geen zin om aan te passen. blijft nog lekker 2 weken zo staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef Qunix het volgende:
Klopt niet.... De TT en de OP.
90's is geweest.
TT'squote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef Qunix het volgende:
Klopt niet.... De TT en de OP.
90's is geweest.
Ze is in ieder geval meerderjarig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
ow, Youp heeft best een leuke dochter:
[ afbeelding ]
Neuh, geen zin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen zin om aan te passen. blijft nog lekker 2 weken zo staan
tenzij iemand een link naar de originele OP heeft.
sowieso dat gezeur over meerderjarig, minderjarig. alleen als je op 29 februari jarig bent ben je minderjarig. verder zijn we allemaal even vaak per jaar jarig!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval meerderjarig.
Het was wel prima weer vandaag, ook voor deze plaat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:09 schreef heloef het volgende:
Leuk ook wel dat Ein Tag Am Strand uitkomt een paar weken nadat je daadwerkelijk aan het strand kon liggen.
Met oktober voor de deur was het een topdag.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het was wel prima weer vandaag, ook voor deze plaat.
Is toch de opleidingscoördinator?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:09 schreef heloef het volgende:
Het gaat niet om de techniek, puur om de inhoud.
Nou ja dat zei Timo Kamst tegen mij tenminste.
Jup, die moet talentjes binnen hengelen en begeleiden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is toch de opleidingscoördinator?
potdorie! waar kom jij ineens vandaan? This is the end draait niet meerquote:
Omdat het een nieuwe plaat is. En er zal vast binnenkort wel een '3FM Presents Jake Bugg' ding aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:15 schreef heloef het volgende:
Overigens snap ik niet waarom dit nou Megahit is.
Ik heb net Identity Thief gekeken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie! waar kom jij ineens vandaan? This is the end draait niet meerik heb em al binnen
3FM, Commercial Radioquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat het een nieuwe plaat is. En er zal vast binnenkort wel een '3FM Presents Jake Bugg' ding aan de hand zijn.
oh, dat is toch met ehm...en die volslanke actrice die zijn identiteit jat en dat ze op roadtrip gaan? die vind ik wel leukquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb net Identity Thief gekeken.
als ie dit goed doet mag ie 1 nacht. en wie weet mag ie wel de opleiding inquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Mobiel aanwezig, ik schakel net in maar gaat Freek hier na wat op de radio doen?
Ja, die. Ik vond hem alleen een beetje langdradig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat is toch met ehm...en die volslanke actrice die zijn identiteit jat en dat ze op roadtrip gaan? die vind ik wel leuk
Rob Stenders werkt hem wel naar binnen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie dit goed doet mag ie 1 nacht. en wie weet mag ie wel de opleiding inen hij zit natuurlijk op KX
Ik heb begrepen dat hij verder gaat op KX Radio. Met zijn bijdrage bij Stenders Late Vermaak stopt hij, maar zal bij gelegenheid vast wel een langswippen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Mobiel aanwezig, ik schakel net in maar gaat Freek hier na wat op de radio doen?
nja, kan ik me wel in vinden. en dan had ik ook niet de iets langere unrated versionquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, die. Ik vond hem alleen een beetje langdradig.
En dat is een positief punt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
In dit kwartier meer muziek dan Rob in een uur krijgt
Voordat Stenders echt kapt werkt hij nog wel paar talententjes naar binnen. O.a. Freek van Leeuwen, ene Jasper Leijdens en ik hoorde dit voorjaar ook wat potentiele popquizkandidaatjes die prima konden aansluiten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Rob Stenders werkt hem wel naar binnen.
ja, die ene met die donkere huid, die krullen en die bril!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Voordat Stenders echt kapt werkt hij nog wel paar talententjes naar binnen. O.a. Freek van Leeuwen, ene Jasper Leijdens en ik hoorde dit voorjaar ook wat potentiele popquizkandidaatjes die prima konden aansluiten.
Weet wie je bedoeld, maar hoe heette hij ook alweer?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die ene met die donkere huid, die krullen en die bril!
Klopt als je Rob achter je hebt staan is een begin van je carrière ongeveer gegarandeerd. Als je maar hard genoeg werkt. Vraag dat maar aan Domien en Sander H.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Voordat Stenders echt kapt werkt hij nog wel paar talententjes naar binnen. O.a. Freek van Leeuwen, ene Jasper Leijdens en ik hoorde dit voorjaar ook wat potentiele popquizkandidaatjes die prima konden aansluiten.
kan er ff niet opkomen...heeft hier ook wel gepost...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:24 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Weet wie je bedoeld, maar hoe heette hij ook alweer?
Heloef. Was er zonet nog Rockie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan er ff niet opkomen...heeft hier ook wel gepost...
Rond welke datum?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan er ff niet opkomen...heeft hier ook wel gepost...
owja!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heloef. Was er zonet nog Rockie.
éénmalig he! en wie weet ooit meer!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef Qunix het volgende:
En nu de vraag. Deed hij het zo goed voor een nieuw nachtprogramma?
Oh, maar ik ik dacht dat je doelde op het voorjaar. September noem ik geen voorjaar.quote:
Waar heb ik het over voorjaar gehad dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh, maar ik ik dacht dat je doelde op het voorjaar. September noem ik geen voorjaar.
Waar is die gebleven? Schijnt de nieuwe Ekdom te zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heloef. Was er zonet nog Rockie.
Oh, sorry. Ik kijk een beetje slecht naar nickname's. Excuus Pino.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over voorjaar gehad dan?
nja, zaktabak had het over een quizkandidaat in het voorjaar. daar had ik overheen gelezen want degene die ik bedoel was volgens mij al vorig jaarquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over voorjaar gehad dan?
Er is maar één Ekdom...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar is die gebleven? Schijnt de nieuwe Ekdom te zijn.
maar dan met haar!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Absoluut. Het was een beetje treurig wel, ik hoorde mijn eerste demo'tje laatst.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:32 schreef ddx het volgende:
Nu graag meteen een datum, kan ik het in m'n agenda zetten.
Laatste uitzending Freek en Freek mag een nachtuitzending gaan maken in de nacht.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal aan de hand in de studio? Ik snap er geen hol meer van
Binnenkort in de nacht op 3FM toch.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ok. Topquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Laatste uitzending Freek en Freek mag een nachtuitzending gaan maken in de nacht.
en Don Diablo is er ookquote:
Dat moet wel he. Met zo'n bak talent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Binnenkort in de nacht op 3FM toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet wel he. Met zo'n bak talent.de rest zit bij Vodafone en konden ze vandaag niet bereiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat moet wel he. Met zo'n bak talent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de rest zit bij Vodafone en konden ze vandaag niet bereiken?![]()
![]()
![]()
Moet wel. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de rest zit bij Vodafone en konden ze vandaag niet bereiken?![]()
![]()
![]()
toffe vent, puike DJquote:
quote:
denk dat ie dat ook wel wil....quote:
Zo mee eensquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:51 schreef heloef het volgende:
Kijk Don Diablo snapt het. Als je leuk wil doen bij een radiozender laat dan verse dingen horen.
Wat? Heeft hij Domien gepushed?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt als je Rob achter je hebt staan is een begin van je carrière ongeveer gegarandeerd. Als je maar hard genoeg werkt. Vraag dat maar aan Domien en Sander H.
Hij heeft hem ontdekt toen hij nog bij een internetstationetje werkte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? Heeft hij Domien gepushed?
Rob daalt in mijn achting
Sowieso een hele toffe gozer. Doet normaal, stel hem een vraag en hij geef een goed/leuk antwoord.quote:
mp3-dvd? kom je een aardig eind misschien? ownee.....of op een blu-ray!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
2000+ op één schijfje? Harde schijf neem ik aan? Of allerlei titels op een cd'tjes ineen .txt bestandje?
Dat eerste. In het blauw zo te zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
2000+ op één schijfje? Harde schijf neem ik aan? Of allerlei titels op een cd'tjes ineen .txt bestandje?
Maar dan kan je alsnog niet 2000+ nummers op één schijfje proppen. Die lijst heeft 2 weken geduurd om uit te zenden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat eerste. In het blauw zo te zien.
Ik wil wel de txt hebben.
ik moet die complete Robmarathon nog ergens in mp3 hebben. mooi luisterwerk was datquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar dan kan je alsnog niet 2000+ nummers op één schijfje proppen. Die lijst heeft 2 weken geduurd om uit te zenden.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar dan kan je alsnog niet 2000+ nummers op één schijfje proppen. Die lijst heeft 2 weken geduurd om uit te zenden.
trusten Pienjow!quote:
Trustequote:
Ze hebben hem nog net niet gevraagd of hij laarzen aan heeft.quote:
Zou tof zijn als hij als voorbereiding een paar heeft gekochtquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben hem nog net niet gevraagd of hij laarzen aan heeft.
Gewoon van zijn moeder lenen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zou tof zijn als hij als voorbereiding een paar heeft gekocht
netjes! die had ik niet herkend. maar ik vind het ook nog eens een kutplaatquote:
Rob toont wel aan dat je met een vaste kliek toch nog vernieuwend kan zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:56 schreef Qunix het volgende:
Aan de andere kant... Rob is wel vernieuwd bezig. Daar kan Venema en Ekdom van leren.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Rob toont wel aan dat je met een vaste kliek toch nog vernieuwend kan zijn.
Word vast hier wel vermeld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:02 schreef ddx het volgende:
Ben bang dat ik het gewoon nooit ga horen, of moet toevallig meekrijgen wanneer het is.
En nu bedje in.![]()
Goedemorgen Pino! Lekker geslapen en weer helemaal fris en fruitig?quote:
Wat ben ik goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:06 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij is de uuropener van Muse....supermassive black hole.
kutnummerquote:
natuurlijk is een kutnummer, maar wel een verdomd aanstekelijk kutnummer wat mij betreftquote:
ja, ik word er ook niet enthousiast van...quote:
Neuh, gewerkt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Goedemorgen Pino! Lekker geslapen en weer helemaal fris en fruitig?
ach, wat naar. en nu genieten van weekend? of?quote:
stille chaos! ouwe autopoetser!quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stille chaos! ouwe autopoetser!
ga je straks ook nog de trapleuning boenen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Auto, huis... Het is tot nu toe een productieve dag!
Als ik een trap had, had ik het gedaan!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je straks ook nog de trapleuning boenen?
het is ook een synoniem voor iets anders....quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik een trap had, had ik het gedaan!
nja, Timur was leuk, maar het is niet leuk om te posten als er niemand terugpostquote:
bijna!quote:
en dan wuif ik maar even terugquote:
ik vind de geitloze versie beterquote:
Ja, wat toen?quote:Op zondag 29 september 2013 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
'avond
gisteren bij de galgenwaard en de stairway geweest, en daarna. Tsja.
Dat is geheel voor jullie eigen interpretatie.quote:
Jammer dat je je daar niet over wil uit laten.quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is geheel voor jullie eigen interpretatie.
een flirt met Lieke Veld?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
Die flirt met Lieke vanmiddag______
Hoe episch fail is dat
Ja gisteren ging een luisteraar van 3FM flirt je stijven met Lieke Veldquote:
heb je je mexicano gefrituurd?quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is geheel voor jullie eigen interpretatie.
http://www.3fmfan.nl/quote:Op zondag 29 september 2013 21:27 schreef Rickario het volgende:
Iemand een idee hoe deze Franse plaat heet?
Ik hoorde het ook jaquote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja gisteren ging een luisteraar van 3FM flirt je stijven met Lieke Veld![]()
En ze bleek bovendien al een vriend te hebben. (Sorry SilentChaos!).
.
Maître Gimsgodquote:Op zondag 29 september 2013 21:27 schreef Rickario het volgende:
Iemand een idee hoe deze Franse plaat heet?
quote:Op maandag 30 september 2013 06:53 schreef Cee het volgende:
Morgen
Giel was dus inderdaad niet ziek vorige week, z'n zus is overleden.
quote:Op maandag 30 september 2013 06:53 schreef Cee het volgende:
Morgen
Giel was dus inderdaad niet ziek vorige week, z'n zus is overleden.
Dat dacht ik eerst ook altijd, maar ik denk toch echt dat we eens moeten geloven dat het echt z'n opa isquote:Op maandag 30 september 2013 07:36 schreef Bronson het volgende:
Ik had altijd het idee dat Opa Beelen niet de echte opa van Giel was..
Mjah. Hij was vrijdag niet bij Michiel te horen. Dat zal toch ook niet nep zijn geweest?quote:Op maandag 30 september 2013 07:36 schreef Bronson het volgende:
Ik had altijd het idee dat Opa Beelen niet de echte opa van Giel was..
Nee dat geloof ik nu ook niet meer. Zo ver gaan ze niet. Maar ik had het niet verwacht.quote:Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah. Hij was vrijdag niet bij Michiel te horen. Dat zal toch ook niet nep zijn geweest?
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 30 september 2013 07:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook altijd, maar ik denk toch echt dat we eens moeten geloven dat het echt z'n opa is. Maar het blijft een aparte man. Net een typetje toch
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 30 september 2013 07:44 schreef Paul het volgende:
Het is gewoon wel echt z'n opa. Maar hij zal wel een typetje spelen. Denk niet dat hij in het echt altijd zo praat en doet
quote:Maar wat velen niet zullen weten: Opa Beelen bestaat niet echt. Of misschien bestaat hij wel (Giel Beelen zal ook niet uit de boerenkool komen), maar dan is dat toch niet degene die 's morgens op de radio te horen is.
Opa Beelen is wat je noemt een gimmick, een gespeelde figuur. Dat wordt bevestigd door een woordvoerster van zijn uitgeverij, Stili Novi uit Utrecht. Uitgeverij? Jazeker, want Opa Beelen brengt binnenkort zijn eerste boek uit.
Sowiesoquote:Op maandag 30 september 2013 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Opa Beelen echt of nep is, het is een baas.
Vandaag weer Sky?quote:Op maandag 30 september 2013 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Opa Beelen echt of nep is, het is een baas.
Zou kunnen.quote:
Iets met verstand op nul enzo.quote:
Dat altijd toch.quote:Op maandag 30 september 2013 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets met verstand op nul enzo.
Aardig mooi liedje van de Dire Straits ja.quote:
Jij altijd met je 'aardig liedje'.quote:Op maandag 30 september 2013 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aardig mooi liedje van de Dire Straits ja.
quote:Op maandag 30 september 2013 08:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij altijd met je 'aardig liedje'.
quote:Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dear mother of God
Compensatie voor de 90's week zeker, toen ze geen Coldplay mochten/konden draaien
Gaat heen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dear mother of God
Compensatie voor de 90's week zeker, toen ze geen Coldplay mochten/konden draaien
Is geen compensatie trouwens, denk vanwege zijn zus.quote:Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dear mother of God
En dan nu One Word van Anouk.quote:Op maandag 30 september 2013 09:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is geen compensatie trouwens, denk vanwege zijn zus.
Concert of Pinkpop?quote:Op maandag 30 september 2013 09:14 schreef Bronson het volgende:
Dit is live zoooooi mooi.![]()
Ik had overal kippenvel.
We weten het nu wel.quote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Die drum is ook altijd hetzelfde bij Coldplay
Ze hebben Ringo Starr ingehuurd. Die kan er namelijk helemaal niets van.quote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Die drum is ook altijd hetzelfde bij Coldplay
T'is geen topdrummer nee, maar goed, The Beatles hebben daarentegen wel enorm veel variatie in hun stijl en nummersquote:Op maandag 30 september 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben Ringo Starr ingehuurd. Die kan er namelijk helemaal niets van.
Viva La Vida is toch te vergelijken met Eleanor Rigby?quote:Op maandag 30 september 2013 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is geen topdrummer nee, maar goed, The Beatles hebben daarentegen wel enorm veel variatie in hun stijl en nummers
Wel dezelfde stijl/genre... Beatles gingen van Rock'n Roll naar country (alleen dan wel op z'n beatles), naar balades naar Blues (maar dan wel vrij ingewikkelde bluesquote:Op maandag 30 september 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viva La Vida is toch te vergelijken met Eleanor Rigby?
Country vind je Rubber Soul dan? Ik denk dat alles voor Rubber Soul wel Rock 'n Roll was, al dan niet met orgel erbij in de tijd van Ppb Writer. Daarna Rubber Soul en Revolver met softcountry en ballads, dan Psychedelica met Magical Mystery ed, White was terug naar bluesroots met soms harde gitaren en veel feedback en die laatste 2 platen eigenlijk van alles wat.quote:Op maandag 30 september 2013 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel dezelfde stijl/genre... Beatles gingen van Rock'n Roll naar country (alleen dan wel op z'n beatles), naar balades naar Blues (maar dan wel vrij ingewikkelde blues)
AlanisHoor je niet veel
What goes on is toch wel echt een country nummerquote:Op maandag 30 september 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Country vind je Rubber Soul dan? Ik denk dat alles voor Rubber Soul wel Rock 'n Roll was, al dan niet met orgel erbij in de tijd van Ppb Writer. Daarna Rubber Soul en Revolver met softcountry en ballads, dan Psychedelica met Magical Mystery ed, White was terug naar bluesroots met soms harde gitaren en veel feedback en die laatste 2 platen eigenlijk van alles wat.
In 4 jaar tijd inderdaad wel bijna alles geprobeerd wat toen mogelijk was.
Act Naturally was natuurlijk 'gewoon' een cover als je daarover kon spreken op Help!quote:Op maandag 30 september 2013 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
What goes on is toch wel echt een country nummernet als Act Naturally ook, maar die stond niet op die LP...
Oh Darling is zo'n voorbeeld van zo'n "ingewikkeld, beatlelesque" blues nummer.... wat een topplaat is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |