We moeten naar een samenleving toe waar corpslidmaatschap van een CV wordt weggepoetst uit schaamte.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee. Steeds meer niet-leden zijn in staat een, aan corpsleden-gelijkwaardig, netwerk op te bouwen. Inb4 vonPreussen.
Welnee. Er zijn er altijd wel een paar die het verpesten voor de rest.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
We moeten naar een samenleving toe waar corpslidmaatschap van een CV wordt weggepoetst uit schaamte.
De volgende keer maar even protesteren en stennis schoppen. Kijken wat de reactie is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen vrolijk stemmende gedachte. Maar meestal doen ze hun werk iets beter dan het gebral in het corps.
Hij zal het niet begrijpen, want zijn roedelgenoten vinden het oké.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De volgende keer maar even protesteren en stennis schoppen. Kijken wat de reactie is.
Nou...quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn er altijd wel een paar die het verpesten voor de rest.
Ik denk dat ze je een ellenlang formulier sturen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De volgende keer maar even protesteren en stennis schoppen. Kijken wat de reactie is.
Discrimineer niet zo, Guido.quote:
Hij heeft een hele leuke chick.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Gsbrder stelt zijn kontje wel beschikbaar.
Hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kreeg van de NS een enquete. Mocht niet eens de pen houden.
Merci.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een hele leuke chick.
Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef De_Coulance het volgende:
Oké vooruit, laten we niet generaliseren.
Ik denk dat het gaat om één persoon.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een ellenlang formulier sturen.
Nou en?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een hele leuke chick.
Slome.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon net zo lang blijven klagen totdat ze gek van je worden en ze alles ervoor over hebben om maar gewoon je kop dicht te laten houden. Asterix had gelijk wat betreft bureaucratie.
De_Coulance's post ging daar helemaal niet over, maar ik zocht een excuus om dit blijvend actuele filmpje te posten.
Ik had ook niet gedacht dat jij zoiets zou begrijpen, Bet.quote:
Nou en?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om één persoon.
Ik ben maar meteen voor een scootmobiel gegaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je je rollator al besteld?
De vader van een maat van me is ook ruim schijnheilig 25 jaar getrouwd geweest voordat ie uit de kast kwam.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat jij zoiets zou begrijpen, Bet.
Best lullig voor die vrouw van hemquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:31 schreef betyar het volgende:
[..]
De vader van een maat van me is ook ruim schijnheilig 25 jaar getrouwd geweest voordat ie uit de kast kwam.
Hoelang moet jij nog?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:31 schreef betyar het volgende:
[..]
De vader van een maat van me is ook ruim schijnheilig 25 jaar getrouwd geweest voordat ie uit de kast kwam.
Tja, andere tijden. Het is niet leuk, maar veelal durfde men niet anders.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n schok was het niet voor haar, ze had zo een vermoeden. Die maat van me kon zijn vader wel opknopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Best lullig voor die vrouw van hem
Als je ruzie wil kun je meteen zeggen.quote:
Ik zal je even een vragenlijst toesturen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:34 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Als je ruzie wil kun je meteen zeggen.
Kunnen we dit hele voorspel overslaan.
Mijn heteroseksualiteit zou ik geen tekortkoming willen noemen, battie-boi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Je eigen tekortkomingen niet op andere reflecteren Gs-je, dat is niet netjes.
Jij doet aan vechtsport heh?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:34 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Als je ruzie wil kun je meteen zeggen.
Kunnen we dit hele voorspel overslaan.
Sla hem met je man purse!quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn heteroseksualiteit zou ik geen tekortkoming willen noemen, battie-boi.
Vergt ook wel wat moed soms.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n schok was het niet voor haar, ze had zo een vermoeden. Die maat van me kon zijn vader wel opknopen.
Nee.quote:
Wat lul je nou slap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:37 schreef De_Coulance het volgende:
Wat maakt het nou uit of je battie-boytje bent of niet. We komen allemaal van de straat.
Ontkenningsfase, geeft niks hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn heteroseksualiteit zou ik geen tekortkoming willen noemen, battie-boi.
Ik probeer me te vermaken in het OV.quote:
Ik ben bang dat hij in dat geval zijn handen niet thuis weet te houden.quote:
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ontkenningsfase, geeft niks hoor.
Iemand opknopen? Lijkt me wel, zeker als het je pa is........quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Vergt ook wel wat moed soms.
Hier ook, Somaliërs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
Damn... mensen die door hun telefoon schreeuwen....
Een reintegratieprojectquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:41 schreef Friek_ het volgende:
Inmiddels heb ik het nummer van de projectleider. Ik ga ook vragen om een afspraak, zodat ik extra veel van zijn tijd inneem.
Correct, een maat van me heeft een paar jaar geleden op een verjaardag verteld dat ie op mannen viel.quote:
Interessant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:41 schreef Friek_ het volgende:
Inmiddels heb ik het nummer van de projectleider. Ik ga ook vragen om een afspraak, zodat ik extra veel van zijn tijd inneem.
Leuk voor 'm.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Correct, een maat van me heeft een paar jaar geleden op een verjaardag verteld dat ie op mannen viel.
In de achterlijke delen van Europa heeft men andere denkbeelden, beste Reçep.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:37 schreef De_Coulance het volgende:
Wat maakt het nou uit of je battie-boytje bent of niet. We komen allemaal van de straat.
Je irriteert op FOK! al voldoende mensen lijkt me.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, een irritatieproject totdat ik mijn zin krijg.
Lijkt het wel op, de trein uit Utrecht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
U zit in een winkelcentrum in Kenia?
Ah, middagje vrijquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, de trein uit Utrecht.
Istanbul heeft de grootste en een van de weinige incideloze Gaypride van Zuid-Oost Europa.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef waht het volgende:
[..]
In de achterlijke delen van Europa heeft men andere denkbeelden, beste Reçep.
Merkel is mijn heldin. U begrijpt dat het derhalve een hele eer is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat doet het u eigenlijk, een bijnaam delen met Angela Merkel?
Ik doelde dan ook niet op Turkiye.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Istanbul heeft de grootste en een van de weinige incideloze Gaypride van Zuid-Oost Europa.
Fyra hier. Een volstrekt blanke trein.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, de trein uit Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |