Niet lullig bedoeld, maar ik had me je anders voorgesteld, meer haar en een baard. Zo zie je maar hoe een mens zich kan vergissen.quote:
Vraag het aan Liesje, die weet het.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar ik had me je anders voorgesteld, meer haar en een baard. Zo zie je maar hoe een mens zich kan vergissen.
Die zei dat je groot en erg dik was, maar ik heb gezegd dat dikke mensen best gezellig kunnen zijn.quote:
En daarom ook zo log en lomp zei ze, maar dat geeft niks, daar kun je met goede begeleiding nog best een hoop aan doen, je kan 't !quote:
Een "keuteltje", ik moest een beetje lachen, zal in jouw geval toch wel ...... nou ja, gezien je omvang enzo, je begrijpt m welquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:47 schreef Tem het volgende:
Ik weet het niet, er zal een keuteltje dwars zitten.
Door dit onvoorziene postgedrag komen al onze voorspellingen niet uit en staan wij voor aap.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:56 schreef Specularium het volgende:
Ja die moet maar weer eens een berichtje neer gaan zetten hier.
In jouw broekje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:02 schreef sp3c het volgende:
3 KEER RADEN WAAR DIE ANDERE HAND IS GEBLEVEN!!!!!!!
harharharho
anders flikkert ie eraf? ik gok maar wat...quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:04 schreef sp3c het volgende:
lol ik heb al een halve dag vakantie
waarom zou ik in vredesnaam nog een broekje aanhebben
Zodat je hem tegen half 9 uit kan doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:04 schreef sp3c het volgende:
lol ik heb al een halve dag vakantie
waarom zou ik in vredesnaam nog een broekje aanhebben
euh ... ja ... zo werkt dat idd jongenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
anders flikkert ie eraf? ik gok maar wat...
mweh, das teveel planningquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodat je hem tegen half 9 uit kan doen
Nou ja, het begint met smetten, maar dat gaat van kwaad tot erger ....quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
euh ... ja ... zo werkt dat idd jongen
je zal er wel verstand van hebben danquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, het begint met smetten, maar dat gaat van kwaad tot erger ....
Ik heb zoveel musea in oost-Europa bezocht dat ik immuun ben voor dat soort ziektenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, het begint met smetten, maar dat gaat van kwaad tot erger ....
Je wilt niet weten wat ik allemaal heb gezien ......quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zal er wel verstand van hebben dan
nopequote:Op vrijdag 27 september 2013 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik allemaal heb gezien ......
Hardhoutquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb zoveel musea in oost-Europa bezocht dat ik immuun ben voor dat soort ziekten
Ik zit in de UB. Denk niet dat die professor doctor meesters hier dat kunnen waarderenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrijdag 18.03 nog een broekje aan hebben
Als je vertelt dat het met de topshow van de dag te maken heeft zullen ze het vrijwel zeker wel waarderen. Het is verwonderlijker waarom alle anderen in de UB nog broekjes dragen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit in de UB. Denk niet dat die professor doctor meesters hier dat kunnen waarderen
Ik studeer in Amsterdam. Hier praat men over zomergasten. Volksvermaak als VI is hier not dun.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je vertelt dat het met de topshow van de dag te maken heeft zullen ze het vrijwel zeker wel waarderen. Het is verwonderlijker waarom alle anderen in de UB nog broekjes dragen.
Ik heb ook 2 boekenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit in de UB. Denk niet dat die professor doctor meesters hier dat kunnen waarderen
Grachtengordelarrogantie, weerzinwekkend.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik studeer in Amsterdam. Hier praat men over zomergasten. Volksvermaak als VI is hier not dun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |