Hij komt in ieder geval moeiteloos mee op dit niveau.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef Tyron het volgende:
Andersen bakt er niks van in de tweede helft.
Middelmaat hé.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat Schöne nogal door de mand valt.
Dan zal Milan zich waarschijnlijk op de CL aan het richten zijn.quote:
Ik denk dat de Fok! smiley 'quote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Tjacka het volgende:
Gvd ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Die gaan nu ook weer onderuit.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal Milan zich waarschijnlijk op de CL aan het richten zijn.
Ik noemde het vorig seizoen al middelmaatquote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt, terwijl hij het vorig seizoen nog aardig deed.
Eriksen.
daaromquote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan nu ook weer onderuit.
Een iets betere tegenstander in deze vorm en we stonden ruim achter.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een kansen voor VolendamDomineren wel.
Uh, oke.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik noemde het vorig seizoen al middelmaat
Uh, okequote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
AZ speelt ook een verlenging = verlengingen.
Verwacht morgen niet veel beter hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, nu je dit zegt zie ik het ook.
komt doordat ie compacter bij de goal staatquote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben wel blij dat Japser wel hoge ballen kan vangen en niet neergaat als een oud wijf.
Ja, met 0-4 gok ik zo.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een iets betere tegenstander in deze vorm en we stonden ruim achter.
Vorig jaar had hij nut. Nu staat hij in het middelpunt van de aandacht.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik noemde het vorig seizoen al middelmaat
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
wat doet dit topic in ouder(s) eigenlijk?
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Eigenlijk heb je daar een punt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
bij elke andere trainer dan frank de boer wel jaquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Witte zakdoekjes dit dat. Tijd voor revolutie.
met ajax filosofie gespeeld enzoquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Cruijff uit deze wedstrijd ook positieve punten halen?
Andersen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Cruijff uit deze wedstrijd ook positieve punten halen?
gek hequote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij elke andere trainer dan frank de boer wel ja
Ik was net op het punt babyfoto's van mezelf te plaatsen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Het was mijn schuld zie ik.![]()
Hopelijk heb ik de ouderen niet te veel aan het schrikken gemaakt.
Oh dat is dus niet je avatar.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net op het punt babyfoto's van mezelf te plaatsen.
Ik wilde even advies vragen hoe we Stijn kunnen opvoeden.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net op het punt babyfoto's van mezelf te plaatsen.
Haha, grappig man. Maar je hebt gelijk, ik weet niets van voetbal, beter luister ik gewoon naar jou , want jij hebt altijd gelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
komt doordat ie compacter bij de goal staat
FOK!verbod zou al helpen. Dan gaat hij misschien eens buiten voetballen met vrienden.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde even advies vragen hoe we Stijn kunnen opvoeden.
graagquote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, grappig man. Maar je hebt gelijk, ik weet niets van voetbal, beter luister ik gewoon naar jou , want jij hebt altijd gelijk.
Als hij een spelfout maakt, het foutieve woord juist spellen met een * toegevoegd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Haha, grappig man. Maar je hebt gelijk, ik weet niets van voetbal
Sloop eerst maar al die lelijke stoeltjes eruit.quote:
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, grappig man. Maar je hebt gelijk, ik weet niets van voetbal, beter luister ik gewoon naar jou , want jij hebt altijd gelijk.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik word hier zo moe van, godverdomme
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit elftal mist een type Enoh voor de balans in het elftal. Niemand lost elkaars fouten op.
Pantelic.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit elftal mist een type Enoh voor de balans in het elftal. Niemand lost elkaars fouten op.
Ze hebben Boccara, ik heb veel van die jongen gezien.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Die is er weer vandoor gegaan denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |