Dan maar Sjonnie M.quote:Voorlopige tussenstand Top-10 op alfabetische volgorde
- De Beste Singer/Songwriter van Nederland (BNN/VARA)
- Divorce (RTL 4)
- Expeditie Robinson (RTL5)
- Flikken Maastricht (TROS)
- Heel Holland Bakt (Omroep MAX)
- Ik Hou Van Holland (RTL4)
- Moeder, Ik Wil Bij De Revue (Omroep MAX)
- Over Mijn Lijk (BNN)
- Waar Is De Mol? (SBS6)
- Wie Is De Mol? (AVRO)
Ja, ik ben kut omdat ik een mening heb dat niet overeenkomt met die van jouwquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Nou nu heeft ze heeft ze wel genoeg gehad he.
Maar het blijft een kut.
Dat is helemaal niet rullevant.quote:
jouwquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, ik ben kut omdat ik een mening heb dat niet overeenkomt met die van jouw
Vetquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paul Witteman tafelheer De Wereld Draait Door
Paul Witteman strijdt met zijn talkshow Pauw & Witteman al jaren om goede gasten met De Wereld Draait Door, maar maandagavond verleent hij voor even zijn volle medewerking aan de concurrent. Hij is dan de tafelheer. Dat heeft de VARA deze week laten weten. Witteman stemde toe, omdat DWDD maandag een zeer bijzondere uitzending heeft. Dan staat de talkshow namelijk geheel in het teken van het 125-jarig bestaan van het Koninklijk Concertgebouworkest.
In aanwezigheid van ruim 65 orkestleden wordt een ode gebracht aan het Koninklijk Concertgebouworkest, dat zich mag rekenen tot de allerbeste orkesten ter wereld.
Aan de hand van anekdotes en historische fragmenten wordt de rijke geschiedenis van het orkest besproken. Ook speelt het orkest allerlei korte stukken.
Daar vrees ik ook voor.quote:
True.quote:
Zo, die zijn goed!quote:
Jammer ik ga wel even kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 16:55 schreef Zipportal het volgende:
4 modberichten onder elkaar. Laat ik de ketting breken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ga ik soufflerenquote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgend jaar ergens, je mag backstage.
Kun je daar wel komen met rollator?quote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgend jaar ergens, je mag backstage.
OK jij mag niet komen in ieder geval.quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je daar wel komen met rollator?
Geeft niet, ik kan daar toch niet parkeren met de trekker.quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij mag niet komen in ieder geval.
Je weet nog niet waar het is he? Grasveldje misschien.quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan daar toch niet parkeren met de trekker.
Nee, nog steeds ziekquote:Op maandag 30 september 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook sjoelen volgende week?
Zo kun je over alle items zeiken. Prima item dit.quote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Als ik dit wil horen ga ik wel naar het Concertgebouw, maar val me er niet mee lastig.
Nee, maar alsof henk en ingrid nu luxe eten eten, metal luisteren of meer om politiek gevenquote:Op maandag 30 september 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
Zouden Henk en Ingrid nou ineens gaan denken "He, wat tof, ik koop een seizoenskaart?"
sla dan die sport en politieke items ook maar overquote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Als ik dit wil horen ga ik wel naar het Concertgebouw, maar val me er niet mee lastig.
Ik zal maar niets zeggen over de kwaliteit.quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook weleens muziek in de kamer.
Ja zodra het kan ben ik erbij!quote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach![]()
Het is om de 2 weken, dus komt wel een keertje toch?
Heej gaan we weer katten?quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen over de kwaliteit.
opschepper.quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook weleens muziek in de kamer.
Nee hoor, want dat boeit me doorgaans wel.quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Kroelo het volgende:
[..]
sla dan die sport en politieke items ook maar over
quote:
Ik heb 1 LP.quote:
mij nietquote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat boeit me doorgaans wel.
Baas.quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 1 LP.
Van Spandau Ballet.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 1 LP.
Van Spandau Ballet.
Het is dat ik al op de bank lig en de afstandsbediening kapot is.quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Gnittoo het volgende:
Benieuwd wat de kijkcijfers doen na zo'n uitzending.
Hahaquote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 1 LP.
Van Spandau Ballet.
Iggy Pop is een baas.quote:Op maandag 30 september 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb een singletje van Iggy Pop, beat that.
Ja gaat wel weer beter, maar vandaag de keuken schoongemaakt en nu compleet gesloopt...echt frustrerend.quote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar wel weer aan de betere kant, dat is wel prettig.
Was 1 euro en ik vind die plaat best goed te duwen.quote:
Je kunt het beter andersom doen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Ik ga maar eens eten. En dan maar hardlopen.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 1 LP.
Van Spandau Ballet.
Kan ik eindelijk op je buik gaan staanquote:
Ik heb Ziggy Stardust op LP.quote:Op maandag 30 september 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb een singletje van Iggy Pop, beat that.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ergens een LP van een theatershow van Herman Berkien.
Oeh, die gaat zeker weer in mijn album top 100 dit jaarquote:
Ik zag dat ze bij de DolleDwazeDagen er eentje in de aanbieding hadden, kun je ook online bestellen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
Ik ga volgend jaar maar eens een nieuwe platenspeler kopen...of die van mijn ouders regelen als zij iets nieuws kopenik mis plaatjes draaien.
Dan dacht je dat verkeerd.quote:Op maandag 30 september 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deed alsof je daar een vrouw voor had.
Onze Cor.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef snellejelle het volgende:
Offtopic gelul. Wie begon er over LP's? Note.
Niet zo chagi doen. 'Tis fok! hè?quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef snellejelle het volgende:
Offtopic gelul hier. Wie begon er over LP's? Note.
Is het een classic?quote:Op maandag 30 september 2013 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
Ik kijk speciaal voor De TV draait door, want fragmentje ingezonden.
Oh zo even kijken...eigenlijk heb ik wel genoeg uitgegeven deze maandquote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bij de DolleDwazeDagen er eentje in de aanbieding hadden, kun je ook online bestellen.
Misschien win je nu wel een gerse tas. Kaasgaaf!quote:Op maandag 30 september 2013 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
Ik kijk speciaal voor De TV draait door, want fragmentje ingezonden.
Corrie heeft gisteren al een note gehad dus het is wel goed zo.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef snellejelle het volgende:
Offtopic gelul hier. Wie begon er over LP's? Note.
Nee, nieuw stukje.quote:
Met Credit card betalen of zo? Kun je het uitstellen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo even kijken...eigenlijk heb ik wel genoeg uitgegeven deze maandmaar dan koop ik volgende maand wel niets.
okee, baas.quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft gisteren al een note gehad dus het is wel goed zo.
Jij ookquote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft gisteren al een note gehad dus het is wel goed zo.
Ik heb het wel, maar om nou alles uit te gevenquote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Met Credit card betalen of zo? Kun je het uitstellen.
de maand is bijna afgelopen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo even kijken...eigenlijk heb ik wel genoeg uitgegeven deze maandmaar dan koop ik volgende maand wel niets.
okee, niet-baas.quote:Op maandag 30 september 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik ben niet de baas hier.
Mjah ligt eraan hoe voordelig dat ding is. Als het nou heel veel scheelt met wat je in gedachten had (veel goedkoper) en je wilde toch al eentje kopen dan is het misschien wel de moeite.quote:Op maandag 30 september 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar om nou alles uit te geven
En ik zie dat de dolle dwaze dagen in oktober zijnquote:Op maandag 30 september 2013 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de maand is bijna afgelopen.
Vanaf donderdag. Ze hebben ook een mini-Hummerquote:Op maandag 30 september 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik zie dat de dolle dwaze dagen in oktober zijn
Pietertjequote:De genomineerden voor de Televizier Talent Award zijn Ferry Doedens (Goede Tijden, Slechte Tijden), Kees Tol (De Zomer Voorbij) en Pieter Derks (cabaretier bij De Wereld Draait Door).
Staat daar nou serieus ¤16.995,-quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanaf donderdag. Ze hebben ook een mini-Hummer
Gehehe scherp.quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oeh dit vindt Uccie vast interessant.
Ik heb vorige week net mijn splinternieuwe Hybrid opgehaald...begint ook met een Hquote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oeh dit vindt Uccie vast interessant.
Die 45 km autootjes zijn duurder dan je denktquote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat daar nou serieus ¤16.995,-al is er wel ¤2k af
Ik hoor hem heel zacht, maar aangezien ze een 4 koppige band al niet eens fatsoenlijk kunnen mixen.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best mooi.
Maar goed, ik vind Boards of Canada ook mooi.
quote:
Oh ik wou net beginnen over het feit dat Al Jazeera afleveringen van Bibaboerderij heeft gekocht.quote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Oh on topic dan maar he? Misschien hebben ze ook wel een LP van het Concertgebouworkest of een boek erover
quote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Die 45 km autootjes zijn duurder dan je denkt
Dat is welquote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ferry doedens
Duidelijk nep.
quote:
Boven of onder?quote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie me al gaan!!! Zo'n cabrio lijkt me niets, gaat me haar in de war.
Ik heb een filmpje ervan gepost in het DDD topic, echt tof johquote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie me al gaan!!! Zo'n cabrio lijkt me niets, gaat me haar in de war.
Inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef Falco het volgende:
Mooi hoor, wat veel cultuurbarbaren hier trouwens!
Die jongen zie ik wel winnen, grote fanbase.quote:Op maandag 30 september 2013 19:53 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat is welja. Blijkbaar geliefd bij een select publiek wat massaal stemt.
Boven, onder is natuurlijk netjes gevlochten in van die cornrowsquote:
In een rijtje met Ferry Doedens en Kees Tol worden gezet lijkt mij een weinig subtiele schoffering.quote:
Al hadden ze 20 onderwerpen gehad...we zeiken altijdquote:Op maandag 30 september 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Morgen een hele uitzending over wielrennen. Dan zou er ook gezeik zijn.
Dat maakte de jaren 60 tof... lekker morren aan conventies inplaats van huillachenquote:Op maandag 30 september 2013 19:56 schreef Zaktabak het volgende:
"Meer avontuur in het Concertgebouw"________!!!
quote:
quote:
quote:
Deze citeer ik even.quote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij komt er geen DTVDD vandaag...
quote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Misschien wel een compilatie van vallende dirigenten ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Dat dit kan in Nederland!!!1!2!1quote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Dat alle snaren van de harp losschieten en de sopraan wurgen....of zit ik nu aan een slechte horrorfilm te denkenquote:Op maandag 30 september 2013 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik hoopte blunders van het concertgebouw orkest.
twitter:VARAgids twitterde op maandag 30-09-2013 om 19:56:28De reacties op Twitter zijn heel positief over de speciale uitzending van #DWDD. Vind jij dat ook? reageer retweet
Voordeel...geen baggerbandje dat een minuut in de microfoon gaat staan blèren...al is dat wel mijn koffie haal momentjequote:Op maandag 30 september 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Dan mag het nu zo ongeveer wel komen.
Mooi geluid.quote:
Ja, maar niet voor DTDDquote:
quote:
Met Jim Orkestbakkumquote:Op maandag 30 september 2013 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik hoopte blunders van het concertgebouw orkest.
Neeeeee!! Waarom niet?quote:
Nee, verschrikkelijkquote:Op maandag 30 september 2013 20:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit jij ook zo te genieten, Stadskanoal?
Stemmen van de instrumentenquote:
Je zou bijna denkenquote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef Paxcon het volgende:
Kijk ik een aflvering van Midsomer Murders?
Ik hou best van klassieke muziek op z'n tijd, maar hier kon ik ook niets van maken.quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
wat was dat? Ik zal wel weer cultuurbarbaar zijn.
Dat trek ik dan weer net niet.quote:Op maandag 30 september 2013 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Concert gebouw O))))))))))))))))))))))))))))rkest
Ga eten joh, of hardlopen.quote:
Ik vond het mooi.quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
ja dat was een kleine fractie van een groot geheel, dit is ongeveer hetzelfde als 30s luisteren van een sunn liedje.quote:Op maandag 30 september 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Ik vond het zo rommelig. En wat ik zei over dat oefenen: zo vond ik het echt klinken.quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het mooi.
Maar ik hou van minimalistisch en atonaal. Mag wel wat harder.
inb4 vuige hipster.
Ehmm rommeligquote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het zo rommelig. En wat ik zei over dat oefenen: zo vond ik het echt klinken.
OK eigenlijk dus niet echt geschikt om daar te spelen...quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat was een kleine fractie van een groot geheel, dit is ongeveer hetzelfde als 30s luisteren van een sunn liedje.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja dat was een kleine fractie van een groot geheel, dit is ongeveer hetzelfde als 30s luisteren van een sunn liedje.
Ow. Alles zo door elkaar. Ik heb er ook geen verstand vanquote:Op maandag 30 september 2013 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ehmm rommeligzat ja niets rommeligs in... het was juist heel gestructureerd.
Nee dat is een heel liedje luisterenquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Tem het volgende:
Mexicanobakker houdt van atonaal, de goorlap.
Het was juist zeer repetitief.quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het zo rommelig. En wat ik zei over dat oefenen: zo vond ik het echt klinken.
Legendarisch nummer inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee dat is een heel liedje luisterentof nummer trouwens, goeie tekst
Lynchen die handel.quote:Op maandag 30 september 2013 20:03 schreef Tem het volgende:
Mexicanobakker houdt van atonaal, de goorlap.
Alleen het einde vind ik wat banaal. Maar soit, de rest van de vijfde is wel chill.quote:Op maandag 30 september 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
Dit is meer mijn ding....zit wat meer melodie in
dit is alles door elkaarquote:Op maandag 30 september 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow. Alles zo door elkaar. Ik heb er ook geen verstand van
Zo vind ik het eigenlijk wel een beetje klinkenquote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit is alles door elkaar
ook tof trouwens
Ah je houdt niet zo van minimalistisch.quote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo vind ik het eigenlijk wel een beetje klinken
Ik ben slecht aan van herkennen welke symfonie het is. Zelf luister ik het liefst naar Prokofiev, maar behalve de hele bekende stukken weet ik daar ook niet van hoe het heet en dan heb ik ze al 50x gehoord ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Alleen het einde vind ik wat banaal. Maar soit, de rest van de vijfde is wel chill.
Dit verbaast mij niet.quote:Op maandag 30 september 2013 20:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah je houdt niet zo van minimalistisch.
Die moet zijn vliegticket terugverdienen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Ja konden ze nou ECHT geen ander vinden? Die kwezel zit er nu bijna elke dag.
Nee Siebert.quote:Op maandag 30 september 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moet zijn vliegticket terugverdienen.
Ja het kwartje viel een beetje laat.quote:
twitter:bobrusche twitterde op maandag 30-09-2013 om 19:58:05De Wereld Draait Door kijken heeft zelden zin, vandaag echter een prima special over het Concertgebouworkest met held Louis Andriessen #dwdd reageer retweet
Doe maar elitair.quote:Op maandag 30 september 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben slecht aan van herkennen welke symfonie het is. Zelf luister ik het liefst naar Prokofiev, maar behalve de hele bekende stukken weet ik daar ook niet van hoe het heet en dan heb ik ze al 50x gehoord ofzo.
Bobruschequote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
twitter:bobrusche twitterde op maandag 30-09-2013 om 19:58:05De Wereld Draait Door kijken heeft zelden zin, vandaag echter een prima special over het Concertgebouworkest met held Louis Andriessen #dwdd reageer retweet
Uhuh ik welquote:
Ja de heldquote:
Beetje jammer dit Bakkert.quote:Op maandag 30 september 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Specularium en Tem moeten we allemaal Frans Bauer luisteren.
quote:
Roemerquote:Op maandag 30 september 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent geen Roemerfan?
Of ben jij eriks vriendje bij de JOVD?
Diekstraquote:
Gewoon af en toe een paar snickers zijn kamer inflikkeren. Dan houdt 'ie zich wel eventjes koest.quote:
de enige echtequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een paar snickers zijn kamer inflikkeren. Dan houdt 'ie zich wel eventjes koest.
Moet jij niet protesteren voor de NPO?quote:Op maandag 30 september 2013 20:14 schreef Jan-Slagter het volgende:
Had liever een schlager uitzending gezien, met bijv een optreden van de palemiger spatzen.
Dan kom ik ook uit zo'n gezinquote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij komt een beetje uit een katholiek gezin... de helft was niet katholiek
Die willen even gezien worden..quote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die naar een concert gaan als ze er geen zin in hebben...
de grote 'zwagerman' driequote:Op maandag 30 september 2013 20:18 schreef Tem het volgende:
Morgen een thema-uitzending over Kiefer, Pollock en Rothko.
zn stem te horen heeft hij niet lang meerquote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Nu gaan ze hem vermoorden voor de erfenis.
Nouja zwagerman heeft het altijd over die drie....quote:
en dan gezellig gaan zitten pratenquote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die naar een concert gaan als ze er geen zin in hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |