Wat een plakplaatjes zeg, gelukkig nog redelijk te bedekken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:03 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze verstandig is zou ik het gezicht ook maar meenemen. Kan geen kwaad meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Wat een plakplaatjes zeg, gelukkig nog redelijk te bedekken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:13 schreef Turbomuis het volgende:
Een hele site vol met jakkes. Echt, er vanuit gaande dat op een website de beste en mooiste tats staan...
OMG!!quote:Op maandag 24 februari 2014 16:07 schreef Casiotone het volgende:
foutste tattoo ooit?
http://static.minilua.com(...)6500112949_thumb.jpg
Dat ligt aan de grootte van de schaamlip.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:07 schreef Casiotone het volgende:
foutste tattoo ooit?
Wow.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:07 schreef Casiotone het volgende:
foutste tattoo ooit?
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:34 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:07 schreef Casiotone het volgende:
foutste tattoo ooit?
Dit was toch bodypaint? Tenminste, dat meen ik een keer ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:07 schreef Casiotone het volgende:
foutste tattoo ooit?
dat hoop ik wel voor haar toekomstige partnersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 06:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dit was toch bodypaint? Tenminste, dat meen ik een keer ergens gelezen te hebben.
Neemt niet weg dat het idd een zeer slecht gekozen plaats en plaatje is.
Inderdaad, ik kan me slecht voorstellen dat ik nog zin heb als ik een griet meeneem en dit is der tattoo of paintquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:16 schreef Casiotone het volgende:
[..]
dat hoop ik wel voor haar toekomstige partners
Niet alleen de naald ontbreekt, enige kennis over de windrichtingen lijkt ook ver te zoekenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:06 schreef Gwywen het volgende:
Het noorden kwijt:
[ afbeelding ]
[/url]
quote:
18-jarige neemt McTattooquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Zit daar nog een verhaal achter oid?
Laatste McDonalds voor een maagverkleining ofzo?
Alles in Noorwegenquote:
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil weten wat een nonstop Flurry is
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:35 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat t hier iets mee te maken heeft... Waarschijnlijk minder spannend dan je hoopte
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
heb je een nieuwe roeping gevonden, Isa?![]()
HEHEHEHEquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:30 schreef Bluurgh het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)len-met-tattoo.dhtml
[ afbeelding ]
Tattoo is niet eens mooi ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:30 schreef Bluurgh het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)len-met-tattoo.dhtml
[ afbeelding ]
Dat zijn gezichten zelden. Volgens mij kunnen de meeste tatoeeerders dat echt niet!quote:
Dat maakt het niet minder leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef Scarface88 het volgende:
80% van wat hier in dit topic als nieuw gepost wordt bestaat al sinds de opkomst van het internet.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Exact! Nog een verzameling (met het grote risico dat sommige al voorbij zijn gekomen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, waar blijven die pics van voor de opkomst van het internet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:45 schreef Scarface88 het volgende:
80% van wat hier in dit topic als nieuw gepost wordt bestaat al sinds de opkomst van het internet.
Haha, mooi gedaan inderdaad. Ben benieuwd hoe het er in het geheel uitziet, dus minder close-up.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel leuk om te zien dat het ook weer kan worden hersteld
[ afbeelding ]
Die is dan wel geinig...quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Niet erg origineel meer
[ afbeelding ]
De meeste daarvan vind ik echt supertof.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:31 schreef avotar het volgende:
http://www.chacha.com/gal(...)-shouldn-t-get/11874
Meer dan 2 gaten in je neus hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef Turbomuis het volgende:
Hier is slechts één reactie op z'n plaats:
"waarom????"
[ afbeelding ]
Wel heel mooi gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Niet erg origineel meer
[ afbeelding ]
alsof die hond 'm zelf gezet heeft voordat hij de pijp uit gingquote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Mylene het volgende:
Miley Cyres heeft deze tattoo laten zetten ter nagedachtenis overleden hond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:LEIDEN - Het is al weer vijftien jaar geleden dat de 7-jarige Chanel-Naomi Eleveld uit Assen door haar overbuurman Jan S. werd vermoord. Het televisieprogramma Vermist besteedde destijds aandacht aan de hartverscheurende zaak. Vijftien jaar later laat de moeder in Leiden een tatoeage zetten van haar overleden dochter.
Het meisje was al enkele weken spoorloos toen VERMIST op 12 augustus 1999 bij moeder Yvon in huis was om opnamen te maken. Juist op die dag kwam de politie langs om te vertellen dat Chanel-Naomi dood was gevonden onder het huis van een overbuurman, de notoire zedendelinquent Jan S. Het was één van de meest dramatische momenten uit de geschiedenis van VERMIST.
Voor Yvon zijn er maar weinig dagen dat ze niet aan die vreselijke dag en haar verloren kind terugdenkt. “Op 16 oktober zou ze 23 zijn geworden”, vertelt ze aan VERMIST. “En natuurlijk denk ik vaak: wat voor vrouw zou ze zijn geworden? Hoe zou ze haar leven hebben ingevuld en zou ze me ooit een kleinkind hebben geschonken? Ik hoor haar een week voor haar dood nog zeggen: “Ik wil later ook mama worden, net als jij…” Dat geluk is ons helaas niet gegund geweest.”
Hoewel Yvon altijd al het gevoel heeft gehad dat Chanel-Naomi dicht bij haar was, is dat sinds zondag 5 oktober bijna letterlijk het geval. Want op die dag heeft ze het portret van haar dochter op haar arm laten tatoeëren. “Dat is altijd een wens van me geweest. Dit jaar word ik 50 en bovendien is het nu vijftien jaar geleden dat ik Chanel-Naomi ben verloren, dus het was een goede gelegenheid om het te doen. Dankzij de belangeloze medewerking van René Douwes van Black & White Tattoo Studio in Leiden draag ik Chanel-Naomi nu dag en nacht bij me.”
Voor Yvon is de tatoeage ook een soort afsluiting. “Ik ben vijftien jaar lang goed gesteund en geholpen door stichtingen, waarin lotgenoten zitten die weten hoe het is om een kind te verliezen. Maar ik moet verder, ook voor mijn andere kinderen. Op 16 oktober, de verjaardag van Chanel-Naomi, gaan we naar Norg om ballonnen voor haar op te laten. Dat doen we elk jaar. Chanel-Naomi blijft deel uitmaken van ons gezin.”
Deze tatoeage is in samenwerking van Stichting ´´ Kids Say No ´´ en Rene Douwes van Black & White Tattoo Studio Leiden tot stand gekomen.
quote:
Blue waffle mental image all over againquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]En blauw/groen. Waarom doet iemand dat toch
Dat heb ik ooit gegoogeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Blue waffle mental image all over again![]()
Christus te paard.. zijn de Thuis prikkers weer actief?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:47 schreef Bluezz het volgende:
http://cortonville.com/15-tattoos-die-je-liever-niet-had-gezien/
Of dat gekke baby handje ervoor te gebruiken... kan er ook nog een apostrof bij...quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:36 schreef robuust89 het volgende:
Your dead![]()
Maar die kan je nog redden door een e op de duim te zetten
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik begrijp best dat je een tattoo wilt laten zetten ter nagedachtenis aan iemand, maar dan neem je toch een afbeelding die betekenisvol is in relatie tot diegene en niet een portret...? Dat wordt zelden mooi.
Ik heb al wel door dat je voor een portret een bijzonder goed tatoeeerder hebben moet, want een gezicht is gewoon verdomd moeilijk. Met name als zo'n gezicht nog moet lachen ook: tanden zijn vaak een rampquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan wel hoor, maar veel mensen gaan liever naar de tattooboer op de hoek, want dat is lekker goedkoop, dan dat ze een stukje of zelfs een flink stuk reizen en meer betalen voor kwaliteit.
Ik haat je... Ik googelde...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Blue waffle mental image all over again![]()
Eigen schuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |