Degene achter de camera.quote:
Mensen thuis, Corrie. Krijgt hier dik billenkoek.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soit, ik noem er hier nog een. Corrie. Alias The Dutch Windmill, kent u die nog?
Aanrader. Volgend jaar gewoon weer.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
awesome is wat het is
volgend jaar wil ik ook weer eens
Corrie. Weet jij dat nog? Was jij toen al geboren?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Mensen thuis, Corrie. Krijgt hier dik billenkoek.
Waar is dat?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:50 schreef OProg het volgende:
Je kan er niet echt goed op zien hoe groot het is maar het terrein alleen al is gigantisch.
[ afbeelding ]
En dan zijn er die enorme tenten waar in elke tent een band staat. Die hebben een formaat dat helemaal bizar is. En daar omheen staan ook overal tafels. En zo zijn er tien van die enorme tenten en een paar iets kleinere.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Is dat een tentDat is echt gigantisch.
Oktoberfest = Munchenquote:
Daar begint het wel mee en op ten duur staat iedereen op de tafels.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat je altijd aan van die lange tafels zat, maar ik zie de mensen allemaal staan daar.
Owquote:Op donderdag 26 september 2013 21:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar begint het wel mee en op ten duur staat iedereen op de tafels.
het gaat ff 10 seconden niet over Corrie en dan krijg je ditquote:
ik ben er dan nog en ik ga gewoonquote:Op donderdag 26 september 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Wou net zeggen, dat duurt nog effe sp3c. Tegen die tijd bestaat deze SC misschien wel niet meer of is iedereen weg.
Echt hè, man man man.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat ff 10 seconden niet over Corrie en dan krijg je dit
Wat een rotopmerking.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat ff 10 seconden niet over Corrie en dan krijg je dit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |