quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alba... Alba mag de schitterend gevormde kont van Nicki geeneens kussen.
Dat vind ik niet leuk. Plaatjes die niets met het voetbal te maken hebben vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan moet je bij Johannes zijn, die gaat over de Alba's.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelde Ajax net?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier geeft hij Bojan, speler van Ajax, de club die zonet gespeeld heeft, een kusje.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daarom is het ontopic. Altijd klagen en ongein is ontopic.quote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom is het ontopic. Altijd klagen en ongein is ontopic.
Leuke plaatjes van een actrice die toevallig dezelfde achternaam heeft als een voetballer is offtopic en een grof schandaal.
Het is niet goed maar wel zo ontzettend leuk!quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Bas van Veenendaal stelt echt geen enkele kritische vraag, waarom staat zoiets daar..
Knotsgek interviewquote:Op woensdag 25 september 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet goed maar wel zo ontzettend leuk!![]()
[/FOX]
Clubtopics lees ik niet, dus: nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
Genieten jullie ook zo van het Ajaxtopic?
Wat is Castaignos dan als Djordjevic een houten klaas is?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, die houten klaas van een Djordjevic in de basis.
volwassenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef Cavaliers het volgende:
Zondag keihard uitfluiten dat volkslied. SCC!
Twente-supporters gaan dan ook doordeweeks met appelsap, Snickers en drop op pad.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef Momo... het volgende:
Twente en Heerenveen supporters gewoon door elkaar heen op tribune
Bijker is een linksback Frits.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt komende zondag wel. Lekker duelleren met de duistere Cambuur-rechtsback Lucas B.
Oh, sorry.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bijker is een linksback Frits.
ik dacht dat jij voor ajax was?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie niet springt is voor Cambuur.
Rens springt nu in zijn huiskamer.
Ja?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ik dacht dat jij voor ajax was?
Nee, hij is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ik dacht dat jij voor ajax was?
Ik kom alleen dom over op domme mensen.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt op deze manier wat dom over, maar dat geeft niet.
Hij heeft wel een goede kopbal met zijn achterhoofd.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Djordevic is nog niet echt een verbetering.
Ach, zelfs bewuste vuistslagen in het gezicht worden tegenwoordig niet meer bestraft.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jawel, hij schopt hem gewoon zonder enige intentie om de bal te spelen.
je hebt gelijk, misschien had je er geld op moeten zettenquote:
Heb ik al staan op Dijksquote:Op donderdag 26 september 2013 19:09 schreef Ironisch het volgende:
[..]
je hebt gelijk, misschien had je er geld op moeten zetten
Groningen dat is knapquote:Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef Vasion het volgende:
Dijks schiet op goal. Doeltrap Groningen.
Dat die Heerenveen-jongen helemaal para werd viel hem niet aan te rekenen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
Die Bjelland is ook een mooieHij valt gewoon, maar zo'n patser denkt meteen aan schwalbe. Dat hij eerst eens boos is op zichzelf na die prachtige aanname waar de 1-0 uit viel.
Ik weet niet of het zin heeft om vrouwen een grap uit te leggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag, want dit slaat nergens op.
Okequote:Op donderdag 26 september 2013 19:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zin heeft om vrouwen een grap uit te leggen.
JJ van Gangelen is dan weer erg jammer.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
Een wedstrijd met Evert, dat is pas een goed begin van de avond.
Jan van Halst blijft toch wel de grootste ramp.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
JJ van Gangelen is dan weer erg jammer.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Het is wel duidelijk waar Koppers zijn opleiding genoot.
Koppers is toch verkocht?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Koppers en Dijks spelen, onze 3e en 4e linksback
Cambuur en Heerenveen hebben iets tegen elkaar geloof ik.quote:
Davy snapt rivaliteit niet zo goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cambuur en Heerenveen hebben iets tegen elkaar geloof ik.
of weggegeven, dat zou ook zomaar kunnen.quote:
Hoho, dat de stadionspeaker na het scoren van een doelpunt het publiek betrekt bij het vieren hebben zij bedacht. Dit is zelfs zo succesvol dat ze het nu in Duitsland kopiëren.quote:
Ze hebben geluk dat TwenteFC er niet bij is, dan zouden ze wel anders piepen.quote:
Die hele club is nep. De supporters waren eerst allemaal voor Ajax, maar toen Twente kampioen werd stonden ze ineens met hun rukkers sjaaltje. De liedjes zijn allemaal afkomstig van Liverpool of Totenham en zelfs de poort is hetzelfde als bij Liverpool.quote:
Nog steeds boos over zaterdag ?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hele club is nep. De supporters waren eerst allemaal voor Ajax, maar toen Twente kampioen werd stonden ze ineens met hun rukkers sjaaltje. De liedjes zijn allemaal afkomstig van Liverpool of Totenham en zelfs de poort is hetzelfde als bij Liverpool.
Mijn humeur is niet afhankelijk van een uitslag. Anders ben ik nogal vaak boos. Je bent toch geen supporter voor een enkele uitslag.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nog steeds boos over zaterdag ?
Ahhhh het kleine broertje wil aandachtquote:Op donderdag 26 september 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hele club is nep. De supporters waren eerst allemaal voor Ajax, maar toen Twente kampioen werd stonden ze ineens met hun rukkers sjaaltje. De liedjes zijn allemaal afkomstig van Liverpool of Totenham en zelfs de poort is hetzelfde als bij Liverpool.
Heraclesfan of niet , deze heeft wel gelijkquote:Op donderdag 26 september 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze niet horen daar.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heraclesfan of niet , deze heeft wel gelijk
Dat dacht ik net ook alquote:
Waarom niet? Geen Europees voetbal, geen bekervoetbal meer. Slim gedaan van die gasten.quote:
'Daar'.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze niet horen daar.
voornamelijk Finnbogason doet het goedquote:Op donderdag 26 september 2013 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij doet het 'eindelijk' goed bij een club of niet
Ook leuk dat ze zichzelf verkopen aan een investeringsmaatschappijquote:Op donderdag 26 september 2013 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar dat willen ze niet horen daar.
Die wil ik ook wel eens zien.quote:
Arrogant, 1x kampioen geworden en denken dat je bij de top van NL hoort.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Beker en Europa zijn niet belangrijk, we richten ons vol op de titel."
- Stief
Een van die spelers is Castaignos. Slim gedaan van Joop.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook leuk dat ze zichzelf verkopen aan een investeringsmaatschappij
Ze blijven altijd dat provincieclubje dat alleen regionale bekendheid heeftquote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Arrogant, 1x kampioen geworden en denken dat je bij de top van NL hoort.
Ja en ze hebben al zoveel met imagoquote:Op donderdag 26 september 2013 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook leuk dat ze zichzelf verkopen aan een investeringsmaatschappij
Hij quote wel Stief, dan moet het waar zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Arrogant, 1x kampioen geworden en denken dat je bij de top van NL hoort.
Zonder hulp van de gemeente, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze blijven altijd dat provincieclubje dat alleen regionale bekendheid heeft
Joop is de beste voorzitter van nlquote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een van die spelers is Castaignos. Slim gedaan van Joop.
Corona es una cerveza.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel eens zien.
Wat loop je constant te haten op Twentequote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ze hebben al zoveel met imagoVitesse 2.
Lekker de wijken inquote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ze hebben al zoveel met imagoVitesse 2.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat loop je constant te haten op Twente
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corona es una cerveza.
GGMM snapt dit.
Schalleke sluist stiekem geld doorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zonder hulp van de gemeente, dat dan weer wel.
Hasta la vista, baby.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Knap, je hebt in een zinnetje mijn halve Spaanse woordenschat gebruikt.
Die gekke Almeloërs hebben nou eenmaal een hekel aan de succesvolle(re) streekgenoot.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat heb je als Heraclessupporter niet nodig toch?
No problemo.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hasta la vista, baby.
De Spaanse woordenschat van Arnold.
Kan Ajax hem weer terug halen na 5 jaar voor de hoofdprijsquote:Op donderdag 26 september 2013 20:12 schreef Morendo het volgende:
De Kamps, laat eens zien dat je uit de Ajax-school komt.
Beetje meer vriendelijkheid tussen beide clubs zou wel mogenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gekke Almeloërs hebben nou eenmaal een hekel aan de succesvolle(re) streekgenoot.
Of wanneer de huurperiode is afgelopen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Kan Ajax hem weer terug halen na 5 jaar voor de hoofdprijs
Oh shitquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of wanneer de huurperiode is afgelopen.
Ik heb gewoon een hekel aan die nep fans en ik kan je vertellen dat zijn er hier in de buurt nogal wat. Voor de echte fans heb ik wel respect.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat heb je als Heraclessupporter niet nodig toch?
Ik heb ook geen hekel aan die club hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje meer vriendelijkheid tussen beide clubs zou wel mogenIk mag ze allebei wel
Jij bevestigd mijn beeld weer.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gekke Almeloërs hebben nou eenmaal een hekel aan de succesvolle(re) streekgenoot.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben het wel met Evert eens dat de scheidsrechter wel kan affluiten.
Evert wacht op een hoogtepuntje zoals deze.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Finnbogason wil er nog wel 1 maken hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yo me voy.
De woordenschat van Louis.
Dat is duidelijk een zeer bijzonder accent waarbij het Spaans geperfectioneerd is.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een zeer bijzonder accent waarbij het Spaans geperfectioneerd is.
Gaalicisch noemen ze het in Spanje.
Binnenkort zal algemeen beschaafd Spaans zo klinken. Dan spreken ze daar eindelijk Spaans volgens de Van Gaal filosofie.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een zeer bijzonder accent waarbij het Spaans geperfectioneerd is.
Gaalicisch noemen ze het in Spanje.
Louis is dan ook de BESTE in diverse talen. Nederlands, Spaans, Duits, Engels, Frans (waarschijnlijk).quote:Op donderdag 26 september 2013 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Binnenkort zal algemeen beschaafd Spaans zo klinken. Dan spreken ze daar eindelijk Spaans volgens de Van Gaal filosofie.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Corona heeft alleen maar balverlies geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wil jij het gaan vergelijken dan, als het niet op basis van resultaten is de afgelopen decennia. Of de afgelopen 5 jaar, of wat je ook wil.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bevestigd mijn beeld weer.Alleen maar kijken naar de ranglijst en daar dan trots op lopen doen. Niks knaps aan met 5 x zoveel geld. Net zoals het niet knap is dat PSG en Monaco ineens toppers zijn.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit de vriendin van Corona?Nee zn zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Niks Twente is beter, maar dat is toch logische? Net zoals PSV weer beter dan Twente is wat ook logische is, maar wanneer wij van jullie verliezen is dat toch geen reden om helemaal blij te zijn, want het is gewoon normaal. Dat bedoelde ik meer te zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe wil jij het gaan vergelijken dan, als het niet op basis van resultaten is de afgelopen decennia. Of de afgelopen 5 jaar, of wat je ook wil.
Ik ben altijd blij wanneer Twente wint, wat is daar op tegen?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niks Twente is beter, maar dat is toch logische? Net zoals PSV weer beter dan Twente is wat ook logische is, maar wanneer wij van jullie verliezen is dat toch geen reden om helemaal blij te zijn, want het is gewoon normaal. Dat bedoelde ik meer te zeggen.
Dat snap ik. Ik bedoel meer die kleuters die dan helemaal lijp gaan doen alsof het geweldig is en het bijzonder knap is van Twente en Heracles er gewoon helemaal niks van en dat het allemaal niks met budgets heeft te maken. Nu heb ik het wel over de 'fox supporters'quote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij wanneer Twente wint, wat is daar op tegen?
Namaak club en publiek.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Het Twente publiek maakt ook nauwelijks geluid zeg.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond het best stoer hoor, dat Hasj, Coke en Pillen.
Bij-effect van die Hedel medicijnen die Jan slikt.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Die 2 geilen op iets waarmee ze hun benen breken als ze dat proberen
heeft ook in belgie gevoetbald en ijslands lijkt wel beetje op nederlands volgens mijquote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
Hij kan al goed Nederlands, beter dan de meeste Turken of Marokkanen die hier al 10+ jaar zijn.
Toch respect voor die gozerquote:Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef Ironisch het volgende:
[..]
heeft ook in belgie gevoetbald en ijslands lijkt wel beetje op nederlands volgens mij
Dat klopt. Maar niet dan Koerden. Die zijn heel goed in Nederlands.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
Hij kan al goed Nederlands, beter dan de meeste Turken of Marokkanen die hier al 10+ jaar zijn.
Als ik het goed begreep is het er zo een die je de volgende ochtend nog proeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit nou die match met de Frikadel XXL? Die had ik ook wel gewild.
Ja, als je em in je koker steekt zoals de dok geprobeerd hebquote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep is het er zo een die je de volgende ochtend nog proeft.
Dat komt door zijn beugeltje, die spiegelt en dan zie je als het ware jezelf.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Boëtius heeft een muil die mij niet aanstaat.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Boëtius heeft een muil die mij niet aanstaat.
xxl ballenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zet in op 186 lange ballen van Feyenoord, iemand meer?
Dat wel ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Toch vind ik hem wel verreweg het grootste talent van Feyenoord.
Ik denk dat je Ruudje Vormer bent vergeten.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Toch vind ik hem wel verreweg het grootste talent van Feyenoord.
Je bedoelt Mulder?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ruudje Vormer bent vergeten.
En een of andere exotische verrassing waarvan ik de naam ben vergeten.
Deze heldquote:
Waarom?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neem eens een UI man.
Gewoon de bordjes Noordwijk gevolgd.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zo'n figuur als Schaken bij het Nederlands elftal terecht is gekomen is mij een raadsel.
Hij woonde toch in Lelystad? Dan ben je niet strietwais.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes Noordwijk gevolgd.
Yo betekent 'ik'.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
''Yo yo, yo yo, yo yo, Feyenoord, Feyenoord....''
Diepe teksten.
Is een goede voor in de kleedkamer, gezellig, hij kan dammen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zo'n figuur als Schaken bij het Nederlands elftal terecht is gekomen is mij een raadsel.
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
''Yo yo, yo yo, yo yo, Feyenoord, Feyenoord....''
Diepe teksten.
Klopt, mee eens. Ajax bash ook altijd terecht.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.
Klapperen als een AZ'erquote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |