Elan staat op het punt om nu met '*wordt' te reageren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij word je nu vernederd.
Van de hand van een grootmeester, dat is te zien.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow wat een mooi plaatje
"trots op de inzet"quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht.
Al kan je ook met z'n alle blijven juichen als je weggespeeld wordt door een Kuban Krasnar oid. Dan denkt je team dat ze niks fout kunnen doen, maar heb je wel wat quasi-stoere youtube filmpjes.
Schijnvertoning. GAE weet niet wat ze overkomt aankomend weekend.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Dit is overigens gewoon zand in de ogen gooien hoor.
Ik zal bescheiden blijven. Maar wel een bigstar volgens mijn twitter gegevens.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Van de hand van een grootmeester, dat is te zien.
Ik had dat moeten schrijven en dan kijken of hij durfde om het te verbeteren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan staat op het punt om nu met '*wordt' te reageren.
Klopt, hieronder vind je een van zijn minder bekende werken.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Van de hand van een grootmeester, dat is te zien.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Als ajax dit verliest neem ik een Volendam ui.
Toen was ik nog een beetje aan het experimenteren enzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klopt, hieronder vind je een van zijn minder bekende werken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |