Of hij is gewoon niet zo goed als iedereen beweert.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Kongolo krijgt geen speeltijd tot zijn 22e of zo?
Kunnen ze beter verhuren idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Kongolo krijgt geen speeltijd tot zijn 22e of zo?
Nee, hij is wel echt goed. Alleen als er 2 CV's geblesseerd moeten zijn voordat je aan de bak mag in een bekerwedstrijd kun je beter aandringen op een verhuur.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of hij is gewoon niet zo goed als iedereen beweert.
Gevalletje Vilhena.
Clasie, De Vrij en BMI waren ook écht goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij is wel echt goed. Alleen als er 2 CV's geblesseerd moeten zijn voordat je aan de bak mag in een bekerwedstrijd kun je beter aandringen op een verhuur.
Ja, maar hoe is dat relevant?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Clasie, De Vrij en BMI waren ook écht goed.
Bijzonder relevant is het. Het leert dat je Feyenoorders over hun eigen jeugd niet al te serieus moet nemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is dat relevant?
Dat ik het niet echt serieus meer neem als een Feyenoorder zegt dat een talentje echt goed is.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is dat relevant?
Bedankt René.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder relevant is het. Het leert dat je Feyenoorders over hun eigen jeugd niet al te serieus moet nemen.
Ga je nu weer heel de avond je act opvoeren?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder relevant is het. Het leert dat je Feyenoorders over hun eigen jeugd niet al te serieus moet nemen.
kongolo is een goeiequote:Op donderdag 26 september 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of hij is gewoon niet zo goed als iedereen beweert.
Gevalletje Vilhena.
Graag gedaan Gramulanion.quote:
Uh, nee. Ik geef gewoon m'n mening.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu weer heel de avond je act opvoeren?
Haha, ik moest ff denken maar toen snapte ik hem. Hij is goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef Morendo het volgende:
Hij kan beter garnalen gaan pelle.
Je bent fascistischer dan Janmaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, ik moest ff denken maar toen snapte ik hem. Hij is goed.
Deze reactie is niet op waarheid gebaseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |