SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVlekker faxen heel de dag echt genot
Mja, die zegt dat ze niet echt in haar gelooft, niet is overtuigd, dus zou dom zijn hèquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Renesite het volgende:
Ik zou Ilse kiezen door dit gejank.
Overtuigen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:25 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Mja, die zegt dat ze niet echt in haar gelooft, niet is overtuigd, dus zou dom zijn hè
Ze trilt ook vast als ze pijpt.quote:
Niet Almere.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat ilse uit Twente komt ofzo
Zou kunnen, ze doet er zelf altijd wat geheimzinnig over.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat ilse uit Twente komt ofzo
Meest onlogische keuze/opoffering ooit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Best een issue, die battle van vorig jaar
quote:
Ik heb geen idee hoe oud ze werkelijk isquote:
Die is vandaag overleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snapte de reden wel, maar het was gewoon dom. Beginnersfoutje, misschien.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meest onlogische keuze/opoffering ooit.
Nou, ik denk dat Gerrie tegenover Julia wordt gezet. Doei Gerrie. Againquote:Op zaterdag 28 september 2013 05:46 schreef female81 het volgende:
het gevaar af op de virtuele brandstapel gegooid te worden: Gerrie komt dit keer vast ont-zet-tend ver (bovengemiddelde stem en 'lekker gewoon' voorkomen = goede combinatie, als je in Nederland deelneemt), maar ik vind er niks aan. Sorry.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Gerrie tegenover Julia wordt gezet. Doei Gerrie. Again
Nee, dat doet Marco niet. Die gaat de battle-duo's vast zo indelen dat ze het beiden redden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Gerrie tegenover Julia wordt gezet. Doei Gerrie. Again
Dat had ik vorig jaar met Leona en die won, dus achquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Ik vond die hele Gerrie niks aan
Snap niet wat jullie er zo geweldig aan vinden. Gewoon een gemiddeld goede coverzangeres. Vind ik
Idem.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Snap niet wat jullie er zo geweldig aan vinden. Gewoon een gemiddeld goede coverzangeres. Vind ik
Als enige van The Voice sowieso.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Er is voor mij dit jaar maar 1 ster, die Mitchell.
Met zijn meer dan 4 miljoen views op youtube.
Als de makers van The Voice het met hem slim aanpakken, een apart marketingplan, dan is ie zo wereldberoemd. Als enige ooit van The Voice Nederland.
Heeft die gast 4 miljoen views?quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
Er is voor mij dit jaar maar 1 ster, die Mitchell.
Met zijn meer dan 4 miljoen views op youtube.
Als de makers van The Voice het met hem slim aanpakken, een apart marketingplan, dan is ie zo wereldberoemd. Als enige ooit van The Voice Nederland.
Het was ook wel de sneuheid ten topquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:34 schreef hunter2011 het volgende:
Pyke & Sonja werden gisteren bij Shownieuws helemaal afgebrand, daar was FOK niets bij!
Door Patty, Beau en modenicht Janice.....
Haha
Die vond ik (zoals gezegd) dus leuk, al deed 'ie míj meer aan Jamai denken. Houd het maar op een kruising daartussen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu de herhaling te kijken... maar Van Velzen heeft een broer zie ik... die jonge jongen met die bril en die rode schoenen
Eens. Goede stem met een dertien in een dozijn uiterlijk. Daar zijn er zoveel van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Je kunt er zelfs mee winnen (zie Iris Kroes).quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens. Goede stem met een dertien in een dozijn uiterlijk. Daar zijn er zoveel van.
Blijkbaar worden veel Nederlanders lyrisch van dit soort gevallen
Ja ik had wat schade in te halen na mijn vakantiequote:
heerlijk tochquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik had wat schade in te halen na mijn vakantie
Hij gaat alweer naar de 4.5 zelfs zie ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft die gast 4 miljoen views?![]()
![]()
Daar vond ik nou niet echt heel veel aan
Dit!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Ilse vind ik echt een toffe aanwinst... en Marco en Trijntje blijven ook top.... maar echt haal die Ali B weg en zet er iemand neer die ook echt kan zingen....
Ja, dit vond ik in het begin ook. Ook ik vond het heel pijnlijk om naar te kijken. Maar ik heb geleerd dat dit ECHT is hoe ze is. En dan vind ik het allemaal niet zo erg. Ali komt ook erg overdreven over, maar we weten dat hij gewoon echt zo een type is, dus daarom vinden de meeste het erg leuk.quote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef JaneDoe het volgende:
ik snap dan weer niet waarom iedereen ilse zo geweldig vindt
ze komt zo geforceerd enthousiast en spontaan over dat ik t pijnlijk vind om naar te kijken
al vóór tvoh trouwens, maar hier word mijn mening over haar alleen maar bevestigd tot nu toe
ik heb ook zeker niet de illusie dat ik haar kan veranderen hoorquote:Op zondag 29 september 2013 14:52 schreef Iwanius het volgende:
Ilse De Lange is nou eenmaal zoals zij is en daar verander je weinig aan.
Vwb haar gemaaktheid,vind ik dat wel meevallen. Maar misschien ligt dat aan mij dat ik wat jij omschrijft helemaal niet zie.
Maar je moet niet vergeten dat men bij TVOH ook haar zal hebben geïnstrueerd hoe op bepaalde situaties te reageren die voor de kijker thuis beter overkomt dan wat zij normaal zou doen.
Het is en blijft tenslotte allemaal reality = nep = vooropgezet.
Wereldwijd blijft voornamelijk Mitchell hangenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef hexje het volgende:
Bij mij is alleen Julia blijven hangen.
Ben bang dat hij een one trick pony is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wereldwijd blijft voornamelijk Mitchell hangen
Denk het ook. Al hoeft dat niet verkeerd te zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben bang dat hij een one trick pony is.
quote:
Klopt, maar velen zijn met een kunstje bekend gewordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben bang dat hij een one trick pony is.
Hehe ik ben een beetje hyper geweest deze week, dus ik wil even rustig aan doen anders word ik gek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat je wat bandbreedte beschikbaar stelt. Maar ik schuif m'n bericht zo opzij hoor!
Verwarrend die nieuwe UIquote:
Dankjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verwarrend die nieuwe UIhij is wel leuk!!!
Neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
DankjeWas bij de rijdende rechter.. heb je die gezien?
Oh dat stukje met die test mistte ik net!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat hoorde bij een test om te kijken of een hond agressief gedrag vertoont![]()
Oh zonde, want dat was het hoogtepunt van de afleveringquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat stukje met die test mistte ik net!
Ik kijk het nog wel terug.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh zonde, want dat was het hoogtepunt van de aflevering
Ha Kaa tjequote:
Sowieso dat hele hoofd en alles wat eraan zitquote:
En dat karakterquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso dat hele hoofd en alles wat eraan zit
Hij droogt nie schoon opquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:33 schreef Cee het volgende:
Rick gaat er steeds meer uit zien als een lesbische gevangene die al 20 jaar zit.
hij wil liever op zn motor rijdenquote:
Kwit ut sjeeke..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ut heej er wel is beter ût gezien heej roosjkeh!
ze moeten hem een award geven!quote:
10 minuten. Om de kijkcijfers op te krikken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef hexje het volgende:
Is daar al een spel voor? Schat hoelang gtst uitloopt.
De gouden doedelzak?quote:
TOPSHOW!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:37 schreef iBenny het volgende:
Oeh. Oeh. Cliffhangertje hoowr!11!1!!!einz!!1!
De uberslechterik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:37 schreef iBenny het volgende:
Regel 1 bij GTST....
Het is altijd. Altijd. Ja, echt waar. Altijd. Ludo!
Ga je maandag kijken hoe het afloopt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:37 schreef iBenny het volgende:
Oeh. Oeh. Cliffhangertje hoowr!11!1!!!einz!!1!
Te laatquote:
Yessss!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ok. De zielige verhalen, zussen/broers-na elkaar en kind-van of ex-bner -tellers kunnen weer gaan lopen
Ik heb de laatste tijd al meer dan de helft van de zendtijd meegekregen. Dus denk het wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga je maandag kijken hoe het afloopt?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef Cee het volgende:
Nou, dat was The Voice, het was weer spannend.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
Ok. De zielige verhalen, zussen/broers-na elkaar en kind-van of ex-bner -tellers kunnen weer gaan lopen
ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze kon niet echt zingen maar ik vond 'r wel tof!
Voor de blinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Cee het volgende:
Ze deed altijd gebaartjes bij haar teksten.
Yuli!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben dit seizoen toch nog een andere Idols 1 gehad?
Yuliquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Yuliquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
ik voel een thematopic aankomen!quote:
Miljoeska?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Ze doet me denken aan een oud-TMF vj, volgens mij Renée ofzo?
Tijdens Idols 1 had ze ooit een gans op haar hoofd.quote:
Dat kan ook, straks even zoeken.quote:
Nee ze lijkt meer op Renee Vervoorn of zoiets.quote:
Toch die, ik wist het niet meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee ze lijkt meer op Renee Vervoorn of zoiets.
Ja als het bruidspaar al weg isquote:
Ik vind het eerder schoolband niveau.quote:
dat vroeg ik me ook al afquote:
De muziek of Marlies?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aangeschoten zwalkend op het stukje dansvloer. Best te doen.
die vormde toen toch ook zo'n duo meter een andere deelnemer?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil Joël ook terug. En zijn vader ook.
Bas.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die vormde toen toch ook zo'n duo meter een andere deelnemer?
Dit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
niemand heeft zoiets van 'volgens mij herken ik jou'
Hahahaha!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef Cee het volgende:
Die nietszeggende woorden als ze niet gekozen hebben ook altijd. "Je moet eigenlijk heel trots zijn." Mens, iedereen die Nikita heeft gezien/gehoord en daarna zelf aan de beurt is en niet gekozen wordt springt voor de trein.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wacht even, ze zat niet in Idols 1, maar in Idols 2...
Die zie ik wel een dikke huismoeder zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Irma van Idols 2 nog wel eens terugzien.
Dat nummer dat ze in de halve finale-ronde deed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oww die ja,...uit Ossquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:47 schreef Clavis het volgende:
Nou Martijn heeft een ding voor labiele typetjes dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |