abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131517817

We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]
Het Grote UGG Australia #6
Het Grote UGG Australia Topic #7
LIF / Het Grote UGG Australia Topic #8
LIF / Het Grote UGG Australia Topic #9
LIF / Het Grote UGG Australia Topic #10

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Nederlands verkoopadres:
Van den Assem Schoenen bv
Dit bedrijf werkt samen met FOK!, onder meer door het aan FOK! ter beschikking stellen van meer dan 250 VIP cards voor de Uggs Australia Outlet in Rotterdam.

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust
pi_131517919
Bijenkorf Drie Dwaze Dagen.

Leuke kleurtjes op het eerste plaatje, alleen niet echt voor de winter.
  dinsdag 24 september 2013 @ 17:32:46 #3
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_131519338
Heb zelf nog een paar zwarte Uggs, 2 keer hooguit een kwartier in huis gedragen. Vind ze te erg op pantoffels lijken, dus ga er niet mee de straat op. Zal ff een advertentie in V&A plaatsen voor de liefhebbers :P Weet alleen niet wat ze waard zijn, zijn 1,5 jaar oud namelijk. Gekocht voor 79eu.
pi_131521400
Precies op tijd weer! Ik ga Ugg Shanleighs kopen *O* Lekkere warme voetjes O+
pi_131525904
Ik hoop dat er binnenkort een sale is bij Assem :D vind ze nog te duur :(
pi_131605839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef Mylene het volgende:
Bijenkorf Drie Dwaze Dagen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuke kleurtjes op het eerste plaatje, alleen niet echt voor de winter.
haha ze zetten vlgns mij de minst populaire kleurtjes in de aanbieding
pi_131801653
Iemand interesse in zwarte ugg arianni? Maat 39.
Ik heb ze te groot gekocht
pi_132380027
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:01 schreef amaranta het volgende:
Iemand interesse in zwarte ugg arianni? Maat 39.
Ik heb ze te groot gekocht
miss heb je met een foto meer verkoopkansen?
pi_132387298
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef mapima het volgende:

[..]

miss heb je met een foto meer verkoopkansen?
Naast dat je het model gewoon kunt googlen (daarom stond het model erbij). Had ik ze natuurlijk ook op MP gezet, Ik had ze binnen een uur verkocht!

Maar bedankt voor het meedenken.
pi_132499679
Op de webshop van marjansneiderrs ofzo heel veel ugg aanbiedingen! Vooral maat 36 maae ook veel 38 en soms 41.
Ze hebben ook mushroom roze uggs ib nog heel veel maten

Btw wat vinden jullie van al die uggs met legerprint dierenprint of glitters :')
pi_132605122
Die Ugg Mini Bailey Button zijn wel cute heeft iemand die? Komen daar lelijke kreukels in bij de enkel als de shorts en de classics of blijven ze gewoon mooi?
pi_132605699
Moet even kwijt dat ik heel tevreden ben met mijn nieuwe Uggs Shanleigh. Ze zijn mooi stevig, lekker zacht en voelen echt als stoere snowboots ipv sloffen :P
Ze zijn gewoon zwart. printjes hoef ik sowieso niet op schoenen, dat word ik heel snel zat en is moeilijker te combineren.
  zondag 27 oktober 2013 @ 09:23:12 #13
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_132608288
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:39 schreef mapima het volgende:
Die Ugg Mini Bailey Button zijn wel cute heeft iemand die? Komen daar lelijke kreukels in bij de enkel als de shorts en de classics of blijven ze gewoon mooi?
Ik heb ze en ze zien er prima uit, niet gekreukeld, maar dat komt misschien juist door de knoop. De laars is daar open
en geeft beter mee ofzo?
Ik heb ze zelfs in de wasmachine gedaan en nog zien ze er prima uit.
pi_132610363
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb ze en ze zien er prima uit, niet gekreukeld, maar dat komt misschien juist door de knoop. De laars is daar open
en geeft beter mee ofzo?
dacht ik al. Het valt me sowieso op dat ugg mini langer mooi blijft maar daar zit je dan weer mer een lus en die gaat daardoor uiteindelijk kreukeleen. Enndie met een knoop vind ik toch veel leuker en ik dacht al dat die knoop scheelt bij het aandoen en zo ellende bespaart. :p

Toch grappig dat die dan wel mooi blijft terwijl je overal klachten leest over deuken bij de classic short die je een paar jaar geleden met de toenamlihe modellen niet kreeg. Bedankt voor je reactie"
pi_132610442
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:12 schreef Dragonberry het volgende:
Moet even kwijt dat ik heel tevreden ben met mijn nieuwe Uggs Shanleigh. Ze zijn mooi stevig, lekker zacht en voelen echt als stoere snowboots ipv sloffen :P
Ze zijn gewoon zwart. printjes hoef ik sowieso niet op schoenen, dat word ik heel snel zat en is moeilijker te combineren.
die zijn met een rits toch? Ik vindbze wel gaaf alleen wrl duur. :p

Jammer dat deze niet meer verkocht wordt of alleen voor 300 euro wat me te ver gaat

zondag 27 oktober 2013 @ 13:57:02 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_132615585
Het zijn maar schoenen he
pi_132641905
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:12 schreef Dragonberry het volgende:
oh wacht bedoelde een ander model. Ja die zag ik bij de bijenkorf en zijn gaaf maar volgens mij vallennze best klein :o of had je daR geen last van?
pi_132647272
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef mapima het volgende:

[..]

oh wacht bedoelde een ander model. Ja die zag ik bij de bijenkorf en zijn gaaf maar volgens mij vallennze best klein :o of had je daR geen last van?
ja, dat klopt wel. Ze zijn niet heel breed en zijn ook bij de wreef iets strakker. Ik vind dat juist wel fijn, want daardoor voelt het dus echt als een snowboot ipv slof. Verder heb ik gewoon mijn eigen maat en dat zit goed. Uggs lijken sowieso altijd heel klein volgens mij, maar het wol zakt nog wat in.
pi_133956558
Vanaf heden heel veel uggs in de aanbieding bij van den assem!

Ik wil de groene, roze short of de paarse mini bestellen but cant choose :'(
pi_133960229
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef mapima het volgende:
Vanaf heden heel veel uggs in de aanbieding bij van den assem!

Ik wil de groene, roze short of de paarse mini bestellen but cant choose :'(
Ik zag het O+

Ik wil nieuwe zwarte :@
Ikke wil deze *O*

167,95 nu maar :o
pi_133991297
Zwarte waren uitverkocht volgens mijn man. Dus ik kreeg deze cadeau O+

pi_133991833
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

en geeft beter mee ofzo?
Op hoeveel graden heb je ze dan gewassen :o

Ik druf niet :@
pi_133992137
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Zwarte waren uitverkocht volgens mijn man. Dus ik kreeg deze cadeau O+

[ afbeelding ]
Leuk cadeautje :P
Ik heb de zwarte hiervan nu al wat langer en ze bevallen nog steeds heel goed. Kan niet meer zonder O+
  vrijdag 6 december 2013 @ 19:46:49 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_133992878
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Op hoeveel graden heb je ze dan gewassen :o

Ik druf niet :@
Geen graden?
Gewoon wolwas volgens mij, of koud. Ik zal zo eens even kijken wel symbooltje het was.
Maar ik heb dus wel het centrifugeren uit gezet. Ze in een kussensloop gestopt en bijna geen zeep.
En daarna laten drogen, dat heeft bijna 1 week geduurd.
Daarna geborsteld en ingespoten. En nu zijn ze weer lekker zacht.
Mijn hoge zijn van binnen trouwens wel zachter dan de minis.
pi_133994492
Uggs O+ O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')