Uw klacht wordt in behandeling genomen. Wie weet krijgt u ooit een reactie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:01 schreef Friek_ het volgende:
Vandaag voor het eerst in mijn leven geklaagd bij de gemeente.
Ah, dat is dan weer heel goed nieuws.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:02 schreef remlof het volgende:
Lol, heul veul boze VVD-ers: http://www.vvd.nl/blog/211/miljoenennota-onze-keuzes#reageren
Een echte opgeblazen kwal dus. Yuck.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:00 schreef De_Coulance het volgende:
Zo'n corpsbal die bralt over kraaltjes verkopen aan een Afrikaanse medestudente.
En het ergtse is dat ik nog heel goed weet wat voor een sukkeltje hij was op de middelbare school.
Jij kent de procedure natuurlijk al uit je hoofd. De werkzaamheden aan de weg beginnen hier nogal absurde vormen aan te nemen: van volstrekt onveilige verkeerssituaties tot aan brave burgers (zoals ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uw klacht wordt in behandeling genomen. Wie weet krijgt u ooit een reactie.
Hoezo is klagen dat de vvd te links is goed nieuws ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:04 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ah, dat is dan weer heel goed nieuws.
Mensen vinden hun weg wel inderdaadquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij kent de procedure natuurlijk al uit je hoofd. De werkzaamheden aan de weg beginnen hier nogal absurde vormen aan te nemen: van volstrekt onveilige verkeerssituaties tot aan brave burgers (zoals ik) die amper nog in hun woning kunnen komen.
Maar ja, de flat zit vol onrendabelen, dus de projectleider moet vast gedacht hebben dat dat wel los zou lopen.
Een paar dagen geleden zei hij met een serieuze blik dat we alle ontwikkelingslanden wapens moeten geven zodat ze elkaar gingen afmaken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Een echte opgeblazen kwal dus. Yuck.
Ze doen maar, pogingen in zo'n richting zijn altijd kansloos.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo is klagen dat de vvd te links is goed nieuws ?
Hoop je dat er een republikeinse partij naar amerikaans voorbeeld word opgericht ofzo ?
Dat zal je leren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:05 schreef De_Coulance het volgende:
Ik heb laatat bij de RET geklaagd over de attitude van hun controleurs in burger.
Kreeg ik een ellenlang formulier terug.
Maar eigenlijk is het dus nog steeds een loser.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:08 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zei hij met een serieuze blik dat we alle ontwikkelingslanden wapens moeten geven zodat ze elkaar gingen afmaken.
Op de middelbare school was het een verlegen, vriendelijk en timide mannetje.
Nee maar als dat is wat de kiezers willen gebeurt dat intern toch wel. Halbe zit al te trappelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo is klagen dat de vvd te links is goed nieuws ?
Hoop je dat er een republikeinse partij naar amerikaans voorbeeld word opgericht ofzo ?
Ik kreeg van de NS een enquete. Mocht niet eens de pen houdenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:05 schreef De_Coulance het volgende:
Ik heb laatat bij de RET geklaagd over de attitude van hun controleurs in burger.
Kreeg ik een ellenlang formulier terug.
Blijkbaar wel ja. Maar dit soort mensen gaan later belangrijke functies vervullen. /EGmodusquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het dus nog steeds een loser.
Valt mee. Steeds meer niet-leden zijn in staat een, aan corpsleden-gelijkwaardig, netwerk op te bouwen. Inb4 vonPreussen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja. Maar dit soort mensen gaan later belangrijke functies vervullen. /EGmodus
Dat is inderdaad geen vrolijk stemmende gedachte. Maar meestal doen ze hun werk iets beter dan het gebral in het corps.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja. Maar dit soort mensen gaan later belangrijke functies vervullen. /EGmodus
Ja, ik verwacht ook al dat Mark Rutte-riedeltje aan de telefoon zometeen. "Ach meneertje, kijk, dat hoort nu eenmaal bij werkzaamheden, een beetje overlast! Dat u 's nachts zowat in de greppel flikkert omdat de verlichting ook is uitgeschakeld ter bezuiniging, dat doet u allemaal voor het algemeen belang!" Groetjes aan de vrouw. En men gaat weer door met zijn dag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Overigens mag je een standaardantwoord verwachten, eens in de zoveel tijd werkzaamheden die gepaard gaan met (ernstige) overlast is nu eenmaal een gegeven als je in de bewoonde wereld.
Dan zou jij continu gesued worden voor geluidsoverlast gedurende de copulatie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook al dat riedeltje aan de telefoon zometeen. "Ach meneertje, kijk, dat hoort nu eenmaal bij werkzaamheden, een beetje overlast! Dat u 's nachts zowat in de greppel flikkert omdat de verlichting ook is uitgeschakeld ter bezuiniging, dat doet u allemaal voor het algemeen belang!" Groetjes aan de vrouw. En men gaat weer door met zijn dag.
Ik zou wel eens willen weten wat er zou gebeuren als mijn flat uitsluitend bewoond werd door juristen.
Niemand geeft een neuk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook al dat Mark Rutte-riedeltje aan de telefoon zometeen. "Ach meneertje, kijk, dat hoort nu eenmaal bij werkzaamheden, een beetje overlast! Dat u 's nachts zowat in de greppel flikkert omdat de verlichting ook is uitgeschakeld ter bezuiniging, dat doet u allemaal voor het algemeen belang!" Groetjes aan de vrouw. En men gaat weer door met zijn dag.
Ik zou wel eens willen weten wat er zou gebeuren als mijn flat uitsluitend bewoond werd door juristen.
We moeten naar een samenleving toe waar corpslidmaatschap van een CV wordt weggepoetst uit schaamte.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee. Steeds meer niet-leden zijn in staat een, aan corpsleden-gelijkwaardig, netwerk op te bouwen. Inb4 vonPreussen.
Welnee. Er zijn er altijd wel een paar die het verpesten voor de rest.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
We moeten naar een samenleving toe waar corpslidmaatschap van een CV wordt weggepoetst uit schaamte.
De volgende keer maar even protesteren en stennis schoppen. Kijken wat de reactie is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen vrolijk stemmende gedachte. Maar meestal doen ze hun werk iets beter dan het gebral in het corps.
Hij zal het niet begrijpen, want zijn roedelgenoten vinden het oké.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De volgende keer maar even protesteren en stennis schoppen. Kijken wat de reactie is.
Nou...quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn er altijd wel een paar die het verpesten voor de rest.
Ik denk dat ze je een ellenlang formulier sturen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De volgende keer maar even protesteren en stennis schoppen. Kijken wat de reactie is.
Discrimineer niet zo, Guido.quote:
Hij heeft een hele leuke chick.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Gsbrder stelt zijn kontje wel beschikbaar.
Hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kreeg van de NS een enquete. Mocht niet eens de pen houden.
Merci.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een hele leuke chick.
Zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef De_Coulance het volgende:
Oké vooruit, laten we niet generaliseren.
Ik denk dat het gaat om één persoon.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je een ellenlang formulier sturen.
Nou en?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft een hele leuke chick.
Slome.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon net zo lang blijven klagen totdat ze gek van je worden en ze alles ervoor over hebben om maar gewoon je kop dicht te laten houden. Asterix had gelijk wat betreft bureaucratie.
De_Coulance's post ging daar helemaal niet over, maar ik zocht een excuus om dit blijvend actuele filmpje te posten.
Ik had ook niet gedacht dat jij zoiets zou begrijpen, Bet.quote:
Nou en?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om één persoon.
Ik ben maar meteen voor een scootmobiel gegaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je je rollator al besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |