Dat is wel ietwat verdrietig. Maar goed, ik heb ook weleens zo een kerst gehad. In je eentje thuis voor de buis....quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik stond een keer op 1 of 2 op eerste kerstdag
Een man hoeft ook niet aardig te zijn om mooi te zijn he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar een aardige post van jou richting mij? Bestaat die?
Ik heb hem (god zij dank) nooit ontmoetquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een man hoeft ook niet aardig te zijn om mooi te zijn he?
In dit topic ben ik volgens mij best vriendelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar een aardige post van jou richting mij? Bestaat die?
Ja. Huilen bij het vuurwerk met oud en nieuw.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wel ietwat verdrietig. Maar goed, ik heb ook weleens zo een kerst gehad. In je eentje thuis voor de buis....
Klopt. In de zin van:ik negeer je als ik kan. Stel ik overigens op prijs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:31 schreef Tem het volgende:
[..]
In dit topic ben volgens mij best vriendelijk.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem (god zij dank) nooit ontmoet
Dit idd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
GC / Dagcijfers: De Records.
Cheers.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
GC / Dagcijfers: De Records.
Moet ik ook nog, dan hebben we dat gehad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen zoeken allemaal ruzie met mij deze week geloof ik.
Haha jij hebt voor alles wel een Alba plaatje he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De popcorn award goes to...
[ afbeelding ]
Het is een gave.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha jij hebt voor alles wel een Alba plaatje he?
Ik kwam hier nooit voor die meet dus had geen beeld van mensen. Nu zie ik ze gewoon voor me met hun sippe PI's, breed lachend achter hun PC. Ergens is het gewoon aandoenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem (god zij dank) nooit ontmoet
Vraag het dan ook in dat topic.quote:
Speciaal voor deze post mijn PI aangepast.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam hier nooit voor die meet dus had geen beeld van mensen. Nu zie ik ze gewoon voor me met hun sippe PI's, breed lachend achter hun PC. Ergens is het gewoon aandoenlijk.
Maar ze zijn heel gemeen hoor.![]()
Ik heb ook wat meets gedaan hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam hier nooit voor die meet dus had geen beeld van mensen. Nu zie ik ze gewoon voor me met hun sippe PI's, breed lachend achter hun PC. Ergens is het gewoon aandoenlijk.
Maar ze zijn heel gemeen hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |