Niet echt goed gelukt uiteindelijk, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Ik hield ze ook altijd onder de plak
Jawel want ik was niet degene die gedumpt werd.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet echt goed gelukt uiteindelijk, natuurlijk.
Maar hij had toch een ander?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel want ik was niet degene die gedumpt werd.
Haha, ben jij er zo eenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Ik hield ze ook altijd onder de plak
Daarom heb ik hem eruit geschopt ja. Hij dacht van 2 walletjes te eten, alsof ik dat niet door hadquote:
Toch niet goed afgericht dus.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem eruit geschopt ja. Hij dacht van 2 walletjes te eten, alsof ik dat niet door had
nou knap werk hoor, complimentenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor dan sta je nog maar met 10-1 voor jochie.
Ja ik dacht wel dat jij dat stoer zou vindenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
Wat een baas, 2 vrouwen tegelijk.
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef Tem het volgende:
Iedere man zit onder de plak, zo werkt dat gewoon.
Hm nee.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
Wat een baas, 2 vrouwen tegelijk.
comes and goesquote:Op donderdag 26 september 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lief doen is weer helemaal weg he?
Nee, mannen zijn gewoon niet geinteresseerd genoeg om die strijd iedere keer weer aan te gaan. Die moeten belangrijkere dingen doen, zoals het gezin onderhouden, bier drinken en tv kijken.quote:
Alsof ik dat dan zou vertellenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:44 schreef sp3c het volgende:
als jij niet altijd zo hard to 2 get deed dan hadden we het vaker over komen
Ik ben nu niet geinteresseerd in tv kijken.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar dus niet wat je zelf wil zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |