Eens, Grieks hè. En hij spreekt de taal ook netjes. En altijd blij. What's not to like. Komt hij ooit aan spelen toe denk je?quote:
Is hij jouw grote voorbeeld?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eens, Grieks hè. En hij spreekt de taal ook netjes. En altijd blij. What's not to like. Komt hij ooit aan spelen toe denk je?
Nee. Wordt niet serieus genomen als optie voor eerste keeper. Gewoon tweede keeper dus.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eens, Grieks hè. En hij spreekt de taal ook netjes. En altijd blij. What's not to like. Komt hij ooit aan spelen toe denk je?
Nee, maar vind het, zoals kapiteintje zegt, wel een sympathieke gozer. En is Grieks.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hij jouw grote voorbeeld?
Ah, jammer.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Wordt niet serieus genomen als optie voor eerste keeper. Gewoon tweede keeper dus.
Goede tweede keeper imo. Ook niks mis mee. Zou het hem alleen wel gunnen om ergens eerste man te zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, maar vind het, zoals kapiteintje zegt, wel een sympathieke gozer. En is Grieks.
[..]
Ah, jammer.
Zoet is een talentquote:Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef PSV1990- het volgende:
Keeper van Dort is et grootste keeperstalent van NL(na zoet)
Vind het altijd wel knap hoe dat soort jongens zich op een duur blijkbaar niet helemaal opvreten omdat ze nooit spelen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goede tweede keeper imo. Ook niks mis mee. Zou het hem alleen wel gunnen om ergens eerste man te zijn.
Omdat hij gaat karten in zijn vrije tijd natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe dat soort jongens zich op een duur blijkbaar niet helemaal opvreten omdat ze nooit spelen.
Hij heeft nog een contract uit de goede tijd geloof ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap hoe dat soort jongens zich op een duur blijkbaar niet helemaal opvreten omdat ze nooit spelen.
Renéquote:Op donderdag 26 september 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Kapi weer wat aandacht nodig heeft?
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh je bedoelde Zoet is jong. Ja, Zoet is jong.
Of hij is gewoon niet zo goed als iedereen beweert.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Kongolo krijgt geen speeltijd tot zijn 22e of zo?
Kunnen ze beter verhuren idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Kongolo krijgt geen speeltijd tot zijn 22e of zo?
Nee, hij is wel echt goed. Alleen als er 2 CV's geblesseerd moeten zijn voordat je aan de bak mag in een bekerwedstrijd kun je beter aandringen op een verhuur.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of hij is gewoon niet zo goed als iedereen beweert.
Gevalletje Vilhena.
Clasie, De Vrij en BMI waren ook écht goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij is wel echt goed. Alleen als er 2 CV's geblesseerd moeten zijn voordat je aan de bak mag in een bekerwedstrijd kun je beter aandringen op een verhuur.
Ja, maar hoe is dat relevant?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Clasie, De Vrij en BMI waren ook écht goed.
Bijzonder relevant is het. Het leert dat je Feyenoorders over hun eigen jeugd niet al te serieus moet nemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is dat relevant?
Dat ik het niet echt serieus meer neem als een Feyenoorder zegt dat een talentje echt goed is.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is dat relevant?
Bedankt René.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder relevant is het. Het leert dat je Feyenoorders over hun eigen jeugd niet al te serieus moet nemen.
Ga je nu weer heel de avond je act opvoeren?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder relevant is het. Het leert dat je Feyenoorders over hun eigen jeugd niet al te serieus moet nemen.
kongolo is een goeiequote:Op donderdag 26 september 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of hij is gewoon niet zo goed als iedereen beweert.
Gevalletje Vilhena.
Graag gedaan Gramulanion.quote:
Uh, nee. Ik geef gewoon m'n mening.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu weer heel de avond je act opvoeren?
Haha, ik moest ff denken maar toen snapte ik hem. Hij is goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Hij kan beter garnalen gaan pelle.
Je bent fascistischer dan Janmaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, ik moest ff denken maar toen snapte ik hem. Hij is goed.
Deze reactie is niet op waarheid gebaseerd.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:06 schreef Morendo het volgende:
Geen wonder dat Feyenoord niet voorstaat als de scheids niet een beetje helpt.
Ajax was gister genietenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Feyenoord speelt weer eens slecht. Gelukkig is er zondag ook nog de Friese derby om 14:30.
Ging gister bij de joden beter wou je zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Feyenoord speelt weer eens slecht. Gelukkig is er zondag ook nog de Friese derby om 14:30.
Briljante tactiek inderdaad, eerst de tegenstander afmatten en dan genadeloos toeslaan.quote:
Rens staat nog te springen, net zongen ze de hele tijd "wie niet springt is voor Cambuur"quote:Op donderdag 26 september 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had het beter gedaan met mijn FM-ervaring.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging gister bij de joden beter wou je zeggen.
Dat bedoel ik.quote:
Is hij door de vloer gezakt?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rens staat nog te springen, net zongen ze de hele tijd "wie niet springt is voor Cambuur"
Hij is de messen aan het slijpen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is hij door de vloer gezakt?
Armenteros net ook, het hele publiek dacht nog serieus ook dat het een penalty was. Zwakzinniger krijg je ze niet.quote:
Ja, bravo.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Armenteros neemt de bal aan.
Balbezit Dordrecht.
Doe ik het zo goed?
Neem eens een kijkje in de ArenA, kan je lachenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Armenteros net ook, het hele publiek dacht nog serieus ook dat het een penalty was. Zwakzinniger krijg je ze niet.
Grapje joh, probeer je er niet te veel over op te windenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt dit niet nodig René.
Ik word altijd vrolijk van het spel van Ajax.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in de ArenA, kan je lachen
Klopt, die blunders zijn best grappig eigenlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van het spel van Ajax.
Ik wind me er niet over op. Ik zeg gewoon dat je dit niet nodig hebt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje joh, probeer je er niet te veel over op te winden
Wat?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
Tering, Stijn. Dat was één van de meest verontrustende posts die je ooit hebt gemaakt.
De tegenstander maakt het Ajax graag makkelijk, altijd respect voor de Goden.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, die blunders zijn best grappig eigenlijk
Wat niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wind me er niet over op. Ik zeg gewoon dat je dit niet nodig hebt.
Dude.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van het spel van Ajax.
Dat plaatje van die persoon die vast erg goed kan koppen.quote:
Danny Koevermans?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat plaatje van die persoon die vast erg goed kan koppen.
Ik probeer me als een creatief iemand op te stellen vanavond. Met jouw ''maar Ajax dan!!!!!'' komen we ook niet verder.quote:
Ajax was geen god aap.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tegenstander maakt het Ajax graag makkelijk, altijd respect voor de Goden.
¡buen provechoquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Morendo het volgende:
Penalty scheids! Dat was een penalty!
In de Arena had je er al 3 gehadquote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Morendo het volgende:
Penalty scheids! Dat was een penalty!
De volgers van mijn Sierd de Vos kwis (*quiz) weten wellicht dat Eglofino Spaans is voor Schelvis.quote:
In Eindhoven, bedoel je.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef TheSolution het volgende:
[..]
[..]
In de Arena had je er al 3 gehad
Nelom achterstevoren is Molen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Wat is het toch treurig dat Nelom international is.
Ik vind het treurig dat jij een UI van Joost Prinsen hebt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Wat is het toch treurig dat Nelom international is.
Waar beweer ik van niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Onjuist, de Arena staat in Amsterdam
Oké, ik neem het mee.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het treurig dat jij een UI van Joost Prinsen hebt.
Ik troost mezelf met de bergen koekjes die ik produceer.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nog steeds verbolgen bent om die twee penalty's. Calimero.
Je weet dat dit het topic voor Feyenoord - Dordrecht is?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:19 schreef ABombali het volgende:
Bestaan er op fok ook voetballiefhebbers? Of alleen voetbalhaters? Ik zie alleen maar negatieve berichten in dit soort topics, alleen maar afkraken en klagen
Ja, ik. Ik ben super positief.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:19 schreef ABombali het volgende:
Bestaan er op fok ook voetballiefhebbers? Of alleen voetbalhaters? Ik zie alleen maar negatieve berichten in dit soort topics, alleen maar afkraken en klagen![]()
En de mensen die positief praten, bedoelen het sarcastisch
Dat had dit topic echt even nodig. Bedankt hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nelom achterstevoren is Molen.
Doe er mee wat je wilt.
Dat is niet mogelijk, die wordt je door je strot geduwd.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel ga ik 'm dan op bombastische wijze afwijzen.
Of zoals Ché Guevara altijd zei: Hasta la victoria siempre!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat had dit topic echt even nodig. Bedankt hoor.
Kan hier geen VBL-meme topic over gemaakt worden met lueken plaatjens.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Armenteros neemt de bal aan.
Balbezit Dordrecht.
Doe ik het zo goed?
Hij is een man, dus Le.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef Morendo het volgende:
De Vrij in het Spaans is La Libre.
Plaatjes vinden René en ik niet leuk. Die vinden wij stom.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan hier geen VBL-meme topic over gemaakt worden met lueken plaatjens.
Memes verpesten de grap.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan hier geen VBL-meme topic over gemaakt worden met lueken plaatjens.
René vindt bepaalde memes leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatjes vinden René en ik niet leuk. Die vinden wij stom.
naar amateurs..quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een zaadwedstrijd zeg. Waar de neuk zit ik naar te kijken
Dit heb je niet nodig Kapi.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE![]()
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEEGOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
GOLAZOOOOO DI PELLEEEEEE
Idd. Hij slaat 'm in de goal met 2 vuisten.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Is toch zuiver hands, of ben ik nou gek?
Nee, Mathijsen legde de bal gewoon voor zich neer voor de vrije trapquote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Kom op man, alsof Dordrecht hier ging stunten.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Volendam had meer kans in de ArenA iddquote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op man, alsof Dordrecht hier ging stunten.
Vind Volendam ook een betere ploeg hebben op papier. Dordrecht is niet eens zo bijzonder.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Volendam had meer kans in de ArenA idd
Gewoon met 4-2 gewonnen hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Volendam had meer kans in de ArenA idd
xDquote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Morendo het volgende:
Assistje Immers. Ondergewaardeerde voetballer.
Staan eerste uit toeval ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind Volendam ook een betere ploeg hebben op papier. Dordrecht is niet eens zo bijzonder.
Heb ik dat toeval genoemd dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De PEC Zwolle-hype waar jij niet tegen kan dan?
Wat heeft dit er mee te maken?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Makkelijk begin gehad, de laatste 2 wedstrijden hebben ze ook al verloren.quote:
Met een betere scheids win je in reguliere tijd al met 5-1.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Met dank aan de scheids ja
Uh, oke.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom ook ''even tussendoor''.
Die rugnummers vind ik het lelijkste van het shirt, net stukken tape.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Dat witte ondershirt blijft lelijk, Puma
Moet ik nog slingers en hoedjes kopen voor je grote 200.000 posts feest?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax blijft inderdaad de standaard qua voetbal in Nederland.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef TheSolution het volgende:
Nelom is slecht zeg, bijna van het niveau Blind nu
Néh. Geen behoefte aan.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik nog slingers en hoedjes kopen voor je grote 200.000 posts feest?
Klopt, ziet er ook niet uit. Benieuwd waar Adidas mee komt volgend jaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die rugnummers vind ik het lelijkste van het shirt, net stukken tape.
Je draait weer door de laatste tijd. Het zullen de hormonen wel zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas geven ze nu de ondergrens aanquote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax blijft inderdaad de standaard qua voetbal in Nederland.
Als je zo offtopic gaat posten moet ik er even overheen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gedaan man.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je zo offtopic gaat posten moet ik er even overheen.
[ afbeelding ]
Dit is geen manier om over je moeder te praten.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
Even tussendoor:
Reuzenbadeend doet nu ook VS aan
PSV gaf 50% .quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef TheSolution het volgende:
[..]
PSV was gister gehandicapte 4-jarigen niveau
Ze hebben nog geen enkele kans gehad.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Triest eigenlijk dat Dordrecht de grootste kansen heeft gehad.
Zijn vervanger is in potentie 20x beter,quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je zo offtopic gaat posten moet ik er even overheen.
[ afbeelding ]
SPOILER: Niet lezen als je Stijn bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat je nogal veel met andere clubs bezig bent.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef TheSolution het volgende:
[..]
PSV was gister gehandicapte 4-jarigen niveau
Ze dringen inderdaad flink aan, het is wachten op de gelijkmaker.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Triest eigenlijk dat Dordrecht de grootste kansen heeft gehad.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel posts heeft hij nu?SPOILER: Niet lezen als je Stijn bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fransman, telt niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn vervanger is in potentie 20x beter,
[ afbeelding ]
Op 100 geven ze ajax pakkie met 4-0 hahaquote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Oh, dus op 100% zijn ze gehandicapte 8-jarigen? Sneu voor een profclub
Dan toch moet Ajax met twee vingers in hun neus winnen van zo'n club.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind Volendam ook een betere ploeg hebben op papier. Dordrecht is niet eens zo bijzonder.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILER: Niet lezen als je Stijn bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
SPOILER: Niet lezen als je Stijn bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILER: Niet lezen als je Stijn bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pizza.quote:
ok baasquote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
Kan dat treurige PSV vs Ajax vs Feyenoord gebeuren nu stoppen? Laten we ons tot deze wedstrijd beperken.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Een foto van jouw huilend bebloede gezicht zou wel mooi zijn ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Oh dolletjes. Dat zal hij leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mad?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een foto van jouw huilend bebloede gezicht zou wel mooi zijn ja.
Oh Oh, Bra Bra, Pow Pow Pow.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
En hou op met Stijn pesten. Belhamels.
Ok. Maar dat originele idee van mij doen we wel he?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
En hou op met Stijn pesten. Belhamels.
Tja, helaas.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
Die Armenteros valt tot nu toe behoorlijk tegen.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zouden met deze discussie stoppen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]wtf heb jij laatste tijd man gekke gast.
En interview met de Kraaijquote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De loting zal vast weer rond middernacht zijn omdat de SBS6/Veronica eerst ellenlange samenvattinkjes heeft.
Ik hoop dat er weer iemand met de piero bijzit.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En interview met de Kraaij
Ja, en hij leverde elke bal in.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft het oogappeltje van Lambiek nog gespeeld?
Corona ja?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, en hij leverde elke bal in.
Ik zou een beetje oppassen met wat je zegt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zlatan?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft het oogappeltje van Lambiek nog gespeeld?
Hij viel in en speelde als een patatje.quote:
Had hij een verklaring daarvoor?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jep. Alles zo in de voeten van Dijks.
Verzint die er gewoon bijquote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe kan hij met zo'n snelheid constateren dat die bal OVER het doel zou zijn gegaan.![]()
Wtf..
Corona schijnt ook ooit meegespeeld te hebben in een elftal van Jan Boskamp.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij viel in en speelde als een patatje.
Teringquote:Op donderdag 26 september 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corona schijnt ook ooit meegespeeld te hebben in een elftal van Jan Boskamp.
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Janmaat is geblesseerd
Water is nat
Leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Janmaat is geblesseerd
Water is nat
Nieuwe FIFA-regel. Minimaal vier blanken in ieder team.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Van Beek erin?Waarom geen Kongolo?
Hansie zelf.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie flanst nu eigenlijk de samenvattingen bij SBS6 in elkaar nu Leo afwezig is?
Van Beekquote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien is het niet zo'n groot talent als iedereen denkt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Kongolo is toch centrale verdediger en Van Beek rechtsback?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is het niet zo'n groot talent als iedereen denkt.
Daarom moet hij juist spelen. Dan kunnen we daar achter komen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onmogelijk, de opleiding van Feyenoord is de creme de la cremequote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn. Ik vind jou een kneus.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onmogelijk, de opleiding van Feyenoord is de creme de la creme
Van Beek is een centrale verdediger hoor. Is een paar keer op de rechtsback gezet, dat terzijdequote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Kongolo is toch centrale verdediger en Van Beek rechtsback?
Emile Schelvis had nu gezegd "in het Rotterdamse".quote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef TheSolution het volgende:
Wist je dat Armenteros in Rotterdam ook wel Skeerenteros wordt genoemd?
Koeman traint dagelijks met hem.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom moet hij juist spelen. Dan kunnen we daar achter komen.
Dus? Kongolo had gewoon op de plaats van Mathijsen kunnen spelen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Kongolo is toch centrale verdediger en Van Beek rechtsback?
En Cabralverlies?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:55 schreef TheSolution het volgende:
Janmaat heet ook wel Janmattie in Roffa
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:55 schreef TheSolution het volgende:
Het gaat over een eventuele vervanger van Janmaat op rechts dus deze post slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koeman traint dagelijks met hem.
[..]
Dus? Kongolo had gewoon op de plaats van Mathijsen kunnen spelen.
Snap je post niet zo goed eigenlijk.
Wat?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat over een eventuele vervanger van Janmaat op rechts dus deze post slaat nergens op.
En Koeman de Hakkelaarquote:Op donderdag 26 september 2013 21:55 schreef TheSolution het volgende:
Eigenlijk zijn wij de twee enige normale users hier.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat?Kapi vroeg waarom Van Beek er in kwam ipv Kongolo.
Jij bent echt raar.
Nu ben ik gekwetst. Maar oké.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij de twee enige normale users hier.
Niet met de XXL Frikandel?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoordpubliek is meer met zichzelf bezig dan met de wedstrijd.
True that.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij de twee enige normale users hier.
Jij bent een exceptionele user.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben ik gekwetst. Maar oké.
Omdat Van Beek vaker op rechts speelt en Kongolo niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat?Kapi vroeg waarom Van Beek er in kwam ipv Kongolo.
Jij bent echt raar.
Sommige zijn bezig met hun frikandelquote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoordpubliek is meer met zichzelf bezig dan met de wedstrijd.
Oh ja, het is al zo vanzelfsprekend geworden. Soms vergeet je hetquote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent een exceptionele user.
Ga nou maar FUT-spelers in de Kuip verhandelen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat Van Beek vaker op rechts speelt en Kongolo niet?
Hij kwam er in voor Mathijsen die centraal staat.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat Van Beek vaker op rechts speelt en Kongolo niet?
Het kan dus letterlijk de beste overkomen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, het is al zo vanzelfsprekend geworden. Soms vergeet je het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |