Ik heb gewoon een hekel aan die nep fans en ik kan je vertellen dat zijn er hier in de buurt nogal wat. Voor de echte fans heb ik wel respect.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat heb je als Heraclessupporter niet nodig toch?
Ik heb ook geen hekel aan die club hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje meer vriendelijkheid tussen beide clubs zou wel mogenIk mag ze allebei wel
Jij bevestigd mijn beeld weer.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gekke Almeloërs hebben nou eenmaal een hekel aan de succesvolle(re) streekgenoot.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben het wel met Evert eens dat de scheidsrechter wel kan affluiten.
Evert wacht op een hoogtepuntje zoals deze.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Finnbogason wil er nog wel 1 maken hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yo me voy.
De woordenschat van Louis.
Dat is duidelijk een zeer bijzonder accent waarbij het Spaans geperfectioneerd is.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een zeer bijzonder accent waarbij het Spaans geperfectioneerd is.
Gaalicisch noemen ze het in Spanje.
Binnenkort zal algemeen beschaafd Spaans zo klinken. Dan spreken ze daar eindelijk Spaans volgens de Van Gaal filosofie.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een zeer bijzonder accent waarbij het Spaans geperfectioneerd is.
Gaalicisch noemen ze het in Spanje.
Louis is dan ook de BESTE in diverse talen. Nederlands, Spaans, Duits, Engels, Frans (waarschijnlijk).quote:Op donderdag 26 september 2013 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Binnenkort zal algemeen beschaafd Spaans zo klinken. Dan spreken ze daar eindelijk Spaans volgens de Van Gaal filosofie.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Corona heeft alleen maar balverlies geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wil jij het gaan vergelijken dan, als het niet op basis van resultaten is de afgelopen decennia. Of de afgelopen 5 jaar, of wat je ook wil.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bevestigd mijn beeld weer.Alleen maar kijken naar de ranglijst en daar dan trots op lopen doen. Niks knaps aan met 5 x zoveel geld. Net zoals het niet knap is dat PSG en Monaco ineens toppers zijn.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit de vriendin van Corona?Nee zn zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Niks Twente is beter, maar dat is toch logische? Net zoals PSV weer beter dan Twente is wat ook logische is, maar wanneer wij van jullie verliezen is dat toch geen reden om helemaal blij te zijn, want het is gewoon normaal. Dat bedoelde ik meer te zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoe wil jij het gaan vergelijken dan, als het niet op basis van resultaten is de afgelopen decennia. Of de afgelopen 5 jaar, of wat je ook wil.
Ik ben altijd blij wanneer Twente wint, wat is daar op tegen?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niks Twente is beter, maar dat is toch logische? Net zoals PSV weer beter dan Twente is wat ook logische is, maar wanneer wij van jullie verliezen is dat toch geen reden om helemaal blij te zijn, want het is gewoon normaal. Dat bedoelde ik meer te zeggen.
Dat snap ik. Ik bedoel meer die kleuters die dan helemaal lijp gaan doen alsof het geweldig is en het bijzonder knap is van Twente en Heracles er gewoon helemaal niks van en dat het allemaal niks met budgets heeft te maken. Nu heb ik het wel over de 'fox supporters'quote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij wanneer Twente wint, wat is daar op tegen?
Namaak club en publiek.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Het Twente publiek maakt ook nauwelijks geluid zeg.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond het best stoer hoor, dat Hasj, Coke en Pillen.
Bij-effect van die Hedel medicijnen die Jan slikt.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Die 2 geilen op iets waarmee ze hun benen breken als ze dat proberen
heeft ook in belgie gevoetbald en ijslands lijkt wel beetje op nederlands volgens mijquote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
Hij kan al goed Nederlands, beter dan de meeste Turken of Marokkanen die hier al 10+ jaar zijn.
Toch respect voor die gozerquote:Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef Ironisch het volgende:
[..]
heeft ook in belgie gevoetbald en ijslands lijkt wel beetje op nederlands volgens mij
Dat klopt. Maar niet dan Koerden. Die zijn heel goed in Nederlands.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
Hij kan al goed Nederlands, beter dan de meeste Turken of Marokkanen die hier al 10+ jaar zijn.
Als ik het goed begreep is het er zo een die je de volgende ochtend nog proeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit nou die match met de Frikadel XXL? Die had ik ook wel gewild.
Ja, als je em in je koker steekt zoals de dok geprobeerd hebquote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep is het er zo een die je de volgende ochtend nog proeft.
Dat komt door zijn beugeltje, die spiegelt en dan zie je als het ware jezelf.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Boëtius heeft een muil die mij niet aanstaat.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Boëtius heeft een muil die mij niet aanstaat.
xxl ballenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zet in op 186 lange ballen van Feyenoord, iemand meer?
Dat wel ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Toch vind ik hem wel verreweg het grootste talent van Feyenoord.
Ik denk dat je Ruudje Vormer bent vergeten.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
Toch vind ik hem wel verreweg het grootste talent van Feyenoord.
Je bedoelt Mulder?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ruudje Vormer bent vergeten.
En een of andere exotische verrassing waarvan ik de naam ben vergeten.
Deze heldquote:
Waarom?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neem eens een UI man.
Gewoon de bordjes Noordwijk gevolgd.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zo'n figuur als Schaken bij het Nederlands elftal terecht is gekomen is mij een raadsel.
Hij woonde toch in Lelystad? Dan ben je niet strietwais.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes Noordwijk gevolgd.
Yo betekent 'ik'.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
''Yo yo, yo yo, yo yo, Feyenoord, Feyenoord....''
Diepe teksten.
Is een goede voor in de kleedkamer, gezellig, hij kan dammen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zo'n figuur als Schaken bij het Nederlands elftal terecht is gekomen is mij een raadsel.
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
''Yo yo, yo yo, yo yo, Feyenoord, Feyenoord....''
Diepe teksten.
Klopt, mee eens. Ajax bash ook altijd terecht.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.
Klapperen als een AZ'erquote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |