Als ze er zelf achter zit, heeft ze dit natuurlijk via via laten gebeuren. Er is al zo veel mis gegaan in dit verhaal, dan kan dit er ook nog wel bij. Ze dikt het aan en gaat met een hoop bombarie aangifte doen. Des te meer reden voor haar om straks te zeggen dat echt Alles nu op straat ligt en haar arme client zich hier niet meer tegen kan verweren. Maar goed, weten doe ik het ook niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:10 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
En dan gaat ze aangifte (tegen haarzelf) doen omdat ze wil dat de rijksrecherche dit gaat uitzoeken
Ja echt he? Uit haar Fickken laten vallen. Maar zelfs dan rammelt het aan alle kantenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:07 schreef Smallish het volgende:
Maarruh, het zou mij ook niet verbazen als Ficq zelf gelekt heeft (wat klinkt dat goor)...
KRO Brandpunt heeft sinds de herstart het meest succesvolle jaar achter de rug, met gemiddeld 567.000 kijkers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:57 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat de reguliere kijkcijfers voor Brandpunt zijn?
quote:Reportage Badr Hari goed voor 672.000 kijkers
Geplaatst op Fri 27 Sep 2013 om 11:17
De reportage over Badri Hari van het programma Brandpunt Reporter trok donderdagavond 672.000 kijkers naar Nederland 2, goed voor 10,1 procent marktaandeel. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De uitzending over Hari was veelbesproken, omdat de KRO een spannende uitzending beloofde. Uiteindelijk bleek dat Brandpunt het volledige strafdossier van Hari in handen heeft en dat de politie veel fouten zou hebben gemaakt in de strafzaak tegen Hari.
Naar aanleiding van de uitzending hebben de advocaten van Hari besloten aangifte te doen tegen ambtenaren vanwege het uitlekken van het strafdossier.
De behaalde score is hoog voor Nederland 2. Het marktaandeel van het programma lag 87 procent boven het laatste weekgemiddelde van de publieke tv-zender.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:33 schreef Iwanius het volgende:
Misschien leuk voor de sensatiezoekers maar de uitzending van Brandpunt heeft wel 1 ding duidelijk gemaakt en wel dat men de hele soap inzake Badr Hari zat is en geen aandacht meer wil geven.
Nu de media nog overtuigen om het OM en de Politie dit in alle stilte verder te laten uitvechten.
http://stevenbrownsblog.w(...)pen-riool-boulevard/quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:00 schreef Paule33 het volgende:
Bekijk details
Steven Brown @ AmsterdamNoir 27 september
@ ParooI Badr Hari 'Bedreigde' Albert V. en John van den H., nadat zijn Vuile onderbroek Maanden te Droge ...http:// wp.me/p1rJO5-40R
Bekijk details Antwoorden Retweet Favoriet Meer
Steven Brown @
Whut?quote:met bijv. de officier van justitie Susanne Terpoorten ( ‘zitten mijn Riool- tietjes riool’) het Amsterdamse-OM onderhoudt
Hoeveel fouten kan je maken in een paar woorden?quote:Als twee ras valse nichten John van den Heuvel ( die kleed zich trouwen tegenwoordige als een verwend rijkeluis tiener) en zijn Boss Albert Verlinde
Het staat jou ook vrij een blog of website aan te maken en vol te gooien met allerlei nonsens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:06 schreef barca1971 het volgende:
Dat die vent nog ergens een podium voor krijgt blijft ook een raadsel, randdebiel
ff iets anders, weet iemand of Estelle miss nep boobies heeft, die foto's die hier van de week voorbij kwamen waar ze op Badr ligt, daar leek het ineens op te vallen..
Het is gewoon zijn eigen blogquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:06 schreef barca1971 het volgende:
Dat die vent nog ergens een podium voor krijgt blijft ook een raadsel, randdebiel
Misschien moet je dat dan volgende keer eerst even doen voor je zomaar roept dat hem een podium gegeven wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:57 schreef barca1971 het volgende:
Luister als je wil weten waar je over praat kun je tegenwoordig overal kijken om je feiten te checken, dat is wat iedereen doet anders is het een kwestie van zomaar wat roepen..
En het is toch ook belachelijk wat die Steve allemaal roept en doet, daar is elk zinnig mens het wel mee eens volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |