Kantoorgrapjequote:
Sommige mensen kan je echt op de kast jagen als je ze zoiets naroept wanneer ze om 17:30 de tent verlaten.quote:
Ik ga nooit later weg dan 16:45quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommige mensen kan je echt op de kast jagen als je ze zoiets naroept wanneer ze om 17:30 de tent verlaten.
Dat zijn de mensen die zich maar al te bewust zijn van hun "rechten", zelfde soort die de verzorgingsstaat onbetaalbaar maakt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sommige mensen kan je echt op de kast jagen als je ze zoiets naroept wanneer ze om 17:30 de tent verlaten.
Aldus de student die gratis studeert.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die zich maar al te bewust zijn van hun "rechten", zelfde soort die de verzorgingsstaat onbetaalbaar maakt.
Mondje dicht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die zich maar al te bewust zijn van hun "rechten", zelfde soort die de verzorgingsstaat onbetaalbaar maakt.
WTF is oomdag. Ga je dan appelthee drinken en appeltabak roken omdat familie geneukt heeft. huh?quote:
Mooie werktijden hou jij er op na dan. Nooit beginnen voor 10:00, nooit weg na 16:45. Tussendoor Fok!ken.quote:
Ach, het zijn eerder mensen die aanwezigheid op werk zien als een manier om de baas te pleasen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
In grote lijnen hetzelfde. Winkeliers met claims voor omzetderving door werkzaamheden krijgen dat over het algemeen ook niet voor elkaar. Maar veiligheid heeft vast wel de aandacht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook al dat Mark Rutte-riedeltje aan de telefoon zometeen. "Ach meneertje, kijk, dat hoort nu eenmaal bij werkzaamheden, een beetje overlast! Dat u 's nachts zowat in de greppel flikkert omdat de verlichting ook is uitgeschakeld ter bezuiniging, dat doet u allemaal voor het algemeen belang!" Groetjes aan de vrouw. En men gaat weer door met zijn dag.
Ik zou wel eens willen weten wat er zou gebeuren als mijn flat uitsluitend bewoond werd door juristen.
Ik heb een 40 uur contract. Maar ik werk dan ook regelmatig in het weekend of door de week 's avonds.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooie werktijden hou jij er op na dan. Nooit beginnen voor 10:00, nooit weg na 16:45. Tussendoor Fok!ken.
Een hoop mensen die wel fulltime werken zouden jaloers zijn.
Beetje geïnteresseerd doen in het kindje van z'n broeder/zuster.quote:
Tsja, als bijna een-derde van je werkweek in je weekenden en avonden valt is dat voordeel van korte dagen al snel een nadeel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een 40 uur contract. Maar ik werk dan ook regelmatig in het weekend of door de week 's avonds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |