Nope. Hij is met heimwee terug naar Frankrijk gestuurd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben Boccara, ik heb veel van die jongen gezien.
Haha, ja. xDquote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of een Olaf Lindenbergh voor de routine.
Terecht.quote:
Daar hebben joden weinig problemen mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Je zult maar de laatste trein moeten halen....
smerige opmerking ditquote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Je zult maar de laatste trein moeten halen....
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Tyron het volgende:
Degene die vorig jaar beweerde dat Fischer verder was dan Eriksen mag van 12 hoog springen.
Terecht.quote:
Of gewoon achter je ploeg blijven staan. Maar goed, daar hebben ze in Amsterdam nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht.
Al kan je ook met z'n alle blijven juichen als je weggespeeld wordt door een Kuban Krasnar oid. Dan denkt je team dat ze niks fout kunnen doen, maar heb je wel wat quasi-stoere youtube filmpjes.
Dat heeft hij al.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef TJV het volgende:
Als iemand 3 jaar geleden had gezegd dat de Sa meer dan 10 minuten in Ajax 1 zou spelen, was ie voor gek verklaard.
Het zit wel diep hequote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht.
Al kan je ook met z'n alle blijven juichen als je weggespeeld wordt door een Kuban Krasnar oid. Dan denkt je team dat ze niks fout kunnen doen, maar heb je wel wat quasi-stoere youtube filmpjes.
Gaat ie ook zo hard?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou Vincent Vermeij erin brengen, de nieuwe Kluivert.
Always look on the bright side of lifequote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht.
juist niet, in de jeugd was ie wel aardigquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef TJV het volgende:
Als iemand 3 jaar geleden had gezegd dat de Sa meer dan 10 minuten in Ajax 1 zou spelen, was ie voor gek verklaard.
Dan kijk je pas 5 minuten van de wedstrijd, want de sfeer is best aardig.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of gewoon achter je ploeg blijven staan. Maar goed, daar hebben ze in Amsterdam nog nooit van gehoord.
De helft is al naar huis gegaan zo te zienquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of gewoon achter je ploeg blijven staan. Maar goed, daar hebben ze in Amsterdam nog nooit van gehoord.
Precies, juichen als je vernederd wordt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of gewoon achter je ploeg blijven staan.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan kijk je pas 5 minuten van de wedstrijd. Want de sfeer is best aardig.
* Vernedertquote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, juichen als je vernederd wordt.
Dan was je moeder vannacht een jood denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
joden lopen altijd weg was het toch?
Beter dan fluiten.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, juichen als je vernederd wordt.
In Rotterdam worden ze dan bespuugd, ook al is het een gezin met twee kinderen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
De helft is al naar huis gegaan zo te zien.
Zeefuik is de nieuwe Vermeij.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:39 schreef VMSDKR het volgende:
Verlenging tegen Volendam, keurig.
In ander nieuws; Zeefuik geeft zijn visitekaartje nog maar eens af.
Die jongen komt er wel, let op mijn woorden.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeefuik is de nieuwe Vermeij.
Volgens mij word je nu vernederd.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan was je moeder vannacht een jood denk ik.
Elan staat op het punt om nu met '*wordt' te reageren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij word je nu vernederd.
Van de hand van een grootmeester, dat is te zien.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow wat een mooi plaatje
"trots op de inzet"quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht.
Schijnvertoning. GAE weet niet wat ze overkomt aankomend weekend.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Dit is overigens gewoon zand in de ogen gooien hoor.
Ik zal bescheiden blijven. Maar wel een bigstar volgens mijn twitter gegevens.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Van de hand van een grootmeester, dat is te zien.
Ik had dat moeten schrijven en dan kijken of hij durfde om het te verbeteren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan staat op het punt om nu met '*wordt' te reageren.
Klopt, hieronder vind je een van zijn minder bekende werken.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Van de hand van een grootmeester, dat is te zien.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Als ajax dit verliest neem ik een Volendam ui.
Toen was ik nog een beetje aan het experimenteren enzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klopt, hieronder vind je een van zijn minder bekende werken.
[ afbeelding ]
Die heeft even snel wat zuurkool gegeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |