Dat die Heerenveen-jongen helemaal para werd viel hem niet aan te rekenen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
Die Bjelland is ook een mooieHij valt gewoon, maar zo'n patser denkt meteen aan schwalbe. Dat hij eerst eens boos is op zichzelf na die prachtige aanname waar de 1-0 uit viel.
Ik weet niet of het zin heeft om vrouwen een grap uit te leggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag, want dit slaat nergens op.
Okequote:Op donderdag 26 september 2013 19:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zin heeft om vrouwen een grap uit te leggen.
JJ van Gangelen is dan weer erg jammer.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
Een wedstrijd met Evert, dat is pas een goed begin van de avond.
Jan van Halst blijft toch wel de grootste ramp.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
JJ van Gangelen is dan weer erg jammer.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Het is wel duidelijk waar Koppers zijn opleiding genoot.
Koppers is toch verkocht?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Koppers en Dijks spelen, onze 3e en 4e linksback
Cambuur en Heerenveen hebben iets tegen elkaar geloof ik.quote:
Davy snapt rivaliteit niet zo goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Cambuur en Heerenveen hebben iets tegen elkaar geloof ik.
of weggegeven, dat zou ook zomaar kunnen.quote:
Hoho, dat de stadionspeaker na het scoren van een doelpunt het publiek betrekt bij het vieren hebben zij bedacht. Dit is zelfs zo succesvol dat ze het nu in Duitsland kopiëren.quote:
Ze hebben geluk dat TwenteFC er niet bij is, dan zouden ze wel anders piepen.quote:
Die hele club is nep. De supporters waren eerst allemaal voor Ajax, maar toen Twente kampioen werd stonden ze ineens met hun rukkers sjaaltje. De liedjes zijn allemaal afkomstig van Liverpool of Totenham en zelfs de poort is hetzelfde als bij Liverpool.quote:
Nog steeds boos over zaterdag ?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hele club is nep. De supporters waren eerst allemaal voor Ajax, maar toen Twente kampioen werd stonden ze ineens met hun rukkers sjaaltje. De liedjes zijn allemaal afkomstig van Liverpool of Totenham en zelfs de poort is hetzelfde als bij Liverpool.
Mijn humeur is niet afhankelijk van een uitslag. Anders ben ik nogal vaak boos. Je bent toch geen supporter voor een enkele uitslag.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nog steeds boos over zaterdag ?
Ahhhh het kleine broertje wil aandachtquote:Op donderdag 26 september 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hele club is nep. De supporters waren eerst allemaal voor Ajax, maar toen Twente kampioen werd stonden ze ineens met hun rukkers sjaaltje. De liedjes zijn allemaal afkomstig van Liverpool of Totenham en zelfs de poort is hetzelfde als bij Liverpool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |