Moet ik nog slingers en hoedjes kopen voor je grote 200.000 posts feest?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom ook ''even tussendoor''.
Ajax blijft inderdaad de standaard qua voetbal in Nederland.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef TheSolution het volgende:
Nelom is slecht zeg, bijna van het niveau Blind nu
Néh. Geen behoefte aan.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik nog slingers en hoedjes kopen voor je grote 200.000 posts feest?
Klopt, ziet er ook niet uit. Benieuwd waar Adidas mee komt volgend jaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die rugnummers vind ik het lelijkste van het shirt, net stukken tape.
Je draait weer door de laatste tijd. Het zullen de hormonen wel zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom ook ''even tussendoor''.
Helaas geven ze nu de ondergrens aanquote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax blijft inderdaad de standaard qua voetbal in Nederland.
Als je zo offtopic gaat posten moet ik er even overheen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed gedaan man.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je zo offtopic gaat posten moet ik er even overheen.
[ afbeelding ]
Dit is geen manier om over je moeder te praten.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef Cavaliers het volgende:
Even tussendoor:
Reuzenbadeend doet nu ook VS aan
PSV gaf 50% .quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef TheSolution het volgende:
[..]
PSV was gister gehandicapte 4-jarigen niveau
Ze hebben nog geen enkele kans gehad.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Triest eigenlijk dat Dordrecht de grootste kansen heeft gehad.
Zijn vervanger is in potentie 20x beter,quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je zo offtopic gaat posten moet ik er even overheen.
[ afbeelding ]
SPOILER: Niet lezen als je Stijn bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat je nogal veel met andere clubs bezig bent.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef TheSolution het volgende:
[..]
PSV was gister gehandicapte 4-jarigen niveau
Ze dringen inderdaad flink aan, het is wachten op de gelijkmaker.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Triest eigenlijk dat Dordrecht de grootste kansen heeft gehad.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel posts heeft hij nu?SPOILER: Niet lezen als je Stijn bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fransman, telt niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn vervanger is in potentie 20x beter,
[ afbeelding ]
Op 100 geven ze ajax pakkie met 4-0 hahaquote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Oh, dus op 100% zijn ze gehandicapte 8-jarigen? Sneu voor een profclub
Dan toch moet Ajax met twee vingers in hun neus winnen van zo'n club.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind Volendam ook een betere ploeg hebben op papier. Dordrecht is niet eens zo bijzonder.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILER: Niet lezen als je Stijn bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |