Topshow.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedrijfsuitje voor de 3e keer verzet. Je verwacht het niet.
Ja, Vara's Vuurwerkquote:Op donderdag 26 september 2013 09:53 schreef zweefbij het volgende:
Denk aan Henk, dat was nog eens radio. En vara's vuurwerk.
Kut, ik word oud
Die kende ik eerderquote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
All Saints - Under the Bridge![]()
![]()
Wat doe je in fucking Veenendaal?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Pino112 het volgende:
Gr gr vanuitVeenendaal
.
Was nog maar net uit de trein en meteen al allerlei God en Jezus-aanplakdingen
Vuurwerkquote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Vara's Vuurwerk
Met gastpresentatie van Marcel van Dam
Geweldig was dat. Vaste prik op dinsdagavond ( het was toch op dinsdag ) met een paar maten, biertje erbij, vara's vuurwerk te luisteren.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Vara's Vuurwerk
Met gastpresentatie van Marcel van Dam
niks mis meequote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Pino112 het volgende:
Gr gr vanuitVeenendaal
.
Was nog maar net uit de trein en meteen al allerlei God en Jezus-aanplakdingen
Info Support, soort training/workshop en info over mobile apps enzoquote:Op donderdag 26 september 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doe je in fucking Veenendaal?
yep, dinsdag was de VARA dagquote:Op donderdag 26 september 2013 09:57 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Geweldig was dat. Vaste prik op dinsdagavond ( het was toch op dinsdag ) met een paar maten, biertje erbij, vara's vuurwerk te luisteren.
we hebben er nu al zin inquote:Op donderdag 26 september 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN VAKANTIE WAT EEN VAKANTIE!!1
ik vind het juist hartstikke leukquote:
Kon dit nummer niet eens, alleen de naam Nada Surf wel eens van gehoord.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Popular, echt het enige nummer wat je ooit van Nada Surf hoort
En ze hebben zoveel pareltjes.
Nummers kunnenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kon dit nummer niet eens, alleen de naam Nada Surf wel eens van gehoord.
Popular hoor je vrij vaak op 3fm. Wel voornamelijk in requestweken, maar als mijn zus het al kent is het een aardige hit geweest.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duckquote:Op donderdag 26 september 2013 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heppie luisquote:
Het liedje met opbouwopbouwopbouwopbouwquote:
Ik vind het een draak.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een draak.
Geen klassieker. Draak.
U2 in de 80's is primaquote:
Heerlijkquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 in de 80's is prima geniaal / briljant / etc. etc.
U2 in de 90's is buiten het Batman-nummer vreselijk nog steeds geweldig. Achtung Baby![]()
U2 in de 00's is wisselvalligIets minder inderdaad. Maar nog steeds op hoog niveau.![]()
Zo zie ik het in ieder geval. With or Without YouEn dat is slechts een van de veeeeeeelen briljante nummers.
Kraaij Jr.quote:
Topshow.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Een klein stukje maar, omdat het origineel werd gedraaid.
Die van Gary Moore hoor je anders niet vaak, en deze is ook prima.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:45 schreef Bronson het volgende:
Wat worden er toch weer allemaal bijzonder zeldzame nummers gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet, maar Wrong is wel goed.quote:
quote:
Omdat je dan kunt eten tijdens de vergadering.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:58 schreef ChatGirl het volgende:
Vergaderingen plannen om lunchtijd. Waarom?!
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je dan kunt eten tijdens de vergadering.
Als dat niet gebeurt is het! ja.
Royal sadness.quote:
Kon dat maar.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Royal sadness.
Gewoon niet gaan.
quote:
Het is een vergadering waar ik voor de eerste keer bij aanwezig mag zijn. Dus eerst een beetje goodwill kweken natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik begrijp het drama al te goedGelukkig is de lunchtijd redelijk heilig bij ons ambtenaars.
Dat lijkt me een gegronde reden jaquote:Op donderdag 26 september 2013 12:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is een vergadering waar ik voor de eerste keer bij aanwezig mag zijn. Dus eerst een beetje goodwill kweken natuurlijk
Gewoon alleen Estranged en Welcome to the Jungle.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Guns 'n Roses
Waarom draaien ze altijd de standaard platen in "normale" weken... Dit soort nummers zouden veel leuker zijn zo af en toe als afwisseling
Juistquote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alleen Estranged en Welcome to the Jungle.
En zo nu en dan November Rain.
Sweet Child mag nog wel, maar Knocking en Paradise eraf is een goed begin.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist
En Sweet Child of Mine mag ondertussen wel van de playlist af![]()
Estranged
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |