bij elke andere trainer dan frank de boer wel jaquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Witte zakdoekjes dit dat. Tijd voor revolutie.
met ajax filosofie gespeeld enzoquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Cruijff uit deze wedstrijd ook positieve punten halen?
Andersen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Cruijff uit deze wedstrijd ook positieve punten halen?
gek hequote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij elke andere trainer dan frank de boer wel ja
Ik was net op het punt babyfoto's van mezelf te plaatsen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
Het was mijn schuld zie ik.![]()
Hopelijk heb ik de ouderen niet te veel aan het schrikken gemaakt.
Oh dat is dus niet je avatar.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net op het punt babyfoto's van mezelf te plaatsen.
Ik wilde even advies vragen hoe we Stijn kunnen opvoeden.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was net op het punt babyfoto's van mezelf te plaatsen.
Haha, grappig man. Maar je hebt gelijk, ik weet niets van voetbal, beter luister ik gewoon naar jou , want jij hebt altijd gelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
komt doordat ie compacter bij de goal staat
FOK!verbod zou al helpen. Dan gaat hij misschien eens buiten voetballen met vrienden.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde even advies vragen hoe we Stijn kunnen opvoeden.
graagquote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, grappig man. Maar je hebt gelijk, ik weet niets van voetbal, beter luister ik gewoon naar jou , want jij hebt altijd gelijk.
Als hij een spelfout maakt, het foutieve woord juist spellen met een * toegevoegd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde even advies vragen hoe we Stijn kunnen opvoeden.
True.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Haha, grappig man. Maar je hebt gelijk, ik weet niets van voetbal
Sloop eerst maar al die lelijke stoeltjes eruit.quote:
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, grappig man. Maar je hebt gelijk, ik weet niets van voetbal, beter luister ik gewoon naar jou , want jij hebt altijd gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |