quote:
Blue waffle mental image all over againquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]En blauw/groen. Waarom doet iemand dat toch
Dat heb ik ooit gegoogeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Blue waffle mental image all over again![]()
Christus te paard.. zijn de Thuis prikkers weer actief?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:47 schreef Bluezz het volgende:
http://cortonville.com/15-tattoos-die-je-liever-niet-had-gezien/
Of dat gekke baby handje ervoor te gebruiken... kan er ook nog een apostrof bij...quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:36 schreef robuust89 het volgende:
Your dead![]()
Maar die kan je nog redden door een e op de duim te zetten
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik begrijp best dat je een tattoo wilt laten zetten ter nagedachtenis aan iemand, maar dan neem je toch een afbeelding die betekenisvol is in relatie tot diegene en niet een portret...? Dat wordt zelden mooi.
Ik heb al wel door dat je voor een portret een bijzonder goed tatoeeerder hebben moet, want een gezicht is gewoon verdomd moeilijk. Met name als zo'n gezicht nog moet lachen ook: tanden zijn vaak een rampquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan wel hoor, maar veel mensen gaan liever naar de tattooboer op de hoek, want dat is lekker goedkoop, dan dat ze een stukje of zelfs een flink stuk reizen en meer betalen voor kwaliteit.
Ik haat je... Ik googelde...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Blue waffle mental image all over again![]()
Eigen schuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |