Topshow.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedrijfsuitje voor de 3e keer verzet. Je verwacht het niet.
Ja, Vara's Vuurwerkquote:Op donderdag 26 september 2013 09:53 schreef zweefbij het volgende:
Denk aan Henk, dat was nog eens radio. En vara's vuurwerk.
Kut, ik word oud
Die kende ik eerderquote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
All Saints - Under the Bridge![]()
![]()
Wat doe je in fucking Veenendaal?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Pino112 het volgende:
Gr gr vanuitVeenendaal
.
Was nog maar net uit de trein en meteen al allerlei God en Jezus-aanplakdingen
Vuurwerkquote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Vara's Vuurwerk
Met gastpresentatie van Marcel van Dam
Geweldig was dat. Vaste prik op dinsdagavond ( het was toch op dinsdag ) met een paar maten, biertje erbij, vara's vuurwerk te luisteren.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Vara's Vuurwerk
Met gastpresentatie van Marcel van Dam
niks mis meequote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Pino112 het volgende:
Gr gr vanuitVeenendaal
.
Was nog maar net uit de trein en meteen al allerlei God en Jezus-aanplakdingen
Info Support, soort training/workshop en info over mobile apps enzoquote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doe je in fucking Veenendaal?
yep, dinsdag was de VARA dagquote:Op donderdag 26 september 2013 09:57 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Geweldig was dat. Vaste prik op dinsdagavond ( het was toch op dinsdag ) met een paar maten, biertje erbij, vara's vuurwerk te luisteren.
we hebben er nu al zin inquote:Op donderdag 26 september 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN VAKANTIE WAT EEN VAKANTIE!!1
ik vind het juist hartstikke leukquote:
Kon dit nummer niet eens, alleen de naam Nada Surf wel eens van gehoord.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Popular, echt het enige nummer wat je ooit van Nada Surf hoort
En ze hebben zoveel pareltjes.
Nummers kunnenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kon dit nummer niet eens, alleen de naam Nada Surf wel eens van gehoord.
Popular hoor je vrij vaak op 3fm. Wel voornamelijk in requestweken, maar als mijn zus het al kent is het een aardige hit geweest.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duckquote:Op donderdag 26 september 2013 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heppie luisquote:
Het liedje met opbouwopbouwopbouwopbouwquote:
Ik vind het een draak.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een draak.
Geen klassieker. Draak.
U2 in de 80's is primaquote:
Heerlijkquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 in de 80's is prima geniaal / briljant / etc. etc.
U2 in de 90's is buiten het Batman-nummer vreselijk nog steeds geweldig. Achtung Baby![]()
U2 in de 00's is wisselvalligIets minder inderdaad. Maar nog steeds op hoog niveau.![]()
Zo zie ik het in ieder geval. With or Without YouEn dat is slechts een van de veeeeeeelen briljante nummers.
Kraaij Jr.quote:
Topshow.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Een klein stukje maar, omdat het origineel werd gedraaid.
Die van Gary Moore hoor je anders niet vaak, en deze is ook prima.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:45 schreef Bronson het volgende:
Wat worden er toch weer allemaal bijzonder zeldzame nummers gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet, maar Wrong is wel goed.quote:
quote:
Omdat je dan kunt eten tijdens de vergadering.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:58 schreef ChatGirl het volgende:
Vergaderingen plannen om lunchtijd. Waarom?!
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je dan kunt eten tijdens de vergadering.
Als dat niet gebeurt is het! ja.
Royal sadness.quote:
Kon dat maar.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Royal sadness.
Gewoon niet gaan.
quote:
Het is een vergadering waar ik voor de eerste keer bij aanwezig mag zijn. Dus eerst een beetje goodwill kweken natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik begrijp het drama al te goedGelukkig is de lunchtijd redelijk heilig bij ons ambtenaars.
Dat lijkt me een gegronde reden jaquote:Op donderdag 26 september 2013 12:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is een vergadering waar ik voor de eerste keer bij aanwezig mag zijn. Dus eerst een beetje goodwill kweken natuurlijk
Gewoon alleen Estranged en Welcome to the Jungle.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Guns 'n Roses
Waarom draaien ze altijd de standaard platen in "normale" weken... Dit soort nummers zouden veel leuker zijn zo af en toe als afwisseling
Juistquote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alleen Estranged en Welcome to the Jungle.
En zo nu en dan November Rain.
Sweet Child mag nog wel, maar Knocking en Paradise eraf is een goed begin.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist
En Sweet Child of Mine mag ondertussen wel van de playlist af![]()
Estranged
quote:
Dat twittert Coen nu ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:15 schreef Againzender het volgende:
Het is echt Henk volgens mij, geen Gerard
Tja de webcam verraadt het helaas nietquote:
Dat denk ik dus ook... Gerard zou de "euh euh euh" gebruiken.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:15 schreef Againzender het volgende:
Het is echt Henk volgens mij, geen Gerard
Je verwacht het niet..quote:
ja, of Gerard moet z'n imitatie enorm hebben beijgeschaafd.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook... Gerard zou de "euh euh euh" gebruiken.
Estrangedquote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist
En Sweet Child of Mine mag ondertussen wel van de playlist af![]()
Estranged
Ik vind het wel grappig.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ik vind er weinig aan met Henk.
Dit was in ieder geval nét iets te lang geouwehoer...quote:Op donderdag 26 september 2013 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ik vind er weinig aan met Henk.
is dit geen compositie van Henk? Is echt zo'n Henk tekstquote:Op donderdag 26 september 2013 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is dan wel weer een goed nummer
ik dacht van die andere henkquote:Op donderdag 26 september 2013 12:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dit geen compositie van Henk? Is echt zo'n Henk tekst
Muziek klinkt ook erg Goede Doel-erigquote:Op donderdag 26 september 2013 12:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dit geen compositie van Henk? Is echt zo'n Henk tekst
Goede Doel is met Temming toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Muziek klinkt ook erg Goede Doel-erig
Zoon van Boudewijn toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Mix van Goede Doel en Clouseau.
Ik weet niet wie Marcel de Groot is.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoon van Boudewijn toch?
jaquote:Op donderdag 26 september 2013 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede Doel is met Temming toch?
jaquote:Op donderdag 26 september 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoon van Boudewijn toch?
Klopt.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede Doel is met Temming toch?
Die ken ik verder voornamelijk van KvKquote:
Henk&Henk hebben wel de muziekproductie van de 2 beste KvK platen gedaan (11&12)quote:Op donderdag 26 september 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik verder voornamelijk van KvK
gewoon Ekdomquote:Op donderdag 26 september 2013 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me Henk ja, of Ekdom doet t wel heul goed.
Dat MF ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah dit liedje gaat over mij.
Ik zit even door te kijken welke ik ook alweer ken.. volgens mij 1, 2, 5, 7, 8, 9, 11 en 12. De 'nieuwere' vond mijn moeder niet goed dus ik moest het met de oude LP's en cassette's doenquote:Op donderdag 26 september 2013 12:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Henk&Henk hebben wel de muziekproductie van de 2 beste KvK platen gedaan (11&12)
Mja dacht heel even een Ek-momentje te horen. Maar hij heeft z'n imitatie wel aardig verbeterd dusquote:
Awh zielige jij.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit even door te kijken welke ik ook alweer ken.. volgens mij 1, 2, 5, 7, 8, 9, 11 en 12. De 'nieuwere' vond mijn moeder niet goed dus ik moest het met de oude LP's en cassette's doen
Tragisch hè?quote:
van te voren opgenomen zodat er geknipt kan worden vermoed ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dacht heel even een Ek-momentje te horen. Maar hij heeft z'n imitatie wel aardig verbeterd dus
Als het echt Ekdom is natuurlijk.
Mijn moeder had de eerste nog meegemaakt, dus ik denk niet dat ze daar aan herinnerd wilde worden.quote:
Lijkt me logisch ja, anders was ze wel erg jong geweest als ze jou kreeg.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn moeder had de eerste nog meegemaakt, dus ik denk niet dat ze daar aan herinnerd wilde worden.
Nee, dit is live. Kan je o.a. zien aan het feit dat de nowplaying-info het gewoon doet op de site. Bij een voicetrack werkt dat niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
van te voren opgenomen zodat er geknipt kan worden vermoed ik.
Was ze ookquote:Op donderdag 26 september 2013 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja, anders was ze wel erg jong geweest als ze jou kreeg.
Ja, maar stel je voor dat je moeder nog 14 jaar jonger zou zijn geweest.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was ze ook
Ze was 14 toen eerste kvk uitkwam.
Dat kan nietquote:Op donderdag 26 september 2013 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar stel je voor dat je moeder nog 14 jaar jonger zou zijn geweest.
Alles -kan-.quote:
Ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:57 schreef Qunix het volgende:
Dus einde Denk aan Henk?
Ben net terug.
Koffiekanquote:
Heel graagquote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef themauster het volgende:
Kunnen we Claudia niet droppen en daar voor in de plek gewoon 2 uurtjes Denk aan Henk doen.
Marok-kan.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koffiekan
Theekan
Sinaasappelimonadekan
Aarbeilimonadekan
etc.
net hoorde je Gerard weer, het verschil is dan toch wel erg duidelijkquote:Op donderdag 26 september 2013 12:58 schreef Rickario het volgende:
Was dit de echte Henk? Of was dit gewoon weer Ekdom
...of hij deed net expres een minder goede imitatie om extra verwarring te zaaien. Kan ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
net hoorde je Gerard weer, het verschil is dan toch wel erg duidelijk
quote:Op donderdag 26 september 2013 12:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dit is live. Kan je o.a. zien aan het feit dat de nowplaying-info het gewoon doet op de site. Bij een voicetrack werkt dat niet.
En zo weet ik er nog wel veel meer.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koffiekan
Theekan
Sinaasappelimonadekan
Aarbeilimonadekan
etc.
Ja want 10 jaar gaat "niet likken" ook nog steeds niet vervelenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat ie dit nou echt elk jaar doen?
Vorige keer was al in 2011, om de twee jaar dus.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat ie dit nou echt elk jaar doen?
Zout eens op.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En zo weet ik er nog wel veel meer.
IJsselmeer
enz enz.
Ga zo maar deur.
voordeur, achterdeur.
[ afbeelding ]
nou maak je mij in de war....quote:Op donderdag 26 september 2013 13:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
...of hij deed net expres een minder goede imitatie om extra verwarring te zaaien. Kan ook.
ah, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 26 september 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik versta steeds 'rouwplannen' bij die reclame
Op Sky Radio draaien ze elke dag SR.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:08 schreef alors het volgende:
godverdomme deze aids moet ik elke week al aanhoren, kap er gewoon eens mee
Idd. Baggermuziek.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:08 schreef alors het volgende:
godverdomme deze aids moet ik elke week al aanhoren, kap er gewoon eens mee
Op 3fm ook wel bijnaquote:Op donderdag 26 september 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Sky Radio draaien ze elke dag SR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef alors het volgende:
[..]
Op 3fm ook wel bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:14 schreef alors het volgende:
The L.A.'sHoi Paul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
twitter:
twitter:tamarageense twitterde op donderdag 26-09-2013 om 13:12:49HET WAS GEWOON ECHT HENK #3fm reageer retweet
Houden zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Narcotic trouwens nog altijd niet gehoord. Tot mijn verbazing.
De mongolenkar moet open.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Bronson het volgende:
twitter:twitter:tamarageense twitterde op donderdag 26-09-2013 om 13:12:49HET WAS GEWOON ECHT HENK #3fm reageer retweet
Herman Finkers had in de jaren 90 over haar gezegd, 'het is een lief kind'.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Bronson het volgende:
twitter:twitter:tamarageense twitterde op donderdag 26-09-2013 om 13:12:49HET WAS GEWOON ECHT HENK #3fm reageer retweet
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
Herman Finkers had in de jaren 90 over haar gezegd, 'het is een lief kind'.
Komt toch uit jaren 80?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar je zus is waarschijnlijk meer uit 'die' tijdquote:Op donderdag 26 september 2013 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Popular hoor je vrij vaak op 3fm. Wel voornamelijk in requestweken, maar als mijn zus het al kent is het een aardige hit geweest.
Wel voornamelijk s'avonds overigens.
Klopt.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar je zus is waarschijnlijk meer uit 'die' tijd
Hier zitten toch ook fanboys?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mongolenkar moet open.
Nummer 3 leek op Gerard.quote:
Die ben ik helemaal vergeten te gaan kijken op Pukkelpopquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Narcotic trouwens nog altijd niet gehoord. Tot mijn verbazing.
Wellingtonquote:Op donderdag 26 september 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het "ik heb genoeg geld voor nieuwe laarzen, maar kan niets vinden. Dus moet ik mijn smaak bijstellen" debat met mijn moeder is weer begonnen.
Ik ga niet in schoenen lopen die ik niet mooi vind
Geen regenlaarzen... maar gewone lederen laarzen. Het liefst cowboy/western achtig.quote:
Je mag het ook aan mij doneren, koop ik er wel een mooi stel laarzen van.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het "ik heb genoeg geld voor nieuwe laarzen, maar kan niets vinden. Dus moet ik mijn smaak bijstellen" debat met mijn moeder is weer begonnen.
Ik ga niet in schoenen lopen die ik niet mooi vind
Zat Marr in Electronic?quote:
Wat?quote:
zekerquote:Op donderdag 26 september 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat Marr in Electronic?
Ik heb hier heel hard het huis voor schoongemaakt, dus helaas pindakaas voor jou.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag het ook aan mij doneren, koop ik er wel een mooi stel laarzen van.
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Of dan zie je leuke schoenen en dan is het verkeerde kleur. Ik wil gewoon bruin geen cognac, bah lelijke kleur.
#struggles #fwp #diehardeleventjequote:Op donderdag 26 september 2013 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Of dan zie je leuke schoenen en dan is het verkeerde kleur. Ik wil gewoon bruin geen cognac, bah lelijke kleur.
Ja pino het leven is hard.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#struggles #fwp #diehardeleventje
Het is wat meid.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja pino het leven is hard.
Ja maar niet gehoord.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is al lang een paar keer langsgekomen. Net zoals alle weken ervoor eigenlijk.
Ik vind het ook een kutnummer.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar niet gehoord.
Wat me verbaast, want ik hoef m niet te horen.
Ik vind het best een leuk liedje hoor, maar je hoort m altijd al.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een kutnummer.
Maar niet iedereen kent whosampled. Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Don't You Want Me (Hooj Mix) (1992) was sampled in Sweat (David Guetta Remix) by Snoop Dogg and David Guetta (2011)
Feels Like Home by Meck feat. Dino (2006)
is a remix of Don't You Want Me by Felix (1992)
Eerste hit op whosampled.
Royal sadness weer.
quote:
Heel handige site als je remixes ed zoekt. Kwam erop toen ik zocht of Trickys Council Estate Portisheads Roads samplede. (En ja, dat deed het)quote:Op donderdag 26 september 2013 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kent whosampled. Ik ook niet.
Is dat geen mannenmodel?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze![]()
[ afbeelding ]
Maarja iets te duur.
Ik vind het niet mooi.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze![]()
[ afbeelding ]
Maarja iets te duur.
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze![]()
[ afbeelding ]
Maarja iets te duur.
Haar eerste en tweede cd'squote:Op donderdag 26 september 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top begin van dit uur
Dit vind ik echt een leuk nummer van Ilse.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Neen.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neen.
Wat dacht jij dan.
Ik wil ze alle 3 wel horenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een bazen UJDT.
En een bazenplaat.
Rabberinggod is goed bezig
Nookie al gehoord, en Bombtrack te ver achter dus KoRn ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil ze alle 3 wel horen
Maar ik ga toch voor Korn
Ach en Korn heeft Limp Bizkit "ontdekt" en bekend gemaakt, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 26 september 2013 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nookie al gehoord, en Bombtrack te ver achter dus KoRn ja.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een bazen UJDT.
En een bazenplaat.
Rabberinggod is goed bezig
Dat boeit me niet zoveel. Ik vind Nookie wat meer tempo hebben dus lekker.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach en Korn heeft Limp Bizkit "ontdekt" en bekend gemaakt, dus wat dat betreft
Maar Kornquote:Op donderdag 26 september 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat boeit me niet zoveel. Ik vind Nookie wat meer tempo hebben dus lekker.
De enige echte band met herrie is Napalm Death natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar KornDe enige echte band met herrie.
Mijn broer had daar cd's van en hij draaide die dan keihard.
Korn was wel vrij muzikaal vernieuwende herriequote:Op donderdag 26 september 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige echte band met herrie is Napalm Death natuurlijk.
You Suffer is legendarisch.
Swans, Napalm Death, Godflesh, Celtic Frost, Sepultura.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Korn was wel vrij muzikaal vernieuwende herriegoede dynamische nummers ook
Helaas is dat nu een stuk minder
Ach, er is zoveel meer herrie gemaaktSlipknot, Cradle of Filth, Deftones (alhoewel dat ook wel meevalt
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |