openlijk oproept tot geweld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |