O ja, thuiswonende kinderen is wel teveel gedoe voor Tat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:52 schreef kvd het volgende:
[..]
nee joh,te jong...en 3 jonge kinderen. lijkt me niks voor haar
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
Ze waren allemaal bang om te getuigen.
Toch vreemd.... Ik bedoel, wat kan je nou gebeuren als je negatief zou getuigen tegen een suikerhartje als Badr?
Ik geloof dat er 1 iemand was die zei bang te zijn en die wilde niet op naam getuigen, voor de rest heeft iedereen dat wel gedaan.quote:Er zijn veel getuigen die alles hebben gezien en voluit spreken
Maar de getuigenissen waren niet altijd op waarheid berust...quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:39 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik geloof dat er 1 iemand was die zei bang te zijn en die wilde niet op naam getuigen, voor de rest heeft iedereen dat wel gedaan.
De heel tijd is gesproken over Badr Hari dat hij altijd vecht in de stad en er werd gezegt dat iedereen bang was voor hem.Maar toch hebben veel mensen aangifte gedaan tegen hem,dus zo bang zijn ze ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
Ze waren allemaal bang om te getuigen.
Toch vreemd.... Ik bedoel, wat kan je nou gebeuren als je negatief zou getuigen tegen een suikerhartje als Badr?
Dat komt waarschijnlijk door het drank en drugsgebruik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar de getuigenissen waren niet altijd op waarheid berust...
Waarop Steenbakkers hem aanspreekt:quote:Beroepsvechter Badr Hari, wiens mogelijke betrokkenheid nu nader wordt onderzocht zei dinsdagmorgen in de Telegraaf nog van wel. ‘Ik stond met een meisje te praten die zo aan het trippen was, dat ze dacht dat ze stenen aan het metselen was’, liet de nieuwe vlam van Estelle Gullit optekenen.
Maar wat verklaart zijn Belgische vriendin (die hij ook nog eens op het hart drukte dat het beter was dat ze niks gezien had):quote:Ik was net met Yves Gijrath en Eric Kuster meegelopen naar hun box. Dus ik heb niks gezien nee. Daarom is het heel vervelend dat ik nu wel word meegetrokken. Ik heb er toch part noch deel aan als er een vechtpartij ontstaat?, reageert Peter Steenbakkers, [die trouwens ontkent dat veel van zijn gasten strak stonden van de dope.
Steenbakkers: ‘Badr is een kennis van me, dus toen ik dat las heb ik hem gebeld. Hij zei tegen mij dat ie nooit heeft gezegd dat er drugs werden gebruikt. Het klopt ook niet. Als je voor een godsvermogen zo’n box huurt, ga je dat toch niet doen? Bovendien: de meeste bezoekers waren rond de veertig jaar, dan heb je de leeftijd dat je dat misschien iets vindt echt wel gehad hoor ’
quote:U vraagt mij of ik
cocaïne heb gesnoven? Ja. In het begin van de avond. Dat was op de wc van de box.
Ik heb die cocaïne gekregen van Peter.’
Die Saskia Martens, wiens verhaal ik op zich wel betrouwbaar over vind komen, zal op dat moment wel iets met Koen Everink hebben gehad, ze zat ten slotte ook in de ambulance die hem naar het ziekenhuis bracht, maar dat betekent nog niet dat ze met zekerheid zat te liegen. Nou ja, hetzelfde argument geldt dan voor Estelle, al werd die niet eens bedreigd. Of wel, door Badr.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef Paule33 het volgende:
En de belangrijkste getuige de Belgische Saskia die de ex is van Steenbakkers heeft van hem te horen gekregen dat ze moet zwijgen.En ze ook toen iets met Koen Everink had!
Getuigen en aangifte doen zijn 2 hele andere dingen hequote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
De heel tijd is gesproken over Badr Hari dat hij altijd vecht in de stad en er werd gezegt dat iedereen bang was voor hem.Maar toch hebben veel mensen aangifte gedaan tegen hem,dus zo bang zijn ze ook niet.
Maar niemand praat over de andere verdachte F.Yondem,waarvan bekend is dat hij in het uitgangaansleven ook een vechtersbaas is,deze man is ook een goede vriend van Steenbakkers.
En de belangrijkste getuige de Belgische Saskia die de ex is van Steenbakkers heeft van hem te horen gekregen dat ze moet zwijgen.En ze ook toen iets met Koen Everink had!
Niemand heeft het over deze drie,die onderling stiekum afspraken hebben gemaakt,maar iedereen praat alleen maar over Badr Hari.
Op de beveiligingscamera is duidelijk te zien dat hij of alleen is of met Estelle en zich verder met niemand bemoeit.
Er zit wel een verschil tussen bv verklaren dat je op het veld stond toen het gebeurde terwijl je gewoon in de box was...dat heeft niet alleen aan het drank en drugsgebruik gelegenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door het drank en drugsgebruik.
[..]
Waarop Steenbakkers hem aanspreekt:
[..]
Maar wat verklaart zijn Belgische vriendin (die hij ook nog eens op het hart drukte dat het beter was dat ze niks gezien had):
[..]
Vreemde logica. Omdat de box duur was gebruikte niemand drugs? En na je 40e doe je zoiets ook niet meer?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:48 schreef schizovreemd het volgende:
Hij zei tegen mij dat ie nooit heeft gezegd dat er drugs werden gebruikt. Het klopt ook niet. Als je voor een godsvermogen zo’n box huurt, ga je dat toch niet doen? Bovendien: de meeste bezoekers waren rond de veertig jaar, dan heb je de leeftijd dat je dat misschien iets vindt echt wel gehad hoor ’
Fick zelfs heeft aangifte gedaan tegen de politie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef barca1971 het volgende:
Het zal me niks verbazen als Ficq en consorten achter het lekken van het dossier zit. Komt wel héél goed uit uit zo 2 weken voor de zitting. Door alle gemaakte fouten hopen ze misschien dat de rechter de hele boel seponeert en Badr vrijuit gaat.
Ik wil niet veel zeggen Paule maar er is ook duidelijk te zien dat Badr samen met Ferhat door de arena loopt na het incident.
Blijft ongelofelijk dat beide mannen niet nog dezelfde nacht van hun bed zijn gelicht en er huiszoeking is gedaan zodat de kleren mee konden worden genomen.
Ken er genoeg die gebruiken hoor. Juist want hebben meer geld om te gebruiken .quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vreemde logica. Omdat de box duur was gebruikte niemand drugs? En na je 40e doe je zoiets ook niet meer?
Dat hele Quote-artikel over Steenbakkers ademt trouwens 'zware jongen'.
Dat deed die die Steenbakkers dus, die wilde alles in de doofpot hebben, ik denk ook dat het van hem af komt dat Badr, Ferhat en hijzelf alles in het begin alles hebben ontkent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen bv verklaren dat je op het veld stond toen het gebeurde terwijl je gewoon in de box was...dat heeft niet alleen aan het drank en drugsgebruik gelegen
Denk je dat de politie een dossier zou laten lekken waar ze zelf nogal slecht staan beschreven?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:57 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Fick zelfs heeft aangifte gedaan tegen de politie.
en ja ..F.Yondem is bevriend met Steenbakkers en met de Belgische vrouw??....
en niet met Badr Hari,ferhat wil Badr er laten draaien voor alles! ze waren ook in de Skybox.
Ik begreep gister dat het niet alleen Steenbakkers was, dat veel meer getuigenissen niet klopten met de beelden die de politie had (alleen dat de politie dus weer niet in gesprek ging met de getuigen om te vragen waarom de getuigenis niet kloptequote:Op vrijdag 27 september 2013 13:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat deed die die Steenbakkers dus, die wilde alles in de doofpot hebben, ik denk ook dat het van hem af komt dat Badr, Ferhat en hijzelf alles in het begin alles hebben ontkent.
Uhuhquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vreemde logica. Omdat de box duur was gebruikte niemand drugs? En na je 40e doe je zoiets ook niet meer?
Dat hele Quote-artikel over Steenbakkers ademt trouwens 'zware jongen'.
Niet alleen klopt het niet met de beelden (want in de box zelf hing geen camera) ze kloppen ook niet onderling.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik begreep gister dat het niet alleen Steenbakkers was, dat veel meer getuigenissen niet klopten met de beelden die de politie had (alleen dat de politie dus weer niet in gesprek ging met de getuigen om te vragen waarom de getuigenis niet klopte)
Hoe lang hebben ze Koen en consorten eigenlijk getapt? Weet jij dat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:09 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Niet alleen klopt het niet met de beelden (want in de box zelf hing geen camera) ze kloppen ook niet onderling.
Ze zetten de taps omdat ze dachten dat getuigen zouden worden beinvloed, maar als het dan daadwerkelijk gebeurd gaan ze er niet verder op in omdat ze de focus alleen maar op Badr zelf hadden
Ik ben een beetje bang en post niet alles.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien worden ze wel overmoedig en gaan ze alsnog ergens mee de fout in?
Ik hoef ze ook niet aan de deur, want ik heb een prima vaatwasser, een Miele.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:12 schreef tong80 het volgende:
Straks staat er een vriendje aan je deur. Die meeleest op FOK!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet aan de deur, want ik heb een prima vaatwasser, een Miele.
Maandenlang geloof ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Hoe lang hebben ze Koen en consorten eigenlijk getapt? Weet jij dat?
Vaartwasser is het topic hiernaast.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet aan de deur, want ik heb een prima vaatwasser, een Miele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |