Doom is vrij oud hoorquote:
Internet en basisschool associeer ik totaal niet met elkaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef sp3c het volgende:
ik speelde Doom via het internet toen ik nog op de basisschool zat
Van mij mag je blijven WHISKERS.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil best weg hoor, maar ik heet WHISKERS
Ik heb het nooit gespeeld, zou het niet weten johquote:
ja meestal deed ik of het een of het anderquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Internet en basisschool associeer ik totaal niet met elkaar.
Hmm.. Shall I stay or shall I go?quote:
je hebt Doom nooit gespeeld?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gespeeld, zou het niet weten joh![]()
Dat zijn allemaal leugensquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina schijnt zelfs nog een jaartje ouder te zijn dan dat
Ik heb ook nog mijn eerste Hotmail. Aangemaakt door mijn allereerste vriendje, want ik snapte dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel steeds mijn Hotmail account uit 2000
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina schijnt zelfs nog een halve eeuw ouder te zijn dan dat
LIEF HOORquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven WHISKERS.
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt Doom nooit gespeeld?
nu weten we gelijk over wie Tem het had
GTFO!
Er was gewoon nog geen internet toen ik op de basisschool zat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
ja meestal deed ik of het een of het ander
Die stalker? nah.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is het Jian met zijn 2 boeken.
Same (voorachternaam dus)quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog mijn eerste Hotmail. Aangemaakt door mijn allereerste vriendje, want ik snapte dat allemaal niet.Maar altijd gehouden omdat voornaamachternaam is win.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er was gewoon nog geen internet toen ik op de basisschool zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |