SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Als zijn neushaartje al trilt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:40 schreef iBenny het volgende:
Ooooooooohw. Zullen ze draaien voor Ben Saunders??!
Dit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
Weer zo'n rock academie..![]()
Robert Plant en Jimmie Page zijn nooit naar een rock academie geweest.. Als je talent heb, heb je dat niet nodig
Klopt maar wij willen uitmuntend.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:43 schreef oLexie het volgende:
Ik heb 'r geadopteerd kan dat nog terug?
NEEquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:43 schreef oLexie het volgende:
Nou ja wie weet gaat ze volgende keer rockenquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:43 schreef oLexie het volgende:
Of nja, vond het wel nice eigenlijk.
Dat zei ze gisteravond ook.quote:
In dit programma? Wordt Nickleback of Coldplayquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja wie weet gaat ze volgende keer rocken
Ah. Gewoon houden... Er zal vast geen kandidaat hier meer overheen gaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:43 schreef oLexie het volgende:
Of nja, vond het wel nice eigenlijk.
of bløfquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In dit programma? Wordt Nickleback of Coldplay
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In dit programma? Wordt Nickleback of Coldplay
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
JaOf een lekker disconummer mag ook
Ik vind het niet helemaal eerlijk. Trijntje is pas ver nadat de andere coaches gesproken hebben hersteld van de fysieke uitputting van het draaienquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
Oh ja, weer afvinken hoeveel trijntje links laten liggenDat is 1
Alles in 1 dag opgenomen... Daarom zijn er zoveel programma's van dit. Goedkoopquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:47 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft Trijntje nou alweer een dierenprint-broek aan?
Heeft haar styliste een dierenprint-fetish?
Nee, dat zijn de enige beesten die ook zo'n dikke reet hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:47 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft Trijntje nou alweer een dierenprint-broek aan?
Heeft haar styliste een dierenprint-fetish?
Sonja. Dan ben je gedoemd. EN word je zo dik als een trijntje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:48 schreef iBenny het volgende:
What. The. Fuck. Is. Er. Met. Hem. Gebeurd?????!
Met hem?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:48 schreef iBenny het volgende:
Hahahahaha, dit is echt niet allemaal in een dag opgenomen hoor... Aldoor hetzelfde setje aanquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Alles in 1 dag opgenomen... Daarom zijn er zoveel programma's van dit. Goedkoop
Sonja Silva is er gebeurd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:48 schreef iBenny het volgende:
ahquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht mijn liefje ook, hij bedoelde vijfde
Koeien-printquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de enige beesten die ook zo'n dikke reet hebben.
Waarom blijft hij dan niet fietsenmaker?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie ben ik, wat ben ik, dat is dus waar het hier om draait
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Hij had I am what I am meoten zingen, dit is ook al weer saai en dat sjaaltje
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet goed genoeg, dus wellicht een kans voor de Trijn
Ziek zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Wat doet Sonja Silva tegenwoordig?
Eten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Sponsor van zo'n 57 verschillende aandoeningenquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Ziek zijn, er er heel veel over zeuren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Ja omdat kutlied. Hoe zou het gegaan zijn met een goed lied?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:52 schreef iBenny het volgende:
Kwart finale X Factor.
Blind Auditions The Voice.
Lol.
Dan had het nog niks geweestquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja omdat kutlied. Hoe zou het gegaan zijn met een goed lied?
Waarschijnlijk deze ronde door en volgende ronde eruitquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja omdat kutlied. Hoe zou het gegaan zijn met een goed lied?
3 binnen 20 minuten is voor THe Voice wel redelijk snelquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Maarem, het lijkt veel sneller te gaan dan normaal..
Ze heeft weinig keuze, hihiquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:55 schreef hexje het volgende:
Deze gaat door en het gaat dan heel lang duren voordat zij haar keuze maakt bij wie zij in het team wil.
Zul je zien dat Ali een liedje kiest dat nog saaier is dan het saaiste Lana Del Rey liedjequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze schreeuwt haar tegenstander uit de ring
Ik vind haar leuk maar ze had van mij een ander liedje mogen zingen: ik hoorde haar ook amper door het harde achtergrondkoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
Serieus.... Een "Ik ben wie ik ben"-tattoo________________________________!
Bril.... wait for it... jant!
In de categorie "I'm with stupid >>>>" shirtquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
Da's zo handig voor als je ooit dement wordtquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:59 schreef iBenny het volgende:
een kartonnen doos is hoog genoeg.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:01 schreef Renesite het volgende:
Zat hij maar weer achter de 'muur'!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
een kartonnen doos is hoog genoeg.
En toen BAM, reclame.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:02 schreef iBenny het volgende:
Dit is trouwens wel een goed tempo qua optredens
Of een vader-complex, komt-ie nog tijdens The Voice uit de kast?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Dacht ik al, beetje een vaderfiguur voor dat jochie.
met dank aan de zwaartekracht in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Zo klein is hij niet, hij ziet er alleen zo raar uit O.o
twitter:PykeMusiQ twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 21:00:50Jammer… Het ging niet helemaal zoals ik gepland had, haha! Straks in @shownieuws vertel ik wat er precies gebeurde! #Ikbenwieikben #ADHD reageer retweet
nee gekkie, die in die rode broek echniet!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:05 schreef LoveProfuzion het volgende:
dit zijn al mn vrienden..en ze hebben me allemaal kuhneukt.
dat zou pas leuk zijn.
Oh my hellquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:05 schreef iBenny het volgende:
twitter:PykeMusiQ twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 21:00:50Jammer… Het ging niet helemaal zoals ik gepland had, haha! Straks in @shownieuws vertel ik wat er precies gebeurde! #Ikbenwieikben #ADHD reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()