quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Kinley het volgende:
Hallo!
Ik heb via Marktplaats iemand gevonden die donderdagnacht gaat staan bij de Apple in Duitsland. Nu heeft ze mij haar rijbewijs, adres, id kaart foto en telefoonnummer gestuurd.
Ze wil dat ik 350 euro overmaak en daarbijb elooft ze dat ik daarna de iphone krijgt toegestuurd en vrijdagvond de track and trace krijg. Is dit vertrouwd mensen? Wat kan ik doen als ze niks meer van zich laat horen?
Hier verderquote:
TS heeft al een pakketje zonder iPhone ontvangen inmiddels. We wachten nu op de antwoorden op:quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:16 schreef Unmountable het volgende:
Tevens; niet doen. Die cijfers / namen zijn heel makkelijk te fotosjoepen.
Dus TS heeft het wel degelijk gedaan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS heeft al een pakketje zonder iPhone ontvangen inmiddels. We wachten nu op de antwoorden op:
- Wat zat er dan wel in?
- Is de overige 350 euro aan de postbode betaald?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:14 schreef Crutch het volgende:
Iemand in Duitsland een iPhone laten halen??
Wat is deze?
Of het was een ander pakketje dat toevallig op dezelfde dag binnen kwam.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS heeft al een pakketje zonder iPhone ontvangen inmiddels. We wachten nu op de antwoorden op:
- Wat zat er dan wel in?
Ja dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Of het was een ander pakketje dat toevallig op dezelfde dag binnen kwam.
Waarschijnlijk zoietsquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Wat zat er dan wel in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet wel, want van die iphone had hij immers geen track&trace..quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Of het was een ander pakketje dat toevallig op dezelfde dag binnen kwam.
Dat was een ander pakje toch? Waar wel een Track & Trace van was?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Wat zat er dan wel in?
O ik dacht dat hij bedoelde "de iPhone zat er niet bij in de doos (maar wel iets anders)".quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was een ander pakje toch? Waar wel een Track & Trace van was?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik dacht dat hij bedoelde "de iPhone zat er niet bij in de doos (maar wel iets anders)".
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Kinley het volgende:
Rond 4 - 5 uur! Heb track en trace van andere pakketje en ze komen tegelijk als t goed is.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:18 schreef Kinley het volgende:
Pakketje is afgeleverd lees ik. Mn moeder is thuis. Over half uur ben ik thuis dus over een half uur weet ik of ik m binnen heb. Alle pakketen van post nl worden toch tegelijk bezorgd of?
Volgens mij een compleet ander pakketjequote:
O die post had ik helemaal niet gezien. Excusez-moiquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij een compleet ander pakketje
Gelukkig stort ze het geld terug als hij hem niet heeft ontvangenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef hmmmz het volgende:
Die verkoopster zegt nu natuurlijk dat ze het echt heeft opgestuurd en dat het kwijt is bij de post
quote:Op maandag 23 september 2013 20:53 schreef Kinley het volgende:
[..]
Ik heb tegen d'r gezegd dat als ik het voor 5 uur niet binnen heb ik langs het bureau ga en bank. Zij heeft gezegd dat het niet nodig is. Dat zij dan mijn 350 euro terug overmaakt en als ik het binnen heb ik het volledige bedrag weer terug overmaak. Snappen jullie 't? Ben benieuwd.
Gelukkig was het aangetekend en verzekerd verzonden.... zonder T&Tquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef hmmmz het volgende:
Die verkoopster zegt nu natuurlijk dat ze het echt heeft opgestuurd en dat het kwijt is bij de post
Aangetekend verzekerd retour hè!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het aangetekend en verzekerd verzonden.... zonder T&T
Ze bezorgen maar 1x daags.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Antal het volgende:
Tis nog lang geen 4 uur dus het KAN nog !
lol, dat zegt bij voorbaat al genoegquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het aangetekend en verzekerd verzonden.... zonder T&T
dat is niet helemaal waar, ik heb tnt hier wel eens 2x aan de deur gehad, 1x in de ochtend en 1x in de late middagquote:
selectvracht ofzo? dan kan het zomaar een dag extra duren, die zijn niet zo optijd is mijn ervaring..quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:26 schreef flipsen het volgende:
Misschien was het via een andere bezorgdienst, dus dan is er nog hoop
De allereerste post in zn eerste topic zei al niet doen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is, zeker voor een knul van 16, waarschijnlijk een les die duur genoeg is om nooit meer te vergeten.
Had al gedaan voordat topic opende, alle opmerkingen waren te laat. Kwaad al geschiedquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De allereerste post in zn eerste topic zei al niet doen...
Ja klopt, maar soms moeten ze gewoon hun fouten maken....quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De allereerste post in zn eerste topic zei al niet doen...
't is nog geen 5 uurquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef spoorrails het volgende:
Ben bang dat TS zich verhangen heeft.
Dat zou tie doen.
4 toch?quote:
Dat is het ook nog nietquote:
Klopt, nog een minuut tot de ontknoping...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |