abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 september 2013 @ 14:54:07 #151
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_131586745
Het is iets lastiger. Hoeveel laadpunten heb je nodig, hoe lang halteer je, wat kost een laadpunt, wat kost de conversie van je trein, wat doet het met het gewicht, wat doet het met de acceleratie, wat doet het met de rijtijden, wat doet het met betrouwbaarheid en onderhoud ... hoeveel zou volledige elektrificatie kosten, ter vergelijking? Lange lijst met vragen hoor, waarop je niet 1, 2, 3 een antwoord zult hebben.
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 14:56:13 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131586808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:54 schreef V2 het volgende:
Het is iets lastiger. Hoeveel laadpunten heb je nodig, hoe lang halteer je, wat kost een laadpunt, wat kost de conversie van je trein, wat doet het met het gewicht, wat doet het met de acceleratie, wat doet het met de rijtijden, wat doet het met betrouwbaarheid en onderhoud ... hoeveel zou volledige elektrificatie kosten, ter vergelijking? Lange lijst met vragen hoor, waarop je niet 1, 2, 3 een antwoord zult hebben.
Daarom ben ik ook benieuwd naar die proef in Groot-Brittannië. Dat kan denk ik op veel vragen voor een antwoord zorgen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131586881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:54 schreef V2 het volgende:
Het is iets lastiger. Hoeveel laadpunten heb je nodig, hoe lang halteer je, wat kost een laadpunt, wat kost de conversie van je trein, wat doet het met het gewicht, wat doet het met de acceleratie, wat doet het met de rijtijden, wat doet het met betrouwbaarheid en onderhoud ... hoeveel zou volledige elektrificatie kosten, ter vergelijking? Lange lijst met vragen hoor, waarop je niet 1, 2, 3 een antwoord zult hebben.
Je zult sowieso eerst moeten verdubbelen als je daarmee aan de gang wilt. Anders kun je beter alles opbreken en verbussen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 15:25:47 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131587765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je zult sowieso eerst moeten verdubbelen als je daarmee aan de gang wilt. Anders kun je beter alles opbreken en verbussen.
hangt van het traject af wat het beste is. Voor de Maaslijn en Zwolle - Wieden geldt dat deels verdubbelen wel uit kan.

Voor bijvoorbeeld Groningen - Roodeschool niet, maar daar kun je het gebruiken om de rijtijdmarge te vergroten, iets wat per december op dat traject sowieso al gaat gebeuren.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 15:29:12 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131587884
en dat was de volgende claim voor Ansaldo: NMBS wil 27 miljoen schadevergoeding voor Fyra
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 26 september 2013 @ 15:33:30 #156
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_131588039
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 15:38:19 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131588197
beiden hebben gelijk. Het bedrag van 27 miljoen euro komt bovenop een eerdere claim van 12,7 miljoen euro.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 26 september 2013 @ 15:53:20 #158
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131588639
Treinongeluk bij Santiago de Compostella

Op 4 oktober 2013 om 23.00 uur komt er op Discovery Channel een documentaire over dit grootste Spaanse treinongeluk.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:02:05 #159
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_131588854
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het lost het probleem van de uitpuilende treinen en de beperkingen in de kruisingsmogelijkheden nog niet op
Sneller optrekken, kortere rijpaden, makkelijker kruisen.
En je kunt bestaand DD-mat inzetten :+ .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  donderdag 26 september 2013 @ 16:04:21 #160
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131588898
Dubbeldeks-mat inzetten op diesellijnen kan ook hoor.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:05:29 #161
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131588924
En dan dieselend onder de draad met dubbeldeks-meuk kan ook:
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 16:06:14 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131588943
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:02 schreef MPG het volgende:

[..]

Sneller optrekken, kortere rijpaden, makkelijker kruisen.
En je kunt bestaand DD-mat inzetten :+ .
er staat nog wel wat stil in Nijmegen :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131588949
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:54 schreef V2 het volgende:
Het is iets lastiger. Hoeveel laadpunten heb je nodig, hoe lang halteer je, wat kost een laadpunt, wat kost de conversie van je trein, wat doet het met het gewicht, wat doet het met de acceleratie, wat doet het met de rijtijden, wat doet het met betrouwbaarheid en onderhoud ... hoeveel zou volledige elektrificatie kosten, ter vergelijking? Lange lijst met vragen hoor, waarop je niet 1, 2, 3 een antwoord zult hebben.
Ochjoh, gewoon een trein laten uitrollen en waar hij stil komt te staan moet de waslijn weer beginnen.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:08:36 #164
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_131589007
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:06 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ochjoh, gewoon een trein laten uitrollen en waar hij stil komt te staan moet de waslijn weer beginnen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  donderdag 26 september 2013 @ 16:09:03 #165
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_131589015
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

er staat nog wel wat stil in Nijmegen :+
Nou, waar wachten ze nog op :7 .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 16:09:54 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131589040
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:09 schreef MPG het volgende:

[..]

Nou, waar wachten ze nog op :7 .
de elektrificatie en de wisseling van de concessie
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 26 september 2013 @ 16:11:25 #167
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_131589071
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:09 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

de elektrificatie en de wisseling van de concessie
Duurt laaaaaaaaaang :+
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 16:12:34 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131589103
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:11 schreef MPG het volgende:

[..]

Duurt laaaaaaaaaang :+
dat is normaal in de spoorwereld
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131589175
Wat is er tegen een derde rail zoals metro's gebruiken? Dat lijkt mij een goedkope oplossing. En gelijk een extra hekje tegen koeien op het spoor :+.
dag
  donderdag 26 september 2013 @ 16:22:22 #170
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131589349
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:15 schreef Peter het volgende:
Wat is er tegen een derde rail zoals metro's gebruiken? Dat lijkt mij een goedkope oplossing. En gelijk een extra hekje tegen koeien op het spoor :+.
Derde rail is vooral gevaarlijk bij gelijkvloerse kruisingen en gevaarlijk voor personeel. Daarnaast is het bij hoge snelheden in de buurt van o.a. wissels niet zo handig met constant verliezen van contact en weer contact moeten maken.
pi_131589358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:15 schreef Peter het volgende:
Wat is er tegen een derde rail zoals metro's gebruiken? Dat lijkt mij een goedkope oplossing. En gelijk een extra hekje tegen koeien op het spoor :+.
Ja, hallo! :D Dan heb je straks dooie koeien op het spoor, en die krijg je veel moeilijker weg dan een levende :+
pi_131589396
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ja, hallo! :D Dan heb je straks dooie koeien op het spoor, en die krijg je veel moeilijker weg dan een levende :+
De opruimploeg laten sponsoren door Remia?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Derde rail is vooral gevaarlijk bij gelijkvloerse kruisingen en gevaarlijk voor personeel. Daarnaast is het bij hoge snelheden in de buurt van o.a. wissels niet zo handig met constant verliezen van contact en weer contact moeten maken.
En een sleepstang? Zoals de trolleybussen? :+
dag
  donderdag 26 september 2013 @ 16:24:19 #173
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131589413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ja, hallo! :D Dan heb je straks dooie koeien op het spoor, en die krijg je veel moeilijker weg dan een levende :+
Een levende kan ook erg levenloos zijn hoor.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 16:25:13 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131589443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:24 schreef greavy het volgende:

[..]

Een levende kan ook erg levenloos zijn hoor.
dan beland je van de wal in de sloot :+
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 26 september 2013 @ 16:26:57 #175
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131589497
Tussen Verden en Rotenburg rijdt sinds deze week een opmerkelijke combinatie:

Foto: Eric Greulich
En ja, dat is planmatig geworden _O-
Oorspronkelijk reed daar BR425
pi_131589928
"Trekduwstammen in Zutphen, hoe lang nog?"

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 26 september 2013 @ 16:46:35 #177
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_131590103
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:26 schreef greavy het volgende:
Tussen Verden en Rotenburg rijdt sinds deze week een opmerkelijke combinatie:
[ afbeelding ]
Foto: Eric Greulich
En ja, dat is planmatig geworden _O-
Oorspronkelijk reed daar BR425
3720 kW voor één rijtuig. Hoezo overkill?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 26 september 2013 @ 16:47:30 #178
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131590131
Maar beter een paar paarden teveel dan geen lok, toch? Zal wel lekker optrekken
  donderdag 26 september 2013 @ 16:59:38 #179
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_131590467
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:47 schreef greavy het volgende:
Maar beter een paar paarden teveel dan geen lok, toch? Zal wel lekker optrekken
Vraag ik me eigenlijk af. Vermogen en snel kunnen optrekken zijn verschillende dingen. Ik weet niet of een ruim 25 jaar oude loc, die waarschijnlijk vooral gemaakt is om veel rijtuigen te trekken, sneller optrekt dan een nog geen 10 jaar oud treinstel oorspronkelijk ontwikkeld voor S-Bahn diensten, waar snel kunnen optrekken een stuk belangrijker is.

De maximum snelheid is in ieder geval al lager :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_131590504
Tsja, een vrachtwagen zonder oplegger trekt ook bliksems hard op. Tot de 50 of zo. Zelfde idee een beetje :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131591721
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
Tussen Leeuwarden en Groningen is voorlopig nog geen sprake van elektrificatie. Tussen nu en 2017 staat er wel veel op stapel.

- Extra perron in Leeuwarden
- Verlenging bestaande perrons onderweg
- Snelheidsverhoging Leeuwarden - Veenwouden
- Snelheidsverhoging Noordhorn - Hoogkerk
- Nieuwe spoorbrug Noordhorn/Zuidhorn
- Spoorverdubbeling Zuidhorn - Hoogkerk
- Ondertunneling Paterswoldseweg (Groningen)

Wordt de overweg Peizerweg in Groningen dan niet te druk? Dat klopt, maar dat wordt meegenomen in de aanpassing van het gehele OV in Groningen.
- nieuwe buslijnen in/rond Groningen
- doorrijden van de treinen uit Roodeschool/Delfzijl naar Winschoten/Leer/Veendam
- Overkruisen lijn naar Leeuwarden door nieuw viaduct bij de Peizerweg
- Doorrijden sneltrein Leeuwarden - Groningen naar Europapark
- Nieuw perron station Groningen
- Nieuw perron Europapark
- Verplaatsen opstelterrein Groningen
- bustunnel onder station Groningen door
- doortrekken busbaan Koeriersterweg naar huidige opstelterrein

Dit is een greep uit de maatregelen die tot 2020 op stapel staan en gaan tot het ambitieniveau 3.

(Partiële) elektrificatie hoort bij ambitieniveau 4 en kan 100 miljoen euro gaan kosten. Ik denk dat tegen die tijd partiële elektrificatie wel eens interessant kan zijn. Waslijn op de stations om zo de accu's bij te vullen en de trein de eerste boost te geven om op gang te komen. Hiermee haal je het volgende station wel om daar hetzelfde kunstje uit te voeren.

nalezen van alle plannen kan hier:
http://www.provinciegroni(...)t/2013-54bijlage.pdf
1) Dat zie ik zo snel niet gebeuren, nog geen paar jaar geleden is niet voor niets het station in tweeën gehakt.
2) Dat station bestaat 1 à 2 jaar? Wat is dit voor onzin.

quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Op zich niet geheel lastig.
Elke lijn uitrekenen , kijken hoeveel trienen daar per week komen, en uitrekenen hoeveel ze verbruiken per kilometer. Dat doe je X 52.
Dit doe je bij elke lijn. Dan doe je er nog wat extra bij voor rangeerbewegingen/sleeptreinen bij pech/leeg mat ritjes etc.
Je vergeet hier heel erg je afschrijving op je huidige materieel, onderhoud van materieel, onderhoud zonder bovenleiding en onderhoud met bovenleiding, aanschaf + onderhoud van nieuw materieel. Eventuele verkoop van oud materieel.

Verder denk ik dat het elektrificeren van de gehele noordvleugel het goedkoopste is, in 1 zomer 9 weken lang telkens een deel buitendienst nemen en die waslijn ophangen. Onderstations kan je al neerzetten zonder dat het spoor buitendienst moet. Daarna concessie muteren van Arriva en op tijd de nieuwe elektrische stellen laten leveren en laten scheuren.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 17:44:36 #182
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131591809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:41 schreef b2py het volgende:

[..]

1) Dat zie ik zo snel niet gebeuren, nog geen paar jaar geleden is niet voor niets het station in tweeën gehakt.
2) Dat station bestaat 1 à 2 jaar? Wat is dit voor onzin.
het zijn wensen van de provincie Groningen die echt wel gerealiseerd zullen gaan worden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131591842
Wel lief, wensen van de provincie vs de nogal logge NS en ProRail..
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 17:48:41 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131591923
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:45 schreef b2py het volgende:
Wel lief, wensen van de provincie vs de nogal logge NS en ProRail..
Het noorden kan nog wapperen met een flinke zak geld, dus als er iets gevraagd wordt, dan wordt dat ook geleverd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131591950
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het noorden kan nog wapperen met een flinke zak geld, dus als er iets gevraagd wordt, dan wordt dat ook geleverd
Waarom heeft het Noorden dan niet gewapperd toen het station werd verbouwd en half werd dichtgegooid en bij het bouwen van Europapark? Ik zou ze gewoon voor straf op straat zetten omdat ze niet eerder 'in hebben gegrepen'. Altijd mooi achteraf roepen die ambtenaren, pannekoeken.
  donderdag 26 september 2013 @ 17:52:23 #186
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_131592003
Kunnen we de heuvellandlijn niet ombouwen naar zoiets...

  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 17:55:17 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131592081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:50 schreef b2py het volgende:

[..]

Waarom heeft het Noorden dan niet gewapperd toen het station werd verbouwd en half werd dichtgegooid en bij het bouwen van Europapark? Ik zou ze gewoon voor straf op straat zetten omdat ze niet eerder 'in hebben gegrepen'. Altijd mooi achteraf roepen die ambtenaren, pannekoeken.
Simpel. Toen was het geld niet beschikbaar, nu wel. Het afschieten van de spoorlijn Groningen - Heerenveen en de Groninger Tram heeft veel van de benodigde poen vrijgemaakt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 26 september 2013 @ 17:55:33 #188
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131592087
De "prijsschiet-lijntjes" in het Noorden schijnen ook omgebouwd te worden naar een "TRDL beveiligde lijn". Of Ziggy³ dan ARI het werk kan laten doen, of dat Mono nog steeds zijn jachtgeweer tevoorschijn moet halen, weet ik eigenlijk niet. Wat ik begreep is dat Ziggy³ dan wel mee kan kijken op de schermen, maar verder weinig kan doen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 18:01:30 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131592232
dat schietpistool moet onder normale omstandigheden nog steeds gebruikt worden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131592258
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Simpel. Toen was het geld niet beschikbaar, nu wel. Het afschieten van de spoorlijn Groningen - Heerenveen en de Groninger Tram heeft veel van de benodigde poen vrijgemaakt.
Waarvan allerlei leukigheidjes als de lijn naar Veendam bekostigd zijn :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 26 september 2013 @ 18:05:44 #191
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131592322
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
dat schietpistool moet onder normale omstandigheden nog steeds gebruikt worden
Ja. Maar het gaat wel iets veranderen. Nu gaat het allemaal op papier (zover ik weet), maar straks via computerschermen kan de dienstdoende TRDL alle bewegingen, wisselstanden enz zien. Hoeft de TRDL de Mcn ook minder te bellen voor die info, gok ik zo.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 18:05:53 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131592328
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waarvan allerlei leukigheidjes als de lijn naar Veendam bekostigd zijn :P
dat was al eerder. Maar bijvoorbeeld die TBP's op alle Groninger stations zijn er wel van betaald.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 26 september 2013 @ 18:06:55 #193
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131592362
Ja, serieus idd. In Schubbekutteveen 1734 staan die vage dingen zelfs nog. Daar volstaat een bordje op elk perron "TREINEN RICHTING <eindpunt>"
  donderdag 26 september 2013 @ 18:08:36 #194
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131592405
Morgen maar weer ff in Grunn kijken. Ff in de Tussenklappenpolder kijken voor de DBS containertrein van- en naar Veendam. Benieuwd of ze daar het aardig op orde hebben, om alles beetje op tijd te laten rijden :D Misschien kom ik Monopoly tegen? :P
pi_131592461
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat was al eerder. Maar bijvoorbeeld die TBP's op alle Groninger stations zijn er wel van betaald.
Ook zo'n onzin ja. Ineens moest het geld op zeker :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131592609
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Simpel. Toen was het geld niet beschikbaar, nu wel. Het afschieten van de spoorlijn Groningen - Heerenveen en de Groninger Tram heeft veel van de benodigde poen vrijgemaakt.
Ze hadden in ieder geval aan de deur kunnen kloppen met de ideeën die ze hadden. Dit is pas echt geld door een putje slobberen..
pi_131592684
Hm, a.s. zondag rijdt de IC Alkmaar - Maastricht niet (in ieder geval niet tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch) volgens de reisplanner, maar op de werkzaamhedenpagina staat niets. De IC Shl - Heerlen rijdt wel gewoon, alsmede de Sprinters op dat deeltraject. Ook ProRail zegt niets over eventuele werkzaamheden. Watskeburt?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 september 2013 @ 18:22:18 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131592726
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:18 schreef b2py het volgende:

[..]

Ze hadden in ieder geval aan de deur kunnen kloppen met de ideeën die ze hadden. Dit is pas echt geld door een putje slobberen..
soms kun je wel dingen willen, maar als het geld er op dat moment niet is dan houdt het op
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131592727
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:20 schreef KnightSolaire het volgende:
Hm, a.s. zondag rijdt de IC Alkmaar - Maastricht niet (in ieder geval niet tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch) volgens de reisplanner, maar op de werkzaamhedenpagina staat niets. De IC Shl - Heerlen rijdt wel gewoon, alsmede de Sprinters op dat deeltraject. Ook ProRail zegt niets over eventuele werkzaamheden. Watskeburt?
Hebben ze de laatste tijd wel vaak een handje van, at random treinen schrappen en niks melden.
pi_131592739
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

soms kun je wel dingen willen, maar als het geld er op dat moment niet is dan houdt het op
Ze hebben het niet eens geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')