geen zin om aan te passen. blijft nog lekker 2 weken zo staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef Qunix het volgende:
Klopt niet.... De TT en de OP.
90's is geweest.
TT'squote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef Qunix het volgende:
Klopt niet.... De TT en de OP.
90's is geweest.
Ze is in ieder geval meerderjarig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
ow, Youp heeft best een leuke dochter:
[ afbeelding ]
Neuh, geen zin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen zin om aan te passen. blijft nog lekker 2 weken zo staan
tenzij iemand een link naar de originele OP heeft.
sowieso dat gezeur over meerderjarig, minderjarig. alleen als je op 29 februari jarig bent ben je minderjarig. verder zijn we allemaal even vaak per jaar jarig!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval meerderjarig.
Het was wel prima weer vandaag, ook voor deze plaat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:09 schreef heloef het volgende:
Leuk ook wel dat Ein Tag Am Strand uitkomt een paar weken nadat je daadwerkelijk aan het strand kon liggen.
Met oktober voor de deur was het een topdag.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het was wel prima weer vandaag, ook voor deze plaat.
Is toch de opleidingscoördinator?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:09 schreef heloef het volgende:
Het gaat niet om de techniek, puur om de inhoud.
Nou ja dat zei Timo Kamst tegen mij tenminste.
Jup, die moet talentjes binnen hengelen en begeleiden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is toch de opleidingscoördinator?
potdorie! waar kom jij ineens vandaan? This is the end draait niet meerquote:
Omdat het een nieuwe plaat is. En er zal vast binnenkort wel een '3FM Presents Jake Bugg' ding aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:15 schreef heloef het volgende:
Overigens snap ik niet waarom dit nou Megahit is.
Ik heb net Identity Thief gekeken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie! waar kom jij ineens vandaan? This is the end draait niet meerik heb em al binnen
3FM, Commercial Radioquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat het een nieuwe plaat is. En er zal vast binnenkort wel een '3FM Presents Jake Bugg' ding aan de hand zijn.
oh, dat is toch met ehm...en die volslanke actrice die zijn identiteit jat en dat ze op roadtrip gaan? die vind ik wel leukquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb net Identity Thief gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |