Een jaar lang hequote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef Ole het volgende:
Konden ze een keertje leuk CSI spelen...
Die mag wel eens aangepast.quote:
Kat in het bakkie. Wat een amateurs.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef schizovreemd het volgende:
Jammer dat er niet meer uit de tapverslagen naar voren kwam, maar daar gaan de advocaten elkaar nog wel mee in de haren vliegen
Weet wat je zegtquote:Op donderdag 26 september 2013 22:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Die mag wel eens aangepast.
schizo ga je gang!
Jij bent TS dus je kunt hem aanpassenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Weet wat je zegt
Maar Steenbakkers mag er wel in, dat is nog het meest duistere figuur uit die hele reportage
Steenbakkers was ook degene die zelf beweerde niet bij het incident aanwezig geweest te zijn, maar dit blijkt gelogen en als de Quote hier aandacht aan wil besteden, wordt ook de medewerkster van de Quote geintimideerd...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef schizovreemd het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd dat de vrijmetselaars erachter zitten en ik ben ze op het spoor
Missionary Peter Steenbakkers, Ambassador of Diplomatic Mission Peace and Prosperity![]()
Hij was ook degene die zijn goede vriendin Saskia intimideerde...
[quote]Ze zegt ook: 'Het is juist dat Peter mij heeft gezegd dat het beter was als ik niets gezien had of van niets wist. U vraagt mij of ik dat als bedreigend heb ervaren? Ik wist niet wat ik ermee moest en ik was in shock: ik vond het hele incident bedreigend.'
The plot thickensquote:De verslaggeefster van Quote schrijft tijdens het maken van het verhaal te zijn benaderd door een man die zegt dat hij voor zijn beroep 'problemen oplost en mensen intimideert'. Tijdens een persoonlijk gesprek in het Vondelpark vertelt hij dat er in de onderwereld een opdracht circuleert om de publicatie in Quote tegen te gaan.
Ik denk dat het een soort ondercover swami isquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef schizovreemd het volgende:
Nog een leuke quote van de bewuste sensation white-skybox huurder en (opgedrongen?) beoogd sponsor van Badr
[quote]Volgens Steenbakkers zelf leeft hij zuinig.
Leuke club ook waar hij inzit, opgericht door een zeer bekend vrijmetselaar...quote:Hij bezit een Lamborghini Aventador, Ferrari 458 Italia, Ferrari F430, en ook nog eens een Rolls-Royce.
Hij kocht in 2012 voor ¤1,5 miljoen aan vastgoed, zonder hypotheek. Een jaar eerder nam hij voor ¤1,75 miljoen een partij woningen over van voormalig Quote 500-leden Harrie van de Moesdijk en Tom Moeskops
Blijf even helemaal er vanaf, wat een dramaquote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef schizovreemd het volgende:
Oh dit gaat al niet helemaal goed, laat ik maar van die OP afblijven
quote:Aangifte lekken dossier Badr Hari
donderdag 26 sep 2013, 15:31 (Update: 26-09-13, 15:43)
De advocaten van Badr Hari hebben gisteren aangifte gedaan tegen ambtenaren vanwege het lekken van het strafdossier van de kickbokser.
Aanleiding zijn uitzendingen van KRO's Brandpunt en Reporter waarin uitvoerig wordt ingegaan op de strafzaak. Volgens advocaat Ficq belemmeren die de voorbereiding van de strafzaak.
Mishandeling
Tegen Badr Hari loopt een rechtszaak vanwege een aantal geweldsmisdrijven, waaronder de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dansfeest Sensation White vorig jaar.
"Ons is gebleken dat het complete dossier van mijn cliënt in het bezit is van de KRO", zegt Ficq. "Daarmee liggen de privégegevens van hem en van andere mensen op straat."
Advocaat van Everink
Het dossier is niet door haar of door de advocaat van de medeverdachte aan de KRO verstrekt. "Het zou nog kunnen komen van de advocaat van Everink. En anders is er maar één schuldige: politie en justitie. Dat wil ik uitgezocht hebben door de rijksrecherche. Ambtenaren moeten zich aan hun ambtsgeheim houden, dat ligt vast in de wet."
Ficq weet niet of de advocaat van Koen Everink ook in bezit is van het hele dossier. Mocht dat zo zijn en uit onderzoek blijken dat het lek niet bij politie en justitie zit, dan volgt een tuchtrechtelijke zaak tegen Everinks advocaat. "Maar als die niet het hele dossier heeft, dan zit het lek automatisch bij een ambtenaar." Om die reden heeft zij aangifte gedaan tegen "vooralsnog niet-bekende" ambtenaren.
Uitzending niet tegenhouden
Het heeft geen zin meer om te proberen de uitzending van vanavond tegen te houden, zegt Ficq. Er is volgens haar in andere media al veel uit de Brandpunt- en Reporter-reportages te zien geweest. De uitzending van vanavond gaat volgens de KRO over het politieonderzoek naar de zaak. Dat zit volgens de omroep vol fouten en knulligheden.
De aangifte van de advocaat is aanvullend; vorig jaar juli deed Ficq ook al aangifte tegen de politie in Amsterdam, omdat het bureau stukken zou hebben gelekt naar De Telegraaf.
twitter:SterkNikki twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 06:57:36Toch wel gek dat er nu pas aangifte wordt gedaan wegens lekken dossier #BadrHari naar de pers. Heb grote delen al bijna een jaar op bureau. reageer retweet
Het bewuste artikel.twitter:SterkNikki twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 07:00:10Immers, kennen jullie deze nog? http://t.co/ycrsGQnDsJ (7 nov '12), of deze http://t.co/U1na1IJ5qR (voorjaar 2013) reageer retweet
Volgende lover van Tantjana?quote:2:48 18-04-2013 DOSSIER BIZ / DOSSIER QUOTE 500
PETER STEENBAKKERS: 'ER WORDT AL GAUW GESUGGEREERD DAT JE CRIMINEEL BENT'
'Ik ben me niet naar boven aan het knokken. Ja, ik ben een vechter, altijd al geweest. Maar ik heb nooit op de grond gelegen. Sterker nog, de laatste jaren waren succesvoller dan ooit!', aldus transportondernemer Peter Steenbakkers. Hoewel hij enkele jaren in onze Top 100 Jonge Miljonairs circuleerde, werd hij bij het grote publiek vooral bekend als de huurder van de skybox waarin Koen Everink werd afgetuigd. Voor het eerst sinds de Sensation-mishandeling reageert hij op alle verhalen over foute vrienden, schimmige investeringen en tegenstrijdige verklaringen.
Voor het mei-nummer ging Quote langs bij de Boxtelse ondernemer om hem het vuur aan de schenen te leggen. Hoe kan iemand die een klein transportbedrijf heeft met zo'n 25 vrachtwagens, gesignaleerd worden in wagens als een Lamborghini Aventador, Ferrari 458 Italia, Ferrari F430, en ook nog eens een Rolls-Royce rijden? Waarom wordt hij op internet omschreven als Missionary Peter Steenbakkers, Ambassador of Diplomatic Peace and Prosperity? En waarom werden we tijdens het maken van dit verhaal ineens benaderd door iemand die zei dat hij voor zijn beroep 'problemen oplost en mensen intimideert'?
Zelf wil Steenbakkers voor eens en altijd afrekenen met de wilde verhalen die rondom zijn persoon hangen, zoals het gerucht dat hij extra bijverdient met drugstransporten ('Mijn vrachtwagens gaan helemaal de grens niet over'). Wij kunnen niet anders dan opmerken dat het knap is dat de hardwerkende ondernemer - wiens transportbedrijf jaarlijks rond de 4 ton nettowinst draait - de afgelopen jaren flinke vastgoedinvesteringen deed. Zo kocht hij in 2012 voor ¤1,5 miljoen aan vastgoed, zonder hypotheek. Een jaar eerder nam hij voor ¤1,75 miljoen een partij woningen over van voormalig Quote 500-leden Harrie van de Moesdijk en Tom Moeskops, waarvan hij naar eigen zeggen nog maar 6 ton hypotheek hoeft te betalen. Volgens Steenbakkers zelf leeft hij zuinig en financiert hij zo weinig mogelijk, waardoor zijn rendementen nu eenmaal hoog zijn: 'Wanneer je geld verdient in het transport, wordt al gauw gesuggereerd dat je crimineel moet zijn, omdat niemand anders in de branche geld verdient. Maar dat is toch niet mijn probleem? Ik heb gewoon een mooi bedrijf waar ik elke dag op kantoor zit te ploeteren. Dit is een typisch voorbeeld van Nederlandse afgunst: als het goed gaat, ben je óf crimineel, óf je hebt iets geërfd.'
Ook het dossier Sensation (dat op de burelen van Quote belandde) komt aan bod, hoewel Steenbakkers daar liever niet over praat. Na de mishandeling houdt hij maandenlang vol op dat moment op het veld te hebben gestaan met Yves Gijrath. Dat strookt niet met de verklaringen van Koen Everink, die beweert Steenbakkers na de mishandeling nog recht in de ogen te hebben gekeken toen hij de skybox uit werd gedragen. Pas wanneer Steenbakkers in september 2012 voor het eerst onder ede wordt gehoord bij de rechter-commissaris, geeft hij toe dat hij 'op het balkon, hetzij nog net in de skybox' stond: 'Ik wilde mij in eerste instantie niet met de hele zaak bemoeien. Ik dacht: de waarheid komt toch wel door verklaringen van het slachtoffer en de dader boven water.' En wanneer we doorvragen: 'Ik vind dit allemaal zo suggestief! Het punt is toch dat ik niets gezien heb?! Wat maakt het nu uit of ik op het veld stond of op het balkon van de skybox? Ik heb niks gezien, dus ik zie het verschil niet.'
De Quote met het hele verhaal van Steenbakkers ligt vanaf vandaag in de winkel.
Door Nikki Sterkenburg
nee joh,te jong...en 3 jonge kinderen. lijkt me niks voor haarquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef Ole het volgende:
Wat hebben ze gewonnen in Brabant?
Ik heb wel het vermoeden dat ze in een héél ander soort tweedehadsauto's handelen..
[..]
Volgende lover van Tantjana?
O ja, thuiswonende kinderen is wel teveel gedoe voor Tat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:52 schreef kvd het volgende:
[..]
nee joh,te jong...en 3 jonge kinderen. lijkt me niks voor haar
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
Ze waren allemaal bang om te getuigen.
Toch vreemd.... Ik bedoel, wat kan je nou gebeuren als je negatief zou getuigen tegen een suikerhartje als Badr?
Ik geloof dat er 1 iemand was die zei bang te zijn en die wilde niet op naam getuigen, voor de rest heeft iedereen dat wel gedaan.quote:Er zijn veel getuigen die alles hebben gezien en voluit spreken
Maar de getuigenissen waren niet altijd op waarheid berust...quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:39 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik geloof dat er 1 iemand was die zei bang te zijn en die wilde niet op naam getuigen, voor de rest heeft iedereen dat wel gedaan.
De heel tijd is gesproken over Badr Hari dat hij altijd vecht in de stad en er werd gezegt dat iedereen bang was voor hem.Maar toch hebben veel mensen aangifte gedaan tegen hem,dus zo bang zijn ze ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
Ze waren allemaal bang om te getuigen.
Toch vreemd.... Ik bedoel, wat kan je nou gebeuren als je negatief zou getuigen tegen een suikerhartje als Badr?
Dat komt waarschijnlijk door het drank en drugsgebruik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar de getuigenissen waren niet altijd op waarheid berust...
Waarop Steenbakkers hem aanspreekt:quote:Beroepsvechter Badr Hari, wiens mogelijke betrokkenheid nu nader wordt onderzocht zei dinsdagmorgen in de Telegraaf nog van wel. ‘Ik stond met een meisje te praten die zo aan het trippen was, dat ze dacht dat ze stenen aan het metselen was’, liet de nieuwe vlam van Estelle Gullit optekenen.
Maar wat verklaart zijn Belgische vriendin (die hij ook nog eens op het hart drukte dat het beter was dat ze niks gezien had):quote:Ik was net met Yves Gijrath en Eric Kuster meegelopen naar hun box. Dus ik heb niks gezien nee. Daarom is het heel vervelend dat ik nu wel word meegetrokken. Ik heb er toch part noch deel aan als er een vechtpartij ontstaat?, reageert Peter Steenbakkers, [die trouwens ontkent dat veel van zijn gasten strak stonden van de dope.
Steenbakkers: ‘Badr is een kennis van me, dus toen ik dat las heb ik hem gebeld. Hij zei tegen mij dat ie nooit heeft gezegd dat er drugs werden gebruikt. Het klopt ook niet. Als je voor een godsvermogen zo’n box huurt, ga je dat toch niet doen? Bovendien: de meeste bezoekers waren rond de veertig jaar, dan heb je de leeftijd dat je dat misschien iets vindt echt wel gehad hoor ’
quote:U vraagt mij of ik
cocaïne heb gesnoven? Ja. In het begin van de avond. Dat was op de wc van de box.
Ik heb die cocaïne gekregen van Peter.’
Die Saskia Martens, wiens verhaal ik op zich wel betrouwbaar over vind komen, zal op dat moment wel iets met Koen Everink hebben gehad, ze zat ten slotte ook in de ambulance die hem naar het ziekenhuis bracht, maar dat betekent nog niet dat ze met zekerheid zat te liegen. Nou ja, hetzelfde argument geldt dan voor Estelle, al werd die niet eens bedreigd. Of wel, door Badr.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef Paule33 het volgende:
En de belangrijkste getuige de Belgische Saskia die de ex is van Steenbakkers heeft van hem te horen gekregen dat ze moet zwijgen.En ze ook toen iets met Koen Everink had!
Getuigen en aangifte doen zijn 2 hele andere dingen hequote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
De heel tijd is gesproken over Badr Hari dat hij altijd vecht in de stad en er werd gezegt dat iedereen bang was voor hem.Maar toch hebben veel mensen aangifte gedaan tegen hem,dus zo bang zijn ze ook niet.
Maar niemand praat over de andere verdachte F.Yondem,waarvan bekend is dat hij in het uitgangaansleven ook een vechtersbaas is,deze man is ook een goede vriend van Steenbakkers.
En de belangrijkste getuige de Belgische Saskia die de ex is van Steenbakkers heeft van hem te horen gekregen dat ze moet zwijgen.En ze ook toen iets met Koen Everink had!
Niemand heeft het over deze drie,die onderling stiekum afspraken hebben gemaakt,maar iedereen praat alleen maar over Badr Hari.
Op de beveiligingscamera is duidelijk te zien dat hij of alleen is of met Estelle en zich verder met niemand bemoeit.
Er zit wel een verschil tussen bv verklaren dat je op het veld stond toen het gebeurde terwijl je gewoon in de box was...dat heeft niet alleen aan het drank en drugsgebruik gelegenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door het drank en drugsgebruik.
[..]
Waarop Steenbakkers hem aanspreekt:
[..]
Maar wat verklaart zijn Belgische vriendin (die hij ook nog eens op het hart drukte dat het beter was dat ze niks gezien had):
[..]
Vreemde logica. Omdat de box duur was gebruikte niemand drugs? En na je 40e doe je zoiets ook niet meer?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:48 schreef schizovreemd het volgende:
Hij zei tegen mij dat ie nooit heeft gezegd dat er drugs werden gebruikt. Het klopt ook niet. Als je voor een godsvermogen zo’n box huurt, ga je dat toch niet doen? Bovendien: de meeste bezoekers waren rond de veertig jaar, dan heb je de leeftijd dat je dat misschien iets vindt echt wel gehad hoor ’
Fick zelfs heeft aangifte gedaan tegen de politie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef barca1971 het volgende:
Het zal me niks verbazen als Ficq en consorten achter het lekken van het dossier zit. Komt wel héél goed uit uit zo 2 weken voor de zitting. Door alle gemaakte fouten hopen ze misschien dat de rechter de hele boel seponeert en Badr vrijuit gaat.
Ik wil niet veel zeggen Paule maar er is ook duidelijk te zien dat Badr samen met Ferhat door de arena loopt na het incident.
Blijft ongelofelijk dat beide mannen niet nog dezelfde nacht van hun bed zijn gelicht en er huiszoeking is gedaan zodat de kleren mee konden worden genomen.
Ken er genoeg die gebruiken hoor. Juist want hebben meer geld om te gebruiken .quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vreemde logica. Omdat de box duur was gebruikte niemand drugs? En na je 40e doe je zoiets ook niet meer?
Dat hele Quote-artikel over Steenbakkers ademt trouwens 'zware jongen'.
Dat deed die die Steenbakkers dus, die wilde alles in de doofpot hebben, ik denk ook dat het van hem af komt dat Badr, Ferhat en hijzelf alles in het begin alles hebben ontkent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen bv verklaren dat je op het veld stond toen het gebeurde terwijl je gewoon in de box was...dat heeft niet alleen aan het drank en drugsgebruik gelegen
Denk je dat de politie een dossier zou laten lekken waar ze zelf nogal slecht staan beschreven?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:57 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Fick zelfs heeft aangifte gedaan tegen de politie.
en ja ..F.Yondem is bevriend met Steenbakkers en met de Belgische vrouw??....
en niet met Badr Hari,ferhat wil Badr er laten draaien voor alles! ze waren ook in de Skybox.
Ik begreep gister dat het niet alleen Steenbakkers was, dat veel meer getuigenissen niet klopten met de beelden die de politie had (alleen dat de politie dus weer niet in gesprek ging met de getuigen om te vragen waarom de getuigenis niet kloptequote:Op vrijdag 27 september 2013 13:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat deed die die Steenbakkers dus, die wilde alles in de doofpot hebben, ik denk ook dat het van hem af komt dat Badr, Ferhat en hijzelf alles in het begin alles hebben ontkent.
Uhuhquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vreemde logica. Omdat de box duur was gebruikte niemand drugs? En na je 40e doe je zoiets ook niet meer?
Niet alleen klopt het niet met de beelden (want in de box zelf hing geen camera) ze kloppen ook niet onderling.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik begreep gister dat het niet alleen Steenbakkers was, dat veel meer getuigenissen niet klopten met de beelden die de politie had (alleen dat de politie dus weer niet in gesprek ging met de getuigen om te vragen waarom de getuigenis niet klopte)
Hoe lang hebben ze Koen en consorten eigenlijk getapt? Weet jij dat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:09 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Niet alleen klopt het niet met de beelden (want in de box zelf hing geen camera) ze kloppen ook niet onderling.
Ze zetten de taps omdat ze dachten dat getuigen zouden worden beinvloed, maar als het dan daadwerkelijk gebeurd gaan ze er niet verder op in omdat ze de focus alleen maar op Badr zelf hadden
Ik ben een beetje bang en post niet alles.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien worden ze wel overmoedig en gaan ze alsnog ergens mee de fout in?
Ik hoef ze ook niet aan de deur, want ik heb een prima vaatwasser, een Miele.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:12 schreef tong80 het volgende:
Straks staat er een vriendje aan je deur. Die meeleest op FOK!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet aan de deur, want ik heb een prima vaatwasser, een Miele.
Maandenlang geloof ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Hoe lang hebben ze Koen en consorten eigenlijk getapt? Weet jij dat?
Vaartwasser is het topic hiernaast.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet aan de deur, want ik heb een prima vaatwasser, een Miele.
Mooie 'logica' inderdaad. In die redenatie zou je op je veertigste ook niet meer naar housefeestjes als Sensation gaan. En juist in die patjepeeër-kringen is coke meer gewoonte dan uitzondering.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
Mwah, dit van die Steenbakkers klinkt anders ook vrij laf?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:39 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat er 1 iemand was die zei bang te zijn en die wilde niet op naam getuigen, voor de rest heeft iedereen dat wel gedaan.
als antwoord waarop ie eerder altijd gezegd had niets gezien te hebben.quote:‘Ik wilde mij in eerste instantie niet met de hele zaak bemoeien. Ik dacht: de waarheid
komt toch wel door verklaringen van het slachtoffer en de dader boven water’,
Jup...quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef barca1971 het volgende:
Het zal me niks verbazen als Ficq en consorten achter het lekken van het dossier zit. Komt wel héél goed uit uit zo 2 weken voor de zitting. Door alle gemaakte fouten hopen ze misschien dat de rechter de hele boel seponeert en Badr vrijuit gaat.
Hij is degene die Saskia heeft beinvloed, opdracht heeft gegeven de box schoon te maken, zelf in eerste instantie zei niet bij het incident aanwezig geweest te zijn en drugsgebruik in de box ontkent, ook is een journalist geintimideerd om niet over hem te berichten ivm dit incident.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, dit van die Steenbakkers klinkt anders ook vrij laf?
[..]
als antwoord waarop ie eerder altijd gezegd had niets gezien te hebben.
Klinkt toch ook als bang om te getuigen.
Waarom zou hij aan damagecontrol moeten doen eigenlijk? Hij was nog geen de sponsor van Hari, dus daarmee kon hij nog niet op zijn bek gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij is degene die Saskia heeft beinvloed, opdracht heeft gegeven de box schoon te maken, zelf in eerste instantie zei niet bij het incident aanwezig geweest te zijn en drugsgebruik in de box ontkent, ook is een journalist geintimideerd om niet over hem te berichten ivm dit incident.
Hij is oa een vriend van medeverdachte Ferhat en was de potentiele nieuwe sponsor van Badr.
Het komt op mij over als damagecontrol en niet zozeer als angst, vooral niet omdat hij Badr zelf aanspreekt over die opmerking van het drugsgebruik.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Zal je zien dat die koekenbakker Everink in mekoar heeft geslogen
Uit alles blijkt dat hij zijn naam niet met dit incident of met drugs in verband wil brengen, dat heeft waarschijnlijk te maken dat het niet goed te rijmen is met zijn 'functie' Ambassador of Diplomatic Mission Peace and Prosperity en of met zijn zakelijke belangen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:13 schreef kvd het volgende:
[..]
Waarom zou hij aan damagecontrol moeten doen eigenlijk? Hij was nog geen de sponsor van Hari, dus daarmee kon hij nog niet op zijn bek gaan.
Het was wel zijn skybox, maar een actie afkeuren lijkt mij beter dan zeggen er niet in de box te zijn terwijl je weet dat die leugen zo weerlegt kan worden.
Dat laatste snapte ik gister uit het verhaal...quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:25 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Uit alles blijkt dat hij zijn naam niet met dit incident of met drugs in verband wil brengen, dat heeft waarschijnlijk te maken dat het niet goed te rijmen is met zijn 'functie' Ambassador of Diplomatic Mission Peace and Prosperity en of met zijn zakelijke belangen.
Alleen doen zijn acties bij mij alleen maar de wenkbrouwen fronsen, maar helaas niet bij de recherche
Die skybox is overigens niet van hem, hij had hem die avond wel gehuurd.
http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:57 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat de reguliere kijkcijfers voor Brandpunt zijn?
Houd er rekening mee dat het Iwanius is die dat post.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef static het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat het Iwanius is die dat post.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef static het volgende:
Daar moest ik ook aan denken.....quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef static het volgende:
[..]
En dan gaat ze aangifte (tegen haarzelf) doen omdat ze wil dat de rijksrecherche dit gaat uitzoekenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:07 schreef Smallish het volgende:
Maarruh, het zou mij ook niet verbazen als Ficq zelf gelekt heeft (wat klinkt dat goor)...
Als ze er zelf achter zit, heeft ze dit natuurlijk via via laten gebeuren. Er is al zo veel mis gegaan in dit verhaal, dan kan dit er ook nog wel bij. Ze dikt het aan en gaat met een hoop bombarie aangifte doen. Des te meer reden voor haar om straks te zeggen dat echt Alles nu op straat ligt en haar arme client zich hier niet meer tegen kan verweren. Maar goed, weten doe ik het ook niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:10 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
En dan gaat ze aangifte (tegen haarzelf) doen omdat ze wil dat de rijksrecherche dit gaat uitzoeken
Ja echt he? Uit haar Fickken laten vallen. Maar zelfs dan rammelt het aan alle kantenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:07 schreef Smallish het volgende:
Maarruh, het zou mij ook niet verbazen als Ficq zelf gelekt heeft (wat klinkt dat goor)...
KRO Brandpunt heeft sinds de herstart het meest succesvolle jaar achter de rug, met gemiddeld 567.000 kijkers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:57 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat de reguliere kijkcijfers voor Brandpunt zijn?
quote:Reportage Badr Hari goed voor 672.000 kijkers
Geplaatst op Fri 27 Sep 2013 om 11:17
De reportage over Badri Hari van het programma Brandpunt Reporter trok donderdagavond 672.000 kijkers naar Nederland 2, goed voor 10,1 procent marktaandeel. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De uitzending over Hari was veelbesproken, omdat de KRO een spannende uitzending beloofde. Uiteindelijk bleek dat Brandpunt het volledige strafdossier van Hari in handen heeft en dat de politie veel fouten zou hebben gemaakt in de strafzaak tegen Hari.
Naar aanleiding van de uitzending hebben de advocaten van Hari besloten aangifte te doen tegen ambtenaren vanwege het uitlekken van het strafdossier.
De behaalde score is hoog voor Nederland 2. Het marktaandeel van het programma lag 87 procent boven het laatste weekgemiddelde van de publieke tv-zender.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:33 schreef Iwanius het volgende:
Misschien leuk voor de sensatiezoekers maar de uitzending van Brandpunt heeft wel 1 ding duidelijk gemaakt en wel dat men de hele soap inzake Badr Hari zat is en geen aandacht meer wil geven.
Nu de media nog overtuigen om het OM en de Politie dit in alle stilte verder te laten uitvechten.
http://stevenbrownsblog.w(...)pen-riool-boulevard/quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:00 schreef Paule33 het volgende:
Bekijk details
Steven Brown @ AmsterdamNoir 27 september
@ ParooI Badr Hari 'Bedreigde' Albert V. en John van den H., nadat zijn Vuile onderbroek Maanden te Droge ...http:// wp.me/p1rJO5-40R
Bekijk details Antwoorden Retweet Favoriet Meer
Steven Brown @
Whut?quote:met bijv. de officier van justitie Susanne Terpoorten ( ‘zitten mijn Riool- tietjes riool’) het Amsterdamse-OM onderhoudt
Hoeveel fouten kan je maken in een paar woorden?quote:Als twee ras valse nichten John van den Heuvel ( die kleed zich trouwen tegenwoordige als een verwend rijkeluis tiener) en zijn Boss Albert Verlinde
Het staat jou ook vrij een blog of website aan te maken en vol te gooien met allerlei nonsens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:06 schreef barca1971 het volgende:
Dat die vent nog ergens een podium voor krijgt blijft ook een raadsel, randdebiel
ff iets anders, weet iemand of Estelle miss nep boobies heeft, die foto's die hier van de week voorbij kwamen waar ze op Badr ligt, daar leek het ineens op te vallen..
Het is gewoon zijn eigen blogquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:06 schreef barca1971 het volgende:
Dat die vent nog ergens een podium voor krijgt blijft ook een raadsel, randdebiel
Misschien moet je dat dan volgende keer eerst even doen voor je zomaar roept dat hem een podium gegeven wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:57 schreef barca1971 het volgende:
Luister als je wil weten waar je over praat kun je tegenwoordig overal kijken om je feiten te checken, dat is wat iedereen doet anders is het een kwestie van zomaar wat roepen..
En het is toch ook belachelijk wat die Steve allemaal roept en doet, daar is elk zinnig mens het wel mee eens volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |