Tuurlijk. Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben nu niet geinteresseerd in tv kijken.
Corrie faked haar orgasmes niet, ze houd ze geheim mensen!quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar dus niet wat je zelf wil zien.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, mannen zijn gewoon niet geinteresseerd genoeg om die strijd iedere keer weer aan te gaan.
Jij hebt opeens iedereen thuis op de bank zitten, Cor?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen iedereen die het vroeg he?
Nee ik snap nooit wat, houdt het wel makkelijk. Beetje dom zijn, heerlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
Corrie snapt er weer niks van he?
Kamer zit vol met iedereens!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt opeens iedereen thuis op de bank zitten, Cor?
Waarom? Resultaat is elke dag hetzelfde.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Dan moeten jullie je tactiek veranderen he?
Corrie op 1 in de dagstatistieken.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom? Resultaat is elke dag hetzelfde.
Als jullie een avondje aardig zouden doen zou je een heel ander resultaat zien.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom? Resultaat is elke dag hetzelfde.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Oh god Specularium is nog steeds in die klierige bui
tetten?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jullie een avondje aardig zouden doen zou je een heel ander resultaat zien.
meer dan 5 minuten heb ik niet nodigquote:Op donderdag 26 september 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult het nooit weten, want dat houden jullie nog geen 5 minuten vol.
Waarvoor?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
meer dan 5 minuten heb ik niet nodig
Mister lover lover.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
meer dan 5 minuten heb ik niet nodig
kontsex dude!quote:
ja dan hoeft het ook niet in je kont dus hequote:Op donderdag 26 september 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat ik geen dude ben? Sjezus sp3c.
Waarom heb je het daar dan overquote:Op donderdag 26 september 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan hoeft het ook niet in je kont dus he
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
net als met vliegen, iedereen wil het maar als je eenmaal binnen bent is het nogal krap en zijn de drankjes niet te drinken
Jij krijgt Bassie nog niet eens onder de plak, en die wil alleen maar slagroomtaartjes de hele dag.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat ik DIE onder de plak zou krijgen.
Je weet toch dat ik clowns eng vind? Dus een beetje domme opmerking he? Bassie wil ik niet eens onder de plak krijgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij krijgt Bassie nog niet eens onder de plak, en die wil alleen maar slagroomtaartjes de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |