Uit hetzelfde artikelquote:Volgens VTM-weerman David Dehenauw is de voorspelling weinig betrouwbaar. 'Als we de seizoensvoorspellingen van de voorbij seizoenen bekijken, bleken ze nooit te kloppen,' zegt hij in Het Laatste Nieuws. 'De voorbije zomer ging bijvoorbeeld de slechtste in de afgelopen 200 jaar zijn.'
Weersvoorspellers in België en ook het KMI wagen zich nooit aan lange termijn voorspellingen. Daarvoor is de wetenschap nog niet ver genoeg gevorderd.
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef Tijn het volgende:
Was dat vorig jaar niet ook voorspeld?
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ah, het jaarlijkse 'Deze winter wordt heel koud hoor'-topic.
Echt hè.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Op zich waren de afgelopen winters ook daadwerkelijk uitzonderlijk koud.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:28 schreef Enchanter het volgende:
Ja ja , dat roepen ze de laatste jaren wel vaker.
Paar nachten min 15 , dat hebben we wel vaker gehad .quote:Op woensdag 25 september 2013 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich waren de afgelopen winters ook daadwerkelijk uitzonderlijk koud.
Ik miste hem al.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
18 graden man...quote:Op woensdag 25 september 2013 10:20 schreef Tamashii het volgende:
Nou ik geloof het wel, tis nu al koud
Dat gaat om het gemiddelde klimaat van de hele planeet en sluit niet uit dat het op zommige plekken gemiddeld misschien wel kouder wordt.quote:
Echtquote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja, schei maar uit Al, we hebben je doorquote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat gaat om het gemiddelde klimaat van de hele planeet en sluit niet uit dat het op zommige plekken gemiddeld misschien wel kouder wordt.
Door de opwarming van de aarde smelt landijs, vooral in Noord-Amerika, waardoor de Golfstroom die warmte van de Caribische eilanden naar Europa brengt verstoord raakt. Hierdoor wordt het in Europa juist kouder.quote:
Blijkbaar hebben sommige mensen het nóg niet door. Maar goed, het is toch al te laat. Maakt mij niet uit want (1) ik woon in een land waar we goed zijn in waterbeheer en (2) voor we er last van krijgen ben ik toch al dood.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, schei maar uit Al, we hebben je door
Mr Gore, please ...quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben sommige mensen het nóg niet door. Maar goed, het is toch al te laat. Maakt mij niet uit want (1) ik woon in een land waar we goed zijn in waterbeheer en (2) voor we er last van krijgen ben ik toch al dood.
Yes, een nieuwe ijstijdquote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Door de opwarming van de aarde smelt landijs, vooral in Noord-Amerika, waardoor de Golfstroom die warmte van de Caribische eilanden naar Europa brengt verstoord raakt. Hierdoor wordt het in Europa juist kouder.
quote:
Dit soort mensenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Tot zover de fabeltjes over opwarming van de aardkloot...
Maar dat laatste is ook in een reguliere winter het geval.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:09 schreef sorcees het volgende:
De 11 dorpen tocht, en de NS rijdt niet meer!
Hoe kan dat, de gletsjers smelten wegquote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Door de opwarming van de aarde smelt landijs, vooral in Noord-Amerika, waardoor de Golfstroom die warmte van de Caribische eilanden naar Europa brengt verstoord raakt. Hierdoor wordt het in Europa juist kouder.
Wat is er met dit soort mensen ?quote:
Beetje vreemde naam voor een educatie, maar vooruit.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:12 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wat is er met dit soort mensen ?
Moeten die naar een EU heropvoedingskamp om hun foute gedachten te corrigeren?
Nee sneeuw en ijs moeten optyfen...quote:Op woensdag 25 september 2013 11:25 schreef Hathor het volgende:
Laat maar komen, ik hou wel van sneeuw, ijs, en kou.
Precies dit wilde ik postenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |