Geeft niks, ik gun Stijn de eerquote:Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik zou toch voor geleidelijk gaan. Nu zal je binnenkort een terugval krijgen.
Stijn heeft net aangekondigd een feestje te geven als hij de 200.000 posts bereikt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks, ik gun Stijn de eer
Nee. Wel gehoord daar maar niks van gezien.quote:
Dat wordt dan wel limonade drinken.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn heeft net aangekondigd een feestje te geven als hij de 200.000 posts bereikt.
Hoeveel heeft ie nu?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn heeft net aangekondigd een feestje te geven als hij de 200.000 posts bereikt.
Ballorig Amsterdam. En dan poffertjes en cola (light).quote:Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel limonade drinken.
Oe lekker poffertjes. Dan kom ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ballorig Amsterdam. En dan poffertjes en cola (light).
hehehehehequote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe lekker poffertjes. Dan kom ik.
Juist. Nu dan: Corrie. Kent u die nog? Eigenlijk een vrouw. En dat is dan weer gek. Vinden wij gek. Dat wist u niet, maar ik vertel het u.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg het anders: Corrie die komt. Dat weet jij, en je knikt, jij weet dat nog. Heb je daar toen dat rare gezicht aan overgehouden?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juist. Nu dan: Corrie. Kent u die nog? Eigenlijk een vrouw. En dat is dan weer gek. Vinden wij gek. Dat wist u niet, maar ik vertel het u.
http://www.smeetsmakelijk.nl/
En welke ben jij?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:50 schreef OProg het volgende:
Je kan er niet echt goed op zien hoe groot het is maar het terrein alleen al is gigantisch.
[ afbeelding ]
En dan zijn er die enorme tenten waar in elke tent een band staat. Die hebben een formaat dat helemaal bizar is. En daar omheen staan ook overal tafels. En zo zijn er tien van die enorme tenten en een paar iets kleinere.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |